Jump to content

F1

-vellu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mä en oikeasti tajua, miksi Nicoa niin nostetaan?

Koska Keke on ammatiltaan ATK-operaattori    m/

Kirjoitettu

Liikenne on paha paikka yksinkertaiselle ihmiselle, liikaa sääntöjä ja eri suuntiin liikkuvia ajoneuvoja  ;D

Vähän niinkuin meitsi Thaikuissa...kaikki muut ajoi väärällä puolella tietä  ;D

Kirjoitettu

niinpä  ::)  faijansa on syntyny Ruotsissa

perus savolaisia on niin isä ku poika.Nicosta saattaa mestari tullakin ,toivotaan niin. m/ Kovalaisesta tuskin tulee koskaan mitään,perus F1 duunari niinku JJ ja Saloki.

Kirjoitettu

Mä en oikeasti tajua, miksi Nicoa niin nostetaan? Jos hänen faijansa on Suomesta kotoisin, niin ei se Nicosta tee suomalaista. Ei varmaan edes osaa sanaakaan suomen kieltä.

Nico on Suomen kansalainen (myös Saksan), mutta ajeleen saksalaisella kilpailulisenssillä.

Kirjoitettu

Nico on Suomen kansalainen (myös Saksan), mutta ajeleen saksalaisella kilpailulisenssillä.

Muttei puhu Suomea  ;) Onko muuten edes ikinä käynyt täällä?

Ja sitten itse asiaan. On todella mielenkiintoinen kausi menossa. Nyt on hienoa, kun kärjessä on "uusia" nimiä ja kisoissa tapahtuu  \m/

Kirjoitettu

Muttei puhu Suomea  ;) Onko muuten edes ikinä käynyt täällä?

Ja sitten itse asiaan. On todella mielenkiintoinen kausi menossa. Nyt on hienoa, kun kärjessä on "uusia" nimiä ja kisoissa tapahtuu  \m/

Kuka nyt tänne haluaisi tulla ;D

Kyllä nyt on tosiaan mielenkiintoinen kausi kun vanhat rahatallit eivät olekaan enää itsestään selvyytenä kärjessä.

Huomenna klo 10.00 telkkarin ääreen m/

• 1 month later...
Kirjoitettu

F1-tallit perustavat ensikaudella uuden formulasarjan (BMW-Sauber,Brawn,Ferrari,McLaren,Red Bull,Renault,Toro Rosso ja Toyota)

näkis vaan ::) kyllä tääkin homma kuivuu johonkin lentokoneen lastiruuma sopimukseen :-\

Kirjoitettu

Joo, saas nahda mita tuosta paatoksesta nyt sitten oikeasti tulee. Mielenkiintoista pakan sekoittamista kylla.

Toisaalta on se jo aikakin antaa vahan turpaan Maxilla ja Bernielle.  ::) Eihan ne tallitkaan varmaan taysin syyttomia ole formuloiden viimeaikaisille pelleilyille, mutta kun nuorat ovat niin kauan aikaa olleet noiden kaden hemmon kasissa, niin olisi kylla mielenkiintoista nahda mita tulee sarjasta jossa he eivat ole sotkemassa asioita.  :-X

Kirjoitettu

F1 tullu kyllä tiensä päähän nykymuodossa.toivottavasti uudessa sarjassa mennään rahaa ja keinoja säästämättä,vähäisin ja väljin säännöin. m/ ...Bernie vois alkaa pyörittään jokkisautosarjaa,siinähän tavallaan on kulukatto. ::)

Kirjoitettu

...Bernie vois alkaa pyörittään jokkisautosarjaa,siinähän tavallaan on kulukatto. ::)

Kannatetaan - Kunhan ei vaan tule sotkemaan meidän endurance sarjaa (sielläkin on kulukatto) ;D

Kirjoitettu

musta mies 19.  *clap*

Niin toi tulee telkasta 18:00 ;D

Kirjoitettu

Bernie puuttunut peliin : F1-tallien pitää saada käyttää rahaa niin paljon kuin ne haluavat,jos tallit sitoutuvat GP-sarjassa kisaamiseen pitkällä tähtäyksellä

Joo, tulihan se sielta. Mutta saas nahda onko liian vahan liian myohaan.  :-X Jos tallit antavat periksi ja tekevat sopimuksen, niin viiden (tai mika se vuosimaara nyt sitten ikina tuleekaan oikeasti olemaan) vuoden paasta ollaan sitten kuitenkin taas samassa tilanteessa.  ::)

Kirjoitettu

Lopettaisivat koko fyhpyhyks-pelleilyn, kääk. turhaa hommaa

Kirjoitettu

Max antoi periksi ja "vetäytyy" lokakuun lopulla   *clap*

toivottavasti jatkuva sääntöjen rukkaaminen loppuu,luulis pienentävän kuluja.säännöissä voitas palata tonne 70-luvulle.

manuaali keppivaihteet. m/ ilmastoinnit ja drinksut pois kapiinista. m/ kaikki huippuapuelektroniikkapois,jakajaa säätelemään

varikolle vaan jos ei kulje. m/ kuljettajien kestävyys ja taidot tulis taas esiin,nähtäs pyörtyilyä ja oksentelua maaliintulon jälkeen,ideaalisidettä ranteessa. m/ \m/ \m/ kannatetaanko? paanko mailia Maxille? ;D

Kirjoitettu

Helvetin hyvä homma, mun mielestä Mosley ja Eccelstone on määrätietosesti tehny työtä lajin kuohimiseksi jo ihan liian pitkään. Ja toisaalta on ihan järjetöntä, että huolestutaan kasvavista kuluista ja kuitenkin joka vuosi menee kaikki säännöt uusiksi, sehän se halapaa onki...

Kirjoitettu

Helvetin hyvä homma, mun mielestä Mosley ja Eccelstone on määrätietosesti tehny työtä lajin kuohimiseksi jo ihan liian pitkään.

Niinpa, mutta kun kaksikosta jaa silti viela puolet jaljelle, niin akkiahan se uusikin FIA:n pomo on aivopesty...  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...