TOMMYTOOL Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2004 Onko kenelläkään kokemuksia/ tietoa? Aikas hyvin näyttävät virtaavan! Mutta minkä kokoiset palotilat pitäis olla, kysehän on vapaasti hengittävä 350cid tpi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jake Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2004 multa löytyy afr:n 195cc imukanavalla ja 68cc palotilalla, toimivat ainakin mulla kelvollisesti. jos männät säilyvät vakiona tuolla palotilalla puristukset laskee hiukan liikaa. Pienemmätkin palotilat saa tilaamalla, mutta maksaa lisää. tai sitten ne voi koneistaa suomessakin. Kansia on vaikea (hidas) saada, ainakin mulla tilaus kesti ja kesti. Joillakin on mennyt 4kk:kin kansien tilauksesta Link to comment Share on other sites More sharing options...
TA350 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2004 mitähän muita alu/rauta kansia kannattas harkita, jokka tiätysti virtaisivat paremmin ku originaalit? täydellisinä tiätysti, nii ja tiätysti ei sais maksaa maltaita/mansikoita yms hetelmiä...ei kellään sattus oleen hyvii ja halpoi (heh...) jääny nurkkiin? mites o, vaikuttaako ne noihin päästöihin?.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
406cid Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2004 Itsellä on AFR 23- asteiset kannet, eivät vielä ole vaan kiinni, täytyy portauttaa & virtauspenkittää ensin. AFR LS1 kannet virtaavat katukansiksi todella hyvin, 301 CFM 0.6" nostolla. Potentiaalia on noissa kansissa raakasti. Trick Flow R- sarjan kannet näyttävät ainakin paperilla myös päteviltä 23- asteisilta katukansilta, muita päteviä on Brodix:lta esim Track-1 ja Dartin kannet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heikki Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2004 Mulla on noi trickflow 23 degreet ja nyt kun sai tuon rullakepin niin voisi jotain vaikka tapahtuaki... tosin taitanee vaatia ensin tuon tietokoneohjatun jakaja/kaasari paketin vaihtamista että tuosta kombosta saapi hyödyt kunnolla irti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jake Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2004 mitähän muita alu/rauta kansia kannattas harkita, jokka tiätysti virtaisivat paremmin ku originaalit? täydellisinä tiätysti, nii ja tiätysti ei sais maksaa maltaita/mansikoita yms hetelmiä...ei kellään sattus oleen hyvii ja halpoi (heh...) jääny nurkkiin? mites o, vaikuttaako ne noihin päästöihin?.. GM:n omat ja originaalit vorteckin kannet. halvat ja virtaavat aika hyvin, pari täydellisinä lähtee 400-500$ väliin. Imusarja täytyy näitten kans vaihtaa sopivaksi. Noissa imukanava on reippaasti korkeampi kun vakkarikansissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
406cid Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2004 GM:n omat ja originaalit vorteckin kannet. halvat ja virtaavat aika hyvin, pari täydellisinä lähtee 400-500$ väliin. Imusarja täytyy näitten kans vaihtaa sopivaksi. Noissa imukanava on reippaasti korkeampi kun vakkarikansissa. Aivan, meinasivat Vortec:it unohtua listalta tyystin. Ovat kevyesti paremmat kuin GM rautakannet, miinuksena se, että pitää olla Vortec- imusarja yms. Scoggin- Dickey:ltä löytyy Vortec- paketteja, esim. konversiokitti Vortec- kannet --> 85-92 TPI koneeseen. Tsekatkaa : http://sdpc2000.com/cart.asp?action=catalog_start&catid=1460 Tässä Vortec- kansien imukanava, Mr. Hackspickillä oli kevään Tampereen swapissa myytävänä nuo, reippaaseen ylihintaan... Vortec.jpg_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2004 Jep. Dartin Pro 1 kannet tuntuvat ainakin päteviltä näin ulos päin.. Saa nyt sitten nähdä miten toimii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest black Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2004 mulla on semmonen käsitys,että noi afr kannet ovat aivan parhaasta päästä mitä katuautoon kannattaa laittaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
68corvette Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2004 tulix sulle crisis dart pro 1.. mä luulin että dart 2. ..huh nyt oon kade =) noi pro 1 on kyllä ehdottomat ykköset jos lähdetään kansia tekemään.. onks noi 2.05 vai 2.08 imuilla? minkä kokosilla runnereilla? 200? Onks ne sulla riksussa? kehtaako hintaa kysyä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2004 riksussa on ja olet corvette68 täysin tervetullut pällistelemään ja tutkimaan. Otin vaan 2.02" imulla ja 1.6" pakovenalla. Koska mulla oli sellaset jo valmiina otin pelkät kannet. Pakoseetti on niissä kansissa mielenkiintoinen. Yks vähä vaille 1mm seettipinta ja muuten se on täydellisen pyöreä. Pakovirtaukset ovat jo karuna valuna kohtuulliset. En muista numeroita mutta ne näkee dartin kotisivuoilta Otin 200c:t ihan vaan siks että uskoin se parhaimmaksi vaihtoehdoksi VÄHÄPÄÄSTÖSEEN katuautoon. Toivottavasti se pitää sitten paikkansa. Jos sais viellä 1.6 kertovat peltivipat jostain niin ostasin heti. En viitti enään tilaa. Lisänosto auttaisi 383:sta eteenpäin. Kannet makso mulle suunnilleen saman ku mikä dollarihinta on.. vähä alle On siihen firmaan jo niin paljon rahaakin jo kannettu että onneks sai vähä halvemmalla. On meinaan varallisuus niin tiukalla että saas nähä onko varaa ajella edes autolla tänävuonna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 meikäläisellä on ainakia kiinostus loppunut noihin AFR.n kansiin, kun tilauksesta on vaikka kuinka kauan eikä mitään vastausta kuulu. elikkä seuraavaksi alettiin metsästämään noita dart pro 1 kansia. onko tietoa käykö ne suoraan tpi imusarjaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2004 Pitäis sopia.. Voi olla että joudut vähä sovittamaan imukanavia saman kokoisiksi mutta niin se on kaikkien virikansien kanssa. Dart Pro 1:set tuli mulle makelta viikossa. Mihin koneseen olit muuten laittamassa. Noi Pro 1:set o pienimmillä kanavilla 200cc:set ja siitä aiheutuu alle 350cid koneessa varmasti vääntöhäviöä alakierroksilla. 350:sestä en tiiä miten reagoi mutta 383:sen kanssa ovat just oikean kokoiset katuautossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
68corvette Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2004 Viittisitkö mitata paljonko imupuolen kanavaikkuna on kooltaan? eli neliömilleinä tai sentteinä. mittaa siitä työntötangon ahtaasta kohdasta, se on yleensä ahtain kohta kanavasta noissa paremmissa kansissa. ..voin laskea suurinpiirtein millä kierroksilla alkaa 383 ahdistamaan. mun omat kannet on koko matkalta 1400neliömilliä ja alkavat katunokalla ahdistamaan ~6200 kierroksella. kehtaatko laittaa osoitteen privana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
juzzi Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Tuossa hyvä vertailu koskien sbc:n eri kansia... (sivun alareunassa linkit eri kansiryhmien tuloksiin) http://chevyhiperformance.com/techarticles/41598/ Löytyvät niin AFR:n kuin Dart Pro1:n tulokset... Jussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Tuossa hyvä vertailu koskien sbc:n eri kansia... (sivun alareunassa linkit eri kansiryhmien tuloksiin) http://chevyhiperformance.com/techarticles/41598/ Löytyvät niin AFR:n kuin Dart Pro1:n tulokset... Jussi sullahan oli aika kova kokoonpano auton keulalla hyvä aika kaikenkaikkiaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
juzzi Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 Jaa Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2004 No toimiihan tuo kohtalaisesti... Ja pystyy kohtalaisilla kustannuksilla vielä ajamaan kisoihinkin... Kulutus on heilunut siellä 15l / 100km tienoilla... Ja moottori ei näytä pistävän pahakseen 1500rpm matkajurnutustakaan... Antaahan se hieman tyydytystä kun ohittaa kotiin palatessa sen nopeamman ajan tehneen kilpurin trailerinlavalla.... Jussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään