Jump to content

Budjettiluokan Cat Back

CamRaato94

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ajattelin ostaa Pacesetterin longit + asianmukaisen Y-putken siihen. Täksi ajokaudeksi olisi tarkoitus modata loppuputkesta TEE-SE-ITSE hengittävä eli takavaimennin vaihtoon johonkin edukkaaseen hengittävään TAI nykyisestä pamautetaan rautakangella ahdistavat sonnat pois (tyhjä pönttö). Kertokaa omista budjetti cat-back ratkaisuistanne alkuperäisellä cat back väliputkella... Vai onko tuo väliputki auttamattoman mehupilli? Ymmärtääkseni sen halkaisija ei ole ongelma vaan alkuperäiset, ahdistavat pakosarjat.

Kirjoitettu

Eli Summitilta PSM-72C2235 + PSM-82-1161 + mikäs se lambdan jatkosarja olikaan... ja loppuröörin vaikka supistaa orkkis 2.75"seen.

Ja virtaavampi takapönttö (mulla on sulle sopiva  m/)

Kirjoitettu

Eli Summitilta PSM-72C2235 + PSM-82-1161 + mikäs se lambdan jatkosarja olikaan... ja loppuröörin vaikka supistaa orkkis 2.75"seen.

Ja virtaavampi takapönttö (mulla on sulle sopiva  m/)

Kuulostaa hyvältä! Pitääpä tilailla putki Y-pulikalla... Saisi sen lähelle 300 konehevosta vihdoinkin. Pitäähän sitä "Corvette LT1" koneessa olla nimensä mukaiset tehot...  ;D Keramisoitua en tilaa vaan eräässä lämpökäsittelymestassa laitetaan siihen sellanen karva päälle, joka eristää lämpöä... BUDJETTI on päivän sana, kun noihin osiin on jo mennyt tuhansia...

Kirjoitettu

+ mikäs se lambdan jatkosarja olikaan...

Bosch 13111 on corvetten peräpään lambdat. Miulla on noi edessä ja ihan hyvin yltää eikä tarvi tehhä itte liitoksia.

Kirjoitettu

Just tuollanen minkä vellu linkkas.

Ja sit tarviit sen (3"?) racekatin tottakai vielä...

Kirjoitettu

Ja sit tarviit sen (3"?) racekatin tottakai vielä...

Mulla olis yks ylimääränen Magnaflow:n 3" katti...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...