Nupa Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kattelin netistä valmiita kaappeja ja aika hinnoissaan ovat isot, mm. bildemanista saa kyllä pienen mutta lukemani perusteella sellasilla ei tee loppupeleissä mitään. Onkos joku byggannu tuollasen itse? Vinkkejä kiitos mitä pitäs ottaa rakentamisessa huomioon.
Nupa Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Just tuolta kattelin itekkin. Samantyylistä myy bildema ja mm. overdrivelta löysin juttua, missä se kaappi haukuttiin pystyyn. Suunnittelin ~1.5 metrin pitusta kaappia, mahtus isompaakin kamaa kuulailemaan. Kompurat toki hommataan niin, että riittävät jne, mutta mites ilmanpoisto sun muut pikkujutut tuossa tulis toteuttaa? Todennäkösesti kaappi tulis kiinteeksi tallin yhelle seinustalle ja imurin ja miksei kompurankin vois sijoittaa ullakolle...
Jarno Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Oon puhaltanu tossa kaapissa kannet,imusarjan,jakopäänkopan,venakopat, läjän pultteja yms. eikä ole kyllä mulla ainakaan syytä haukkua! 200 litran säiliö on vähintäänkin tarpeeksi iso.. 100L saattais pärjätä? Tietysti,jos sillä yrittää puhaltaa esim. jotain umpiruosteisia jarrurumpuja niin varmasti tuntuu paskalta koneelta.. Koska onhan se nyt ihan selvä asia,että ei noin pienellä kaapilla mitään isoja hommia tehdä!! Sitä varten on keksitty ihan oikeat puhalluslaitteet hiukan kun käyttää järkeä siinä,mitä sillä koittaa puhaltaa,niin tuollaisiin pikkuhommiin on kyllä aivan loistava laite. Ainoa miinus on työletkun pituus,mutta se on äkkiä korjattu.. kansia kun puhalsi,niin ei riittäny letku toiseen päähän asti. -mistä syistä sitä on haukuttu od'lla?
Nupa Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 googlesta löysin jonku vanhan threadin... Anyway, tuo on liian pieni mun tarpeisiin ja isommat taas maksaa maltaita...
AnttiK Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Mun työkaveri rakenteli puhalluskaapin vanhasta jääkaapista. Toimii täysin, eikä maksanut kuin paikalliselta sekunda-heikiltä ostetun puhalluspistoolin hinnan. Tavallisella kvartsihiekalla, siis sillä rautakauppa laadulla, on päästelty pikkuosista ruosteet ja rähmät pois.
-vellu Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Mun työkaveri rakenteli puhalluskaapin vanhasta jääkaapista. Toimii täysin, eikä maksanut kuin paikalliselta sekunda-heikiltä ostetun puhalluspistoolin hinnan. Tavallisella kvartsihiekalla, siis sillä rautakauppa laadulla, on päästelty pikkuosista ruosteet ja rähmät pois. Pakastearkku vois olla Nupalle hyvä aihio Toisaalta arkun paksut seinämät vie turhaa tilaa. Ei nämä kaikki valmiitkaan ihan pieniä ole http://image.nettix.fi/extra/partimg/601101_601200/601159_b_3c0b21895e43e74b.jpg
Nupa Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Peltiä löytyy kyl jo iso kasa, mut toki tollanen jumalaaton arkkupakastinkin varmaan ajais asiansa aihiona
pantera Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Mulla oli omatekonen lasipuhalluskaappi, ongelmina oli poly, vaatii sykloonin, valo riittamaton, lasi sumentu puolessatunnissa. Myin sen jollekkin tanpereelle Nyt olis kaikki romut paitsi kaappi eli yuudet varsihanskat, lasia sakki, puhalluspistooli, jalkakayttonen ilmaventtiili, jotka myyn pois silla enskerran kun kayn harborfreightin myymalassa mukaan lahtee tama, kattelin sita jo viimmekerralla asiallinen kabiini,mutta jai ostamatta http://www.harborfreight.com/cpi/ctaf/displayitem.taf?Itemnumber=94274
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään