Jump to content

Tuplaputket x-palalla

Recommended Posts

Kirjoitettu

Moi,

ois vähän ollut suunnitelmis teettä tommoset tuplaputket 3gen camarooni jotka yhdistyis x-putkella matkalla ja päihin tulis flowtechin jotkut hyvin virtaavat "vaimentimet". Eli idea ois et putket tietenkin kulkis omia puoliaan ja putken koko jotain 2.5-3.0 tuumaa. Itse asiassa uusimmassa v8-lehdes tais vanhemman mallin camarossa ollakin hyvin pitkälti ajattelemani näköinen pakoputkisto. Lähinnä sitä kyselisinkin et mikä toi putken koko ois paras ja sopivin alle ja minkähänlaiset vaimentimet vielä menis katsarinkin kuuntelusta läpi. Hienointahan ois se HELVETIN kova ja matala murina saada ulos tosta koneesta. Kone oli piristetty kaasari 350 ja suunnitelmissa lisää viriä.

Kirjoitettu

Mä sanosin että 2,5":set riittää mainiosti ja Flowmasterit perään niin vot \m/  Matalilla kieroksilla mukavat murinat ja kun vähän kenkii niin kuulee mistä kana pissii m/

Kirjoitettu

Tiedä sitten mitä tulee, mutta tulossa pitäisi olla x-pala, flowtechin 2.5" vapaavirtauskatit ja bullet (race) vaimentimet.

Meinasin tuoda kummaltakin puolilta ulos tuplina ennen takapyöriä, mallia nascar boom pipes..

Kirjoitettu

http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2008/FHRA/Acs%26Tcs-08/Sunnuntai/DSC_1377.jpg

mulla putket tulee noin ei x palaa mut yhdysputi kumminkin.. mites 3genissä on tilaa tuolla alla putkille? tuleeko takapäässä ahdasta? kun mullakin on jo tosi ahdas tuo akselin kohta tosin tuossa ei ole tankki orkkis paikalla niin vaimentajat sopii hyvin.. 2kpl läpivirtaavia 2,5" ja päätevaimentajat. mukavat höpinät pienillä kierroksilla mut rääkäsee kans aika miehekkäästi korkeammalla..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...