camaropower Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2008 eli kaikki vinkit ja linkit on avuks kun pitäis tota peräremppaa ruveta tekee eli hankaava ääni kuuluu ja todella kovaa ja kuinka suuri vaara on että perä leipoo kii vai uskaltaako nätisti ajella?
camaro82 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2008 Kuuluuko ääni kiihdyttäessä, hiljentäessä vai kurvissa? Jos vain kurvissa on kyse takapyörän laakereista ja suosittelen vaihtamaan(stefat samalla). Jos kiihdytettäessä tai hiljentäessä onpi vetopyörästän rattaat tulossa tiensä päähän. Toki voit ajella, ei tuo yhtäkkiä kiinni korkkaa.
camaropower Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 hyvä ton halusinkin kuulla ettei heti korkkaa. eli siis kiihdytykses kuuluu mut tasasel kaasul tosi hiljanen. kiitos neuvosta
balez Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 tähän voisin sen verran kertoa omia kokemuksia että mulla korkkas kiinni ja kerrasta ja varottamatta... motarin rampissa kevyellä kiihdytyksellä kuulu sitten kerralla "runts" ja akseli lähti tulee ulos... kaikki kerralla paskaksi autona oli el camino
camaropower Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 voi helvetin perse eikai auta sit muutaku peräremppaa tekee prkl!
camaro82 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 tähän voisin sen verran kertoa omia kokemuksia että mulla korkkas kiinni ja kerrasta ja varottamatta... motarin rampissa kevyellä kiihdytyksellä kuulu sitten kerralla "runts" ja akseli lähti tulee ulos... kaikki kerralla paskaksi autona oli el camino Sulla lähti varmaan sit c-lukko pois jolloin vetari pääsi irtoamaan
balez Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Sulla lähti varmaan sit c-lukko pois jolloin vetari pääsi irtoamaan perä piti pientä ääntä jo hetken aikaa... ajateltiin jotta tuo mitään haittaa.. sitten leikkas rojut sisältä kiinni ja loppu eteneminen... auto yritettiin hieman hinata niin vetari lähti tulee ulos.. hinurin lavalle sitten..
camaropower Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 eikai muutaku varmuuden vuoks peräremppa taitaa stadin cruisingi jäädä väliin perkele
balez Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 eikai muutaku varmuuden vuoks peräremppa taitaa stadin cruisingi jäädä väliin prkl kyllä sillä nyt ajella varmaan voi mutta revittelisi en välttämättä... ja voihan se olla että kestäis sulla vaikka viis vuotta mutta mulla kävi vaan huono tuuri
camaropower Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 joo ei sil kyllä revitellä uskalla täytyy toivoo parasta ku tekis mieli sinne hesaan ni sit vois ottaa työn alle
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään