Jump to content

74 camaro z28 perä ääntää?


Recommended Posts

Kirjoitettu

eli kaikki vinkit ja linkit on avuks kun pitäis tota peräremppaa ruveta tekee eli hankaava ääni kuuluu ja todella kovaa ja kuinka suuri vaara on että perä leipoo kii vai uskaltaako nätisti ajella? :)

Kirjoitettu

Kuuluuko ääni kiihdyttäessä, hiljentäessä vai kurvissa? Jos vain kurvissa on kyse takapyörän laakereista ja suosittelen vaihtamaan(stefat samalla). Jos kiihdytettäessä tai hiljentäessä onpi vetopyörästän rattaat tulossa tiensä päähän. Toki voit ajella, ei tuo yhtäkkiä kiinni korkkaa.

Kirjoitettu

hyvä ton halusinkin kuulla ettei heti korkkaa. eli siis kiihdytykses kuuluu mut tasasel kaasul tosi hiljanen. kiitos neuvosta :)

Kirjoitettu

tähän voisin sen verran kertoa omia kokemuksia että mulla korkkas kiinni ja kerrasta ja varottamatta... motarin rampissa kevyellä kiihdytyksellä kuulu sitten kerralla "runts" ja akseli lähti tulee ulos... kaikki kerralla paskaksi  m/ autona oli el camino

Kirjoitettu

voi helvetin perse eikai auta sit muutaku peräremppaa tekee prkl!  m-

 

Kirjoitettu

tähän voisin sen verran kertoa omia kokemuksia että mulla korkkas kiinni ja kerrasta ja varottamatta... motarin rampissa kevyellä kiihdytyksellä kuulu sitten kerralla "runts" ja akseli lähti tulee ulos... kaikki kerralla paskaksi  m/ autona oli el camino

Sulla lähti varmaan sit c-lukko pois jolloin vetari pääsi irtoamaan
Kirjoitettu

Sulla lähti varmaan sit c-lukko pois jolloin vetari pääsi irtoamaan

perä piti pientä ääntä jo hetken aikaa... ajateltiin jotta tuo mitään haittaa.. sitten leikkas rojut sisältä kiinni ja loppu eteneminen... auto yritettiin hieman hinata niin vetari lähti tulee ulos.. hinurin lavalle sitten..

Kirjoitettu

eikai muutaku varmuuden vuoks peräremppa taitaa stadin cruisingi jäädä väliin perkele  m-

Kirjoitettu

eikai muutaku varmuuden vuoks peräremppa taitaa stadin cruisingi jäädä väliin prkl  m-

kyllä sillä nyt ajella varmaan voi mutta revittelisi en välttämättä... ja voihan se olla että kestäis sulla vaikka viis vuotta mutta mulla kävi vaan huono tuuri

Kirjoitettu

joo ei sil kyllä revitellä uskalla :) täytyy toivoo parasta ku tekis mieli sinne hesaan ni sit vois ottaa työn alle  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...