Jump to content

syyläri


Recommended Posts

Kirjoitettu

Saako tuota muovipäätyistä syyläriä korjattua tai kennotettua uudelleen, vai meneekö kokonaan uusiksi?

 

Mulla syyläriin tuli kolme isoa reikää, joten ei ole pienistä reiistä nyt kysymys. Syylärin paikkausaine ei nyt auta... :)

 

Onko joku ostanut uuden syylärin viimeaikoina ja mistä, entäpä hinta??

Kirjoitettu

Viimeisenä markkavuonna teetin kokonaan uuden (vein

vanhan malliksi) se maksoi laatikkojäähdyttimellä 3000 mk

3 rivinen-täyskuparinen,kallis mutta toimii...

Kirjoitettu

OK... katotaan nyt, josko kaverini saisi syylärin korjattua, vaikka onkin alumiinia.

 

Meinasi, että sen saa korjattua alumiinijuotteella ja kaasuvehkeillä.

 

 

Kirjoitettu

kyllä sen pitäis onnistua kun on vain tarkkana.

se on ihme miksi syyläri korjaajat eivät niitä korjaa,olisko siinä sellainen juttu että alumiini tuotteet ovat kohtuu edullisia ostaa ja hankalia korjata että korjauskustannukset nousee suhteessa uuteen liian kurkeiksi.

Kirjoitettu

Mulle sanottiin 2 korjaamossa että ei voi korjata :(Sit ostin uuden swt:n kautta ja maksoi 180€ :oNe toisen mulle tonne paloheinään ku se yx duunari asui siellä :D

Kirjoitettu

Juu, ei voi kuulemma korjata, kun on niin ohut seinämäistä kuulemma.

 

Etsin koko Seinäjoen läpi alumiinijuotetta, mutta luovutin ja tilasin kokonaan uuden syylärin, kun ei juotetta löytynyt mistään.

 

Nyt jännittää vain, että onko koneessa kannen tiivisteet ehjät.

Kirjoitettu

Iteltä meni kohleri keväällä muovipäädystä halki mut kenno jäi ehjäks.Uusi makso swt:n kautta muistaakseni n.200 eeroo kulmille toimitettuna

 

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

No onpas hinnat SWT:llä nousseet! Ostin juuri pari viikkoa sitten uuden syylärin H:linnasta suoraan myymälästä ja se maksoi 253e.

Kirjoitettu

Eix se kova hinta ollut metroauton hinta? ;)Mun mielestä noi muut hinnat oli swt:n ja rp:n hintoja ::)

Kirjoitettu

Iteltä meni kohleri keväällä muovipäädystä halki mut kenno jäi ehjäks.Uusi makso swt:n kautta muistaakseni n.200 eeroo kulmille toimitettuna

 

No onpas hinnat SWT:llä nousseet! Ostin juuri pari viikkoa sitten uuden syylärin H:linnasta suoraan myymälästä ja se maksoi 253e.

 

Eix se kova hinta ollut metroauton hinta? ;)Mun mielestä noi muut hinnat oli swt:n ja rp:n hintoja ::)

 

Ja minkähän liikkeen hinnan nousua tässä päiviteltiin :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...