Ilku Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2004 Saako tuota muovipäätyistä syyläriä korjattua tai kennotettua uudelleen, vai meneekö kokonaan uusiksi? Mulla syyläriin tuli kolme isoa reikää, joten ei ole pienistä reiistä nyt kysymys. Syylärin paikkausaine ei nyt auta... Onko joku ostanut uuden syylärin viimeaikoina ja mistä, entäpä hinta??
ari gta Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2004 Viimeisenä markkavuonna teetin kokonaan uuden (vein vanhan malliksi) se maksoi laatikkojäähdyttimellä 3000 mk 3 rivinen-täyskuparinen,kallis mutta toimii...
Crisis Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2004 Makelta saattaa saada 200-250e uuden 3-rivisen alumiinisyylerin.. Soita racers placeen ja kysy. Ei nuo enään nykyään maksa "paljoa". http://www.racersplace.fi/allstar_tarj.php tuossa linkki tarjoussivulle.
Arska Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2004 Tavallinen oli RP:ssä talvella ~160e.
Ilku Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2004 OK... katotaan nyt, josko kaverini saisi syylärin korjattua, vaikka onkin alumiinia. Meinasi, että sen saa korjattua alumiinijuotteella ja kaasuvehkeillä.
Guest pile Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2004 kyllä sen pitäis onnistua kun on vain tarkkana. se on ihme miksi syyläri korjaajat eivät niitä korjaa,olisko siinä sellainen juttu että alumiini tuotteet ovat kohtuu edullisia ostaa ja hankalia korjata että korjauskustannukset nousee suhteessa uuteen liian kurkeiksi.
gmc63 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2004 Mulle sanottiin 2 korjaamossa että ei voi korjata :(Sit ostin uuden swt:n kautta ja maksoi 180€ :oNe toisen mulle tonne paloheinään ku se yx duunari asui siellä
Ilku Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2004 Juu, ei voi kuulemma korjata, kun on niin ohut seinämäistä kuulemma. Etsin koko Seinäjoen läpi alumiinijuotetta, mutta luovutin ja tilasin kokonaan uuden syylärin, kun ei juotetta löytynyt mistään. Nyt jännittää vain, että onko koneessa kannen tiivisteet ehjät.
BB Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2004 Iteltä meni kohleri keväällä muovipäädystä halki mut kenno jäi ehjäks.Uusi makso swt:n kautta muistaakseni n.200 eeroo kulmille toimitettuna
Arska Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2004 Huh, olipa hintava.. RP myi keväällä muistaakseni ~160e
backseat Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2004 No onpas hinnat SWT:llä nousseet! Ostin juuri pari viikkoa sitten uuden syylärin H:linnasta suoraan myymälästä ja se maksoi 253e.
gmc63 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2004 Eix se kova hinta ollut metroauton hinta? ;)Mun mielestä noi muut hinnat oli swt:n ja rp:n hintoja
Salkki Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2004 Iteltä meni kohleri keväällä muovipäädystä halki mut kenno jäi ehjäks.Uusi makso swt:n kautta muistaakseni n.200 eeroo kulmille toimitettuna No onpas hinnat SWT:llä nousseet! Ostin juuri pari viikkoa sitten uuden syylärin H:linnasta suoraan myymälästä ja se maksoi 253e. Eix se kova hinta ollut metroauton hinta? ;)Mun mielestä noi muut hinnat oli swt:n ja rp:n hintoja Ja minkähän liikkeen hinnan nousua tässä päiviteltiin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään