Jump to content

eli ois tollanen 74 vuoden camaros startti ongelma?


Recommended Posts

Kirjoitettu

eli eikös startti oo pimahtanu kun yrittää startata ja kone ei pyöri vaan kuuluu sellanen naksutus akku uusittu eli virtaa kyllä piisaaa :)

Kirjoitettu

eli eikös startti oo pimahtanu kun yrittää startata ja kone ei pyöri vaan kuuluu sellanen naksutus akku uusittu eli virtaa kyllä piisaaa :)

Solenoidivialta kuulostaa.. pyydäppä kaveria napauttaan vasaralla solenoidiin samalla kun ite starttaat tai toisinpäin. Voipi lähteä pyörittään, tosin luultavasti vain kerran. Näihin ei oo enää kalliita startit joten tuskin kannattaa kuitenkaan pelkkää solenoidia huoltaa vaan vaihtaa koko vehje. Tarkista vielä akunkenkien kunto/puhtaus samoin maadoitukset. Vaikka akussa olis virtaa niin se ei välttämättä pääse kulkemaan

 

Edit: sorry tää puhu ihan mitä sattuu ::) Siis nimenomaan solenoidihan toimii jos naksuu. Joko virta ei pääse kulkemaan akulta tai sit hiilet on loppu

Kirjoitettu

kiitos vinkeistä tota kopautus hommaa on jo testattu ja uus startti ei oo ku vähä alle satkun :)

Kirjoitettu

kiitos vinkeistä tota kopautus hommaa on jo testattu ja uus startti ei oo ku vähä alle satkun :)

Mitä teki kopauttamalla? Äsken editoin tota edellistä vastaustani.

Ei muuta ku uus startti jos akunkengät/johdot ja maadoitus on ok

Kirjoitettu

ei mitään tehny joo katon noi maadotus systeemit eka tattista vaan

Kirjoitettu

ei mitään tehny joo katon noi maadotus systeemit eka tattista vaan

Ok ja ollaan hyvät vain :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...