Jump to content

Bensapumppu jää pyörimään . . .

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ponussa jää bensapumppu käymään eikä pysää ennen kun vetää akunkengän irti. Pelaa normaalisti jos ajelee koneen lämpimäksi. Mutta jos ajaa vaikka auton pois tallista ja sammuttaa samantien niin pumppu surraa akun tyhjäksi asti !!

Vaihdettu uusi pumpunrele, mutta ei tunnu auttavan tähän.

Mites tämä öljypaineenanturi ? Tiedän että b-pumpunrele ohjaa sen alkupotkun ja sitten ottaa öljypaineesta ohjauksen. Mahtasko toi öljypaineanturi jotenkin vaikuttaa tähän ? Kannattasko se uusia seuraavaksi ???

Ei näyttäis bensalinjoissa ainakaan vuotoja olevan !!!

Ehrotuksia !!

Kirjoitettu

Se öljynpaine anturi olisi nyt ainakin sellainen mikä kannattaa kokeilla vaihtaa

Kirjoitettu

Kun järjestää niin et se pumppu jää päälle ja kokeilee sitten ottaa anturista johdon irti selviää äkkiä että auttoiko.

Kirjoitettu

-86:ssa ainaki saa repiä koko piuhan irti . Eikä vaikuta toimintaan muuta kuin , että tuo pumpun "jälkikäynti" kylmillä öljyillä jää pois .

On ainaki mulla toiminu jo 5 vuotta  m/

Kirjoitettu

Mulla oli sama vika pari kesää sitten mutta se vaan katosi ennenkun ehdin tehdä mitään. Piti just kokeilla rele vaihtaa tai ö-paineanturi. Se ilmeni on/off -tyylisesti kunnes sitten eräs kaunis päivä se vain katosi. Ei enää jäänyt surisemaan eikä oo sen koommin vaivannut.

Tohon sen jälkeen on vaihettu lämpötila-anturia ja flektin anturia. Lieköhän noikin auttaneet jotenkin....

Mä jouduin sillon just ajella niin et akunkenkä työpaikan pihalla irti et auto lähti kotiinlähdettäessä käyntiin. Tosi ärsyttävää...

Kirjoitettu

nulla jäi käittis ponussa sähkölaitteet jytäämään kun käänsi virranpois liian räväksti ja otti avimet veks.paineilmaa tuhnuttelin avaimenreiästä

ja vähän lukkospräytä perään.ongelma loppu siihen...et tämmönen näkökulma ::)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Toi anturin vaihto tepsi. Ei enää pumppu jää surraamaan kylmänä  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...