Trans Am 350tpi Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2008 Ponussa jää bensapumppu käymään eikä pysää ennen kun vetää akunkengän irti. Pelaa normaalisti jos ajelee koneen lämpimäksi. Mutta jos ajaa vaikka auton pois tallista ja sammuttaa samantien niin pumppu surraa akun tyhjäksi asti !! Vaihdettu uusi pumpunrele, mutta ei tunnu auttavan tähän. Mites tämä öljypaineenanturi ? Tiedän että b-pumpunrele ohjaa sen alkupotkun ja sitten ottaa öljypaineesta ohjauksen. Mahtasko toi öljypaineanturi jotenkin vaikuttaa tähän ? Kannattasko se uusia seuraavaksi Ei näyttäis bensalinjoissa ainakaan vuotoja olevan !!! Ehrotuksia !!
Cujo Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2008 Se öljynpaine anturi olisi nyt ainakin sellainen mikä kannattaa kokeilla vaihtaa
TransNAM Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kun järjestää niin et se pumppu jää päälle ja kokeilee sitten ottaa anturista johdon irti selviää äkkiä että auttoiko.
Pekka68 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 -86:ssa ainaki saa repiä koko piuhan irti . Eikä vaikuta toimintaan muuta kuin , että tuo pumpun "jälkikäynti" kylmillä öljyillä jää pois . On ainaki mulla toiminu jo 5 vuotta
Shadowcast Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Mulla oli sama vika pari kesää sitten mutta se vaan katosi ennenkun ehdin tehdä mitään. Piti just kokeilla rele vaihtaa tai ö-paineanturi. Se ilmeni on/off -tyylisesti kunnes sitten eräs kaunis päivä se vain katosi. Ei enää jäänyt surisemaan eikä oo sen koommin vaivannut. Tohon sen jälkeen on vaihettu lämpötila-anturia ja flektin anturia. Lieköhän noikin auttaneet jotenkin.... Mä jouduin sillon just ajella niin et akunkenkä työpaikan pihalla irti et auto lähti kotiinlähdettäessä käyntiin. Tosi ärsyttävää...
rokzetä Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2008 nulla jäi käittis ponussa sähkölaitteet jytäämään kun käänsi virranpois liian räväksti ja otti avimet veks.paineilmaa tuhnuttelin avaimenreiästä ja vähän lukkospräytä perään.ongelma loppu siihen...et tämmönen näkökulma
Trans Am 350tpi Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2008 Toi anturin vaihto tepsi. Ei enää pumppu jää surraamaan kylmänä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään