Punishment Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Tulipas kumma vika autoon. Kylmänä auto starttaa ihan normaalisti mutta heti kun on ajanut 20km ja peltisarjat ovat kuumentaneet startin niin käynnisty enää. Ihan kuin menisi jumiin koko startti. Joten joko uusi startti tai startin korjaussarja voisi varmaan auttaa. Mutta kun olen laiska niin en millään jaksa nyt lähteä auton alle katsomaan minkäs tyyppinen startti siellä on niin kertokaa te. (305cid ja TPI) Että osaan tilata oikeat osat.
macmax Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Tulipas kumma vika autoon. Kylmänä auto starttaa ihan normaalisti mutta heti kun on ajanut 20km ja peltisarjat ovat kuumentaneet startin niin käynnisty enää. Ihan kuin menisi jumiin koko startti. Joten joko uusi startti tai startin korjaussarja voisi varmaan auttaa. Mutta kun olen laiska niin en millään jaksa nyt lähteä auton alle katsomaan minkäs tyyppinen startti siellä on niin kertokaa te. (305cid ja TPI) Että osaan tilata oikeat osat. naksuuko se kuitenkin kuumana startattaessa? sulla on varmaankin mennyt vain solenoidi jumiin.. k äytä solikka auki. puhdista hyvin ja hiero pintoihin akselirasvaa. minulla ainakin toimi tuo toimenpide 2vuotta sitten kun oli sama ongelma. tähän asti ainakin on toiminut.
Punishment Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Se yrittää pyörittää starttia aivan kuin akku olis miltei täysin tyhjä. (vaikka on uusi akku) Mutta noin 5-7 starttauksen jälkeen se yleensä pyörähtää käyntiin.
macmax Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 eli siis se pyörii todella hitaasti? raskaan kuuloisesti.
Mopo305 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Ominaisuus ei vika.GM startti ei tykkää lämmöistä.Teho startti tilalle.
Cujo Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2008 voi kokeella laittaa jos ei oo niin se suojapelli startille ja jos mahd niin vetää lämpösuojaa putken ympärille startin kohalle
Punishment Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 eli siis se pyörii todella hitaasti? raskaan kuuloisesti. Jep. juuri näin. Ihan kuin se jumittaisi. Täällä näytti olevan edullisesti startin korjaussarjoja http://hmr.bittikeskus.com/nippelit/index.php?cat_id=381&catname='STARTTI%20/%20LATURI'&PHPSESSID=060cb1a451e8f61b3f4ced15c6861eae Mikähän noista on sopiva mun pirssiin vai onko mikään? 305 TPI. Pitää tosiaan laittaa jokin suojapelti peltisarjan ja startin väliin myös.
Guest Ezzy Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 Jep. juuri näin. Ihan kuin se jumittaisi. Täällä näytti olevan edullisesti startin korjaussarjoja http://hmr.bittikeskus.com/nippelit/index.php?cat_id=381&catname='STARTTI%20/%20LATURI'&PHPSESSID=060cb1a451e8f61b3f4ced15c6861eae Mikähän noista on sopiva mun pirssiin vai onko mikään? 305 TPI. Pitää tosiaan laittaa jokin suojapelti peltisarjan ja startin väliin myös. Ei o kääritty peltisarjoja?
Punishment Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 Ei ole tehty mitään eristysjuttuja peltisarjojen ympärille. Mutta olis varmaan tarpeen.
macmax Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 Jep. juuri näin. Ihan kuin se jumittaisi. Täällä näytti olevan edullisesti startin korjaussarjoja http://hmr.bittikeskus.com/nippelit/index.php?cat_id=381&catname='STARTTI%20/%20LATURI'&PHPSESSID=060cb1a451e8f61b3f4ced15c6861eae Mikähän noista on sopiva mun pirssiin vai onko mikään? 305 TPI. Pitää tosiaan laittaa jokin suojapelti peltisarjan ja startin väliin myös. en osaa kyllä sanoa.. ei varmaan auto muu kuin irroittaa startti ja mitata pendiksin pituus.. tai kannattaa soittaa tuonne ja kysyä jos he näkis jostain manuaalista sen suoraan.
Cosa Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 Ja kukas osaa tunnistaa tämän konekivääriäänen startatessa www.cosasrv.com/pontiac/STE-002.mp3
balez Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2008 tai ostaa välitetty tehostartti, hieman yli 100€ ja taas mennnään jotta soi
Punishment Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Tein suojapellin startin ja pakosarjan väliin mutta ei tuo hirveästi auttanut. Aika huonosti pyörittää kuumana mutta lähtee kuitenkin käyntiin. Pitäsikö ostaa tehostartti? Mitäs paikkaa suosittelette tehostartin ostamiselle. Vaikka linkkiä kiitos?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään