Jump to content

APUA!! spohn säädettävät takatukivarret!

Recommended Posts

Kirjoitettu

kertokaa äkkiä mistä saan tarvittavat dokumentit konttorille, koska autossani on alla Spohn-takatukivarret

eikä minulla ole minkäänlaisia dokumentteja kyseisistä osista, koska ostin ne joltain kerhon jäseneltä käytettynä jonka nimeäkään en nyt

muista, kun en löydä rahtikirjaa  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :'( :'( :'( :'( :'(

Kirjoitettu

kertokaa äkkiä mistä saan tarvittavat dokumentit konttorille, koska autossani on alla Spohn-takatukivarret

eikä minulla ole minkäänlaisia dokumentteja kyseisistä osista, koska ostin ne joltain kerhon jäseneltä käytettynä jonka nimeäkään en nyt

muista, kun en löydä rahtikirjaa  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :'( :'( :'( :'( :'(

Jos laittasit mailia spohnille, ja pyyda etta laittavat  lappuunsa sunauton sarjanumeron etta kayvat nimenomaan sun autoon

Kirjoitettu

www.spohn.net luulis löytyvän jotain infoa. Tiedä sit mikä katsarille kelpaa. Mites omavalmisteiset muka katsarille sit kelpaa?

Kirjoitettu

Jos laittasit mailia spohnille, ja pyyda etta laittavat  lappuunsa sunauton sarjanumeron etta kayvat nimenomaan sun autoon

Eivät tee tuollasta palvelusta, kysytty on  m-

Kirjoitettu

harmi kun on takatukivarret mulla olis eteen ollu paperit antaa ku ite tappelin viime vuonna noiden kanssa mutta mulle sanoivat että riittää kun on lappu missä lukee tukivarren tyyppi ja esim fits -82-02 f-body esim spohnin sivulta http://www.spohn.net/?action=product&pid=1001 mullakin oli vaan ne asennusohjeet ja esitteet kun ei muuta saanut joskin itse tarvittin sitten vielä todistuksen mikä on -82-02 f-body jonka sain kynsin hampain metrolta siitä saa kopion jos tarvii.. siinäkin voi kyllä käydä tuo http://www.spohn.net/?action=platforms

Kirjoitettu

www.spohn.net luulis löytyvän jotain infoa. Tiedä sit mikä katsarille kelpaa. Mites omavalmisteiset muka katsarille sit kelpaa?

autoonhan ei saa tehdä itte mitään tai saa mutta tarvii kaikki paperit ja laskelmat ja luokkahitsaukset ym

Kirjoitettu

Joo.. tämä asia selvisi jo konttorilla.. sinne tuli vanhempi katsuri joka sanoi että tämä on ihan ok.. sanoi että riittää kun näytin spohnin koti sivut konttorin koneelta ja sieltä löytyi tukivarren kuva ja tietoa että mihin autoon olivat valmistettu. eli f-body 82-02.

ja setä sanoi autoani katsastavalle klopille että firebirdit ja camarot kuuluvat kyseiseen f-body perheeseen.. fiksun oloinen vanhempi katsastus mies!! kerrankin joku joka tiesi jotain autoista.

mutta homma tökkäs sitten muusta...... :( siitä lisää katsastus topicissa....

Kirjoitettu

Joo.. tämä asia selvisi jo konttorilla.. sinne tuli vanhempi katsuri joka sanoi että tämä on ihan ok.. sanoi että riittää kun näytin spohnin koti sivut konttorin koneelta ja sieltä löytyi tukivarren kuva ja tietoa että mihin autoon olivat valmistettu. eli f-body 82-92.

ja setä sanoi autoani katsastavalle klopille että firebirdit ja camarot kuuluvat kyseiseen f-body perheeseen.. fiksun oloinen vanhempi katsastus mies!! kerrankin joku joka tiesi jotain autoista.

Mainiota toimintaa  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...