Jump to content

laatikko murhe!

mikkis

Recommended Posts

Kirjoitettu

no niin nyt kun toi pirssi rupee oleen muuten reeras ni viäl ko sais ton laatikon pelittään niin ko kuuluu!elikkäs vaihtaa jo neljäskympis neloselle vai meneekö turbiinin lukko päälle en tiä!mut kick downin sääsin eilen ja öljyt vaihettu vuos aikaa ja kilsoja ei ole tullu sen jälkeen ko par tonnii on tos hyllys kyl uude öljyt ja suodatin/tiiviste mut ne ei taida auttaa tähän vaivaan.mites governor tai tps vaikkuttasko ne mitenkään tähän hommaan? autolla ajettu 356000km ja laatikko rempasta ei tiatoo. Eli kierroksia konees 1000 ja vauhtia 40kmh nelonen tai lukko päällä ilkee ajella tos kylällä vai mitä asiantuntijat on mieltä?

Kirjoitettu

Vakio ECM kytkee joissakin malleissa lukon jo 40:n vauhdissa. Itse ajen D (en siis OD:llä) kaupunkinopeuksilla. OD:llä ajaessa voi hitaassa ajossa jäädä öljynpaineet liian alas laatikossa ja se alkaa luistaaan, mikä taas rikkoo laatikon.

Kirjoitettu

kylläpä se taitaa tyrkätä nelosen pienelläkin vauhdilla kun ei ole rasitusta, mutta älä perskutas ajele sillä od:llä noi pienissä vauhdeissa. itte ostin semmosen jetin härpäkkeen ettei mee lukko päälle ku nelosella. tästäkää vastauksesta mitään hyötyä ollu  :o ;D ;D

Kirjoitettu

lisäystä tohon laatikko murheeseen elikkäs aamul ko laatikko on kylmä ni pelaa niinko kuuluu!?ölyt ja suodatin tuli eilen vaihdettua ei ollut öljypohjas olevas magneetis mujua juuri nimeksikään ja muutenkin kaikki oli piällisin puolin ok.en ole ajellut OD:lla kylällä vain maantiellä! :)eli kait se ton lukon tyrkkää tos neljäskompis päälle. ärsy juttu!

Kirjoitettu

kaimalla näyttäs tuol olevan samanmoisia onkelmii!mikä ton "kuvernöörin"virka on?paha vaihtaa tumpelon?hinnoista hajua?

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Ajeleppas ny ensin sillai että vaihteenvalitsin on asennossa D,(siis kaupunkinopeuksissa)  jos pelittää ok niin ei kait tuossa sit mitään hätää

Kirjoitettu

no d asennos menee turbiinilukko kolmosen kaveriks 40 ja kierrokset on varmaan alhana  omas ku kytkee lukon 60(jos suostuu kytkee) niin koneessa vajaa 2000 kierrosta mut noinhan näitten pitäs toimia? mul perävälitys 3,42:1.

Kirjoitettu

ECM:n ohjelmassa tuo nopeus on määritelty, joissakin se on vakiona jo 40:ssä, kuten oli mun -85 TA:ssa. Tässä nykyisessä menee päälle 60:ssä. Sen saa muutettua vaikka ostamalla hypertechin teholastun, jolla se muuttuu tuonne 60:iin. (ainakin tuossa mun TA:ssa muuttu) Ja jos on tarpeeksi kätevä ohjelmoija ja on polttovehkeet, niin onhan noita ohjelmia jotkut itsekin muuttaneet. Mikäs auto/kone on kyseessä?

Kirjoitettu

formula 5.0tpi

Mulla 5.7 TPI Formulassa on tosiaan tuo raja 60 km/h, joka on jo ihan ok. Uutta lastua vaan ECM:ään, ei sitä muuten saa korjattua. Tai sittenkin, jos laittaa siihen lukon ohjauspiuhaan katkaisimen väliin, niin saa valittua katkaisijasta meneekö päälle vai ei. Ja jos haluais siitä fiksun, kytkis sen mikrokytkimellä siten, että se menee päälle vain kun vaihdekeppi on OD:llä
  • 1 month later...
Kirjoitettu

No nyt kun sain noi muut murheet poistettua, niin tarvis paneutua taas tähän probleemaan.Oli eilen käsis toi ECM niin en kyl siihen ite lähtis pal lastuja vaihteleen, vai kuis on? Näytti kul tämmösel tavalliselle hepulle aikas monimutkaselta! Onko jollai viimekäden tietoa noist lastujen hinnoista?Mun mielestä toi kikotin on tosta syystä vmäine ajella kaupungissa!?60km/h olis kyllä paljo mukavampi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...