ice_man76 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Kikkoja laturin alla olevan tulpan vaihtoon???
cam95 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Irrota vaan laturi pois edestä, 10 minuutin homma.
ice_man76 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 laturi on irti, mutta on menny jo kohta tunti ja hermot Ei mahdu kourat putkien väliin ja öögonit ei näe mutkan taakse joo eli muuta kikkaa ei ole, pitänee jatkaa jahka pää kylmiää taas
Nupa Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Meet koneen päälle polvilles perse pystyyn, otsa lokaria vasten ja molemmat kädet jotain kautta tulppaan käsiksi. Ei tarvi nähdä mitään, käsikopelolla
zodiack Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 jep tällä tyylillä itekkin, toimii
ice_man76 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Meet koneen päälle polvilles perse pystyyn, otsa lokaria vasten ja molemmat kädet jotain kautta tulppaan käsiksi. Ei tarvi nähdä mitään, käsikopelolla juuri tälläinen ergonoominen asento meikälle muokkautu remontin ohessa hahahahaa Ja menihän se paikoilleen Vähän kyllä hävettää kun tulpanvaihtoon meni sama aika kun laatikon irroitukseen (4h)
LOB Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2008 Sehän oli nopeaa toimintaa . mulla oli korjaamolla ja jäi osa vaihtamatta ja lambdan piuhat yms roikku irti kun sain auton.siis jkl ssä. Tästä lähin myös minä olen huoltanut autoni itse.
jeretz Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2008 Sehän oli nopeaa toimintaa . mulla oli korjaamolla ja jäi osa vaihtamatta ja lambdan piuhat yms roikku irti kun sain auton.siis jkl ssä. Tästä lähin myös minä olen huoltanut autoni itse. No joo viikonloppuna tuli vaihdettua tuplaplatinat,tuntimäärää ei kehtaa sanoa,mutta kädet on arpia täynnä,yksi vielä tippui moottorin korvakkeen väliin eikä suostunut tulemaan yläkautta pois eikun korvake löysälle ja kammeta korvaketta ja blink montunpohjalle muruiksi. Paikoillaan ovat kaikki,tosi v-mainen homma,syö miestä Näin LS1 sessäkin !
KimmoT Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2008 Peltisarjat helpottaa aikas paljon tulppien vaihtoa. Kaikki tulpat vaihtaa reilussa tunnissa. Vaikein taitaa olla kakkosen tulppa
Nupa Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2008 Peltisarjat helpottaa aikas paljon tulppien vaihtoa. Kaikki tulpat vaihtaa reilussa tunnissa. Vaikein taitaa olla kakkosen tulppa Noinhan se menee. Tulee ite vaihdettua (platina)tulpat vuosittain kiva kevätjumppa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään