Jump to content

LT1 Tulpanvaihto

ice_man76

Recommended Posts

Kirjoitettu

laturi on irti, mutta on menny jo kohta tunti ja hermot >:(

Ei mahdu kourat putkien väliin ja öögonit ei näe mutkan taakse :o

joo eli muuta kikkaa ei ole, pitänee jatkaa jahka pää kylmiää taas  ;D

Kirjoitettu

Meet koneen päälle polvilles perse pystyyn, otsa lokaria vasten ja molemmat kädet jotain kautta tulppaan käsiksi.

Ei tarvi nähdä mitään, käsikopelolla  \m/

Kirjoitettu

Meet koneen päälle polvilles perse pystyyn, otsa lokaria vasten ja molemmat kädet jotain kautta tulppaan käsiksi.

Ei tarvi nähdä mitään, käsikopelolla  \m/

;D juuri tälläinen ergonoominen asento meikälle muokkautu remontin ohessa hahahahaa

Ja menihän se paikoilleen *clap*

Vähän kyllä hävettää kun tulpanvaihtoon meni sama aika kun laatikon irroitukseen :-\  (4h)

Kirjoitettu

Sehän oli nopeaa toimintaa . mulla oli korjaamolla ja jäi osa vaihtamatta ja lambdan piuhat yms roikku irti kun sain auton.siis jkl  ssä.

Tästä lähin myös minä olen huoltanut autoni itse.

Kirjoitettu

Sehän oli nopeaa toimintaa . mulla oli korjaamolla ja jäi osa vaihtamatta ja lambdan piuhat yms roikku irti kun sain auton.siis jkl  ssä.

Tästä lähin myös minä olen huoltanut autoni itse.

No joo viikonloppuna tuli vaihdettua tuplaplatinat,tuntimäärää ei kehtaa sanoa,mutta kädet on arpia täynnä,yksi vielä tippui moottorin korvakkeen väliin eikä suostunut tulemaan yläkautta pois

eikun korvake löysälle ja kammeta korvaketta ja blink montunpohjalle muruiksi.

Paikoillaan ovat kaikki,tosi v-mainen homma,syö miestä  >:(

Näin LS1 sessäkin !

Kirjoitettu

Peltisarjat helpottaa aikas paljon tulppien vaihtoa. Kaikki tulpat vaihtaa reilussa tunnissa. Vaikein taitaa olla kakkosen tulppa  m-

Kirjoitettu

Peltisarjat helpottaa aikas paljon tulppien vaihtoa. Kaikki tulpat vaihtaa reilussa tunnissa. Vaikein taitaa olla kakkosen tulppa  m-

Noinhan se menee. Tulee ite vaihdettua (platina)tulpat vuosittain  ;D  kiva kevätjumppa  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...