Thomaz Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 Mites 4g camaron takavalot lähtee helpoiten irti? Onko kokemusta? Katsoin tilanteen noin pikaisesti ja ilmeisesti jonkin verran joutuu töitä tekemään sen eteen. Jos jollain on tarjota helpoin ja nopein tie irroitukseen niin olen pelkkänä korvana.
KimmoT Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 Toi on helppo homma Otat vaan takaa sivuilta ne muovit irti, niin sitten ne valojen kiinnitykset näkyy. Takavalot on kiinni kahdella siipimutterilla. Mulla toinen lähti ihan helposti irti, mutta toisessa oli varmaan jotain tiivistysmassaa välissä, niin joutui hieman ruuvimeisselillä vääntämään.
Thomaz Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 Toi on helppo homma Otat vaan takaa sivuilta ne muovit irti, niin sitten ne valojen kiinnitykset näkyy. Takavalot on kiinni kahdella siipimutterilla. Mulla toinen lähti ihan helposti irti, mutta toisessa oli varmaan jotain tiivistysmassaa välissä, niin joutui hieman ruuvimeisselillä vääntämään. Ok. Kiitoksia tiedosta. Tietää vähän montako asennuskaljaa pitää ostaa
KimmoT Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 Pitää olla nopee jos meinaa ehtiä mäyräkoiran juomaan, kun tuossa hommassa menee 10 minuuttia
Chevy Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 ei tarvii välttämättä edes irrottaa sivumuoveja. raottaa sitä huopalevy systeemiä,kyllä sieltä kädellä mahtuu pyörittää niitä siipimuttereita
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään