Jump to content

4g camaron takavalojen irroitus

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mites 4g camaron takavalot lähtee helpoiten irti? Onko kokemusta? Katsoin tilanteen noin pikaisesti ja ilmeisesti jonkin verran joutuu töitä tekemään sen eteen.

Jos jollain on tarjota helpoin ja nopein tie irroitukseen niin olen pelkkänä korvana.

Kirjoitettu

Toi on helppo homma m/ Otat vaan takaa sivuilta ne muovit irti, niin sitten ne valojen kiinnitykset näkyy. Takavalot on kiinni kahdella siipimutterilla. Mulla toinen lähti ihan helposti irti, mutta toisessa oli varmaan jotain tiivistysmassaa välissä, niin joutui hieman ruuvimeisselillä vääntämään.

Kirjoitettu

Toi on helppo homma m/ Otat vaan takaa sivuilta ne muovit irti, niin sitten ne valojen kiinnitykset näkyy. Takavalot on kiinni kahdella siipimutterilla. Mulla toinen lähti ihan helposti irti, mutta toisessa oli varmaan jotain tiivistysmassaa välissä, niin joutui hieman ruuvimeisselillä vääntämään.

Ok. Kiitoksia tiedosta. Tietää vähän montako asennuskaljaa pitää ostaa :P

Kirjoitettu

Pitää olla nopee jos meinaa ehtiä mäyräkoiran juomaan, kun tuossa hommassa menee 10 minuuttia  ;D

Kirjoitettu

ei tarvii välttämättä edes irrottaa sivumuoveja.

raottaa sitä huopalevy systeemiä,kyllä sieltä kädellä mahtuu pyörittää niitä siipimuttereita

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...