Cosa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Vihdoinkin löytyi oikeanlainen nosturi mun tarpeisiin. Pitää olla matala, päästä käsiksi alakautta koneeseen, putkistoon, askiin, perään yms. Ei saa olla tilaa vieviä pylväitä, eikä nostokorkeutta tarvita kuin maksimissaan metri (katto tulee vastaan...). Kun kerran S10 tuli vaihdettua rahaan, päätin hankkia tuollaisen. Ajokorkeus on vain 95 mm, joten TA:lla ja Camarolla siihen pääsee loistavasti. Lisäksi tuo nostimien välinen 80 cm alue on täysin käytettävissä, joten auton alla voi rullailla alustan kanssa päästä päähän. Nyt ei tarvitse kuin kaivaa pieni monttu, jotta voi seistä auton alla suorana. PS: PK-seudun jäsenille on tiedossa talkookeikka kantamisen ja asennuksen merkeissä Pankaa puhelimet kiinni
Cosa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Tossa vielä auton kanssa. Idea selviää tästä kuvasta paremmin.
Cosa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Mitä maksaa, paljonko nostaa, kuinkas pitkä toi on eli minkä kokoista autoa voi nostaa ja jos nostaa metrin, niin silloin on auton helma siis metrin korkeudella, eihän toi pyörien alle tule? Jos kaivat montun, niin mites rullailet alle, tarviit pitkän montun. 80 cm on niin kapea, ettet kyllä saa laatikkoa alas, kun et itse mahdu sinne yhtaikaa nosturin kanssa. Mutta osta vaan, osteleminen on mukavaa Maksaa paljon ja nostaa 2500 kg. Monttu ja rullailu ikäänkuin kumoavat toisensa Jos tällä voisi tehdä kaiken, ei muita nostureita maailmassa olisikaan. Mutta kommentoi vaan, niitä on ihan kiva lukea Kuten sanoin, tämä on mun tarpeisiin se paras mahdollinen tuohon tilaan Perushuollot ja aika monet korjaukset voi tehdä aika helposti. Rupesi tuo ainainen tunkkaaminen ahtaassa tallissa kyrsimään
5,7 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Vihdoinkin löytyi oikeanlainen nosturi mun tarpeisiin. Pitää olla matala, päästä käsiksi alakautta koneeseen, putkistoon, askiin, perään yms. Ei saa olla tilaa vieviä pylväitä, eikä nostokorkeutta tarvita kuin maksimissaan metri (katto tulee vastaan...). Kun kerran S10 tuli vaihdettua rahaan, päätin hankkia tuollaisen. Ajokorkeus on vain 95 mm, joten TA:lla ja Camarolla siihen pääsee loistavasti. Lisäksi tuo nostimien välinen 80 cm alue on täysin käytettävissä, joten auton alla voi rullailla alustan kanssa päästä päähän. Nyt ei tarvitse kuin kaivaa pieni monttu, jotta voi seistä auton alla suorana. PS: PK-seudun jäsenille on tiedossa talkookeikka kantamisen ja asennuksen merkeissä Pankaa puhelimet kiinni eihän noiden välissä oo mitää mikä sitois periaatteessa pystyy siirtään kauemmas toisistaan jää keskelle tilaa ruuvata
Cosa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 eihän noiden välissä oo mitää mikä sitois periaatteessa pystyy siirtään kauemmas toisistaan jää keskelle tilaa ruuvata Joo. Ainoastaan letku menee siitä, jonka ajattelin roilottaa betonin sisään pois tieltä. Kunhan saan sen ja pääsen sitä paremmin tutkimaan, niin ilman muuta mahdollisimman kauaksi toisistaan.
LOB Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Hintaa tollasella on 900e- 1200 e haarukassa , jos joku kyselee. siis verollinen hinta.
Cosa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Hintaa tollasella on 900e- 1200 e haarukassa , jos joku kyselee. siis verollinen hinta. Paahan lisäinfoa, jos samanlainen tuohon rahaan löytyy.
Nupa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Nyt vasta hokasin, että täähän taitaa olla italialainen tuote. Ite en kyllä italonosturia ostas katottuani sen MOT:n ohjelman, en luota tippaakaan niiden turvaluokituksiin...
balez Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 tollasella ei onnistunut oiken hyvin mun auton nosto rengasliikkeessä.. otti pakoputki ensin kiinni ja millon mikäkin... lopulta ottivat perustunkin ja totesivat helpommaksi
Guest pile Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Hintaa tollasella on 900e- 1200 e haarukassa , jos joku kyselee. siis verollinen hinta. mä otan kans heti tuollaisen mulle saa soitella numeroon 0445852953 tai 0443804502
-vellu Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Hyvältähän tuo näyttää. Oma nostaa vain 50 senttiä.
-vellu Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Omassa etuna pitkät ajosillat, jolloin matalakin auto pääsee pukille
LOB Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Paahan lisäinfoa, jos samanlainen tuohon rahaan löytyy. Joo löytyy samanlainen Nostaa 2,8 tonnia leveys 108 nostokorkeus 120cm Merkki Cdc Saksinostin Hinta 1190 e sis alv:n Monta laitetaan Jos löytyy riittävästi porukkaa niin kimppatilaus ja hintaa alaspäin.
zodiack Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Joo löytyy samanlainen Nostaa 2,8 tonnia leveys 108 nostokorkeus 120cm Merkki Cdc Saksinostin Hinta 1190 e sis alv:n Monta laitetaan Jos löytyy riittävästi porukkaa niin kimppatilaus ja hintaa alaspäin. hmm ei kyl olis paha...
-vellu Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2008 Ettei vaan olis tämän tyyppinen malli kyseessä? http://www.keltainenporssi.net/ilmoitus/10669975 Hieman hankala tuon rakenteensa ansiosta. http://kuvat.keltainenporssi.fi/thumbnails/alkupkuvat/11234441-0.jpg
Cosa Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2008 Joo, noita kyllä saa siihen rahaan. Kattelin noitakin, mutta ei sovellu mun tarkoitukseen.
Cosa Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2008 tollasella ei onnistunut oiken hyvin mun auton nosto rengasliikkeessä.. otti pakoputki ensin kiinni ja millon mikäkin... lopulta ottivat perustunkin ja totesivat helpommaksi Se on säädetty jollekin Puntolle ja ollut sun autoon liian kapea
T0ni Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2008 Aikas asiallisen näköinen vermes! Niin onko jollain käytännön kokemusta tuosta? Ite oon pitänyt autoa Fin lavojen avulla ylhäällä..
Cosa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2008 Päivitystä tänne. Hain kärryllä tötterön kotiin. Koko paketti painoi 800 kg, joten piti vuokrata isompi kärry PK-seudun avuliaat jäsenet tulivat auttamaan nosturin purkamisessa talliin. Painoi ihan perhanasti. Ajosillat n. 350 kg kappale Mikke onneksi nosti ja me muut käveltiin perässä Pari iltaa väkersin tallissa ja totesin, että italialaiset eivät osaa liimata tarroja. Nostimet menivät kuormaa purkaessa väärin päin Itse en niitä pystynyt siirtämään, joten hydrauliletkut vaan toisin päin, joten homma jatkui. Sähkökaaviossa oli joku outo piirros, jota en osannut tulkita, mutta käytin kotimaista maalaisjärkeä. Laite käynnistyi. Jonkinmoinen urakka oli mitata ajosilloille tarkat paikat molempia autoja silmälläpitäen. Siinä meni melkein päivä, kun piti ajaa autoja talliin ja takaisin. Tänään sitten pulttasin koko roskan betoniin kiinni. Olkoon siinä. Lopuksi tein ohjeiden mukaisen kalibroinnin (ilmasin sylinterit) ja laite toimi hyvin ilman autoa. Sitten nostin ensin TA:n. Rupesi hirvittämään, kun 50 cm korkeudessa auto rupesi kallistumaan pelottavasti. Laskiessa vielä enemmän Pukit alle jottei auto kaadu ja sitten koko läjä alas. Kalibroinnissa jotain puutteita Huomenna uusia yrityksiä Ei ole helppoa, kun en ole hydrauliikan tuntija. Soitan maahantuojalle ja pyydän apua, jos ei onnistu
set28 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kyllä tossa iässä pitäis olla hydrauliikka jo hallussa Sorry OT,mut oli ihan pakko
Senior Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Varmaan onkin mutta ne sähköt....
Sarita Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Höh, kuka nosturia kaipaa? Suomalainen miesvoima!
Cosa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 No niin. Nyt se on todettu, että räpläämällä vähän kaikkea, hommat rupeaa toimimaan. Piti ottaa öljyt 300 barin paineella silmille, jotta värkki rupeaisi toimimaan Silmähuuhtelun jälkeen taas talliin. Nyt toimii ja autot nousee
-vellu Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Hienoa Täytyy tulla ihailemaan joku päivä
Cosa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Tervetuloa vaan ihailemaan. Tuossa demo: Auto alhaalla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään