Jump to content

2.8mpfi käyntilämpötila

Recommended Posts

Kirjoitettu

ajattelimpa nyt kysäistä vuosia askarruuttaneesta asiasta...

mikä on tommosen kutosen normi käynti lämpötila ja missä asteessa flektin pitäisi lähteä päälle? faareina?

itselläni ollut iänkaikkisesti nappi flekti. eli kajuutasta virrat päälle ja menoksi. nyt kun on uusi piuhasarja ja flektin läheisyyteen asettui yksi 2-napainen johto, jolle en löytänyt paikkaa, niin arvelin että se voisi mahdollisesti olla alkuperäisen flektin johto.

Nyt kiinnostaisi katsoa että antaako se jossain lämpötilassa virtaa tai maata. Mutta missä lämmössä sen pitäisi herätä? että tietäisin odottaa vain tiettyyn pisteeseen enkä niin kauaa että kone keittää?

vai olisiko muuta neuvoa testaamiseen?

Kirjoitettu

226,4 faaria =108 c on ainaski 305:ssa kakkosflektin käyntiinlähtö lämpötila.alkaa saamaan anturilta maita

tuollon.käytännössä ei lähe juur koskaan päälle jos paikat on kunnossa ja varsinki jos on kylmempi termari.1 flektiä hoitaa ecm,lämpötilaa en tiedä. 3,1 mpfi toimii mulla samaan tyyliin(2 flektiä kans).

Kirjoitettu

226,4 faaria =108 c on ainaski 305:ssa kakkosflektin käyntiinlähtö lämpötila.alkaa saamaan anturilta maita

tuollon.käytännössä ei lähe juur koskaan päälle jos paikat on kunnossa ja varsinki jos on kylmempi termari.1 flektiä hoitaa ecm,lämpötilaa en tiedä. 3,1 mpfi toimii mulla samaan tyyliin(2 flektiä kans).

onko ne molemmilla flekteillä omat anturit myös? ja missä ne asustaa?

Kirjoitettu

haynesin opuksessa: v6 cooling fan swith closed above 112c 233f  .paikka ei käy selville mutta oisko hantin puolen kannessa tulppien välissä.

Kirjoitettu

se saattaa olla tuo joka on tuossa termarin vieressä,, siinä imusarjan kannessa on ainakin 2 anturia jotka muistuttavat ainakin lseööaista molemmat. mutta täyttä varmuutta ei ole..

aaika hurjalta tuntuu nuo lämpötilat, koska minulla on aina ollut ne lämmöt n:69*C  mikäli mittariin on uskominen... ???

Kirjoitettu

se saattaa olla tuo joka on tuossa termarin vieressä,, siinä imusarjan kannessa on ainakin 2 anturia jotka muistuttavat ainakin lseööaista molemmat. mutta täyttä varmuutta ei ole..

aaika hurjalta tuntuu nuo lämpötilat, koska minulla on aina ollut ne lämmöt n:69*C  mikäli mittariin on uskominen... ???

Minulla ainakin se auton oma mittari näyttää pahasti alakanttiin.

Esim. auton oma mittari näyttää 50*C mutta Datamaster kertoo n. 70*C lukemia.

Kirjoitettu

Minulla ainakin se auton oma mittari näyttää pahasti alakanttiin.

Esim. auton oma mittari näyttää 50*C mutta Datamaster kertoo n. 70*C lukemia.

eli sullakin pyörii lämmöt siinä 70:n hujakoilla? mikä mylly?

Kirjoitettu

eli sullakin pyörii lämmöt siinä 70:n hujakoilla? mikä mylly?

Mylly on 305 TPI. Termostaatti 71*C

Kirjoitettu

vakio ecm alkaa pyörittään flektiä 190f (88c).toinen flekti 233f (112c) v6:ssa ja 226f(108c) v8:ssa jos on orkkis anturi/kytkin mikä EI ole imusarjassa....jos koneet noin kylmänä käy,ni eihän ne pyöri.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...