z 28 jari Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Eli tehnyt parikertaa seuraavanlaisen tempun:latailee ensin aivan normaalisti,kunnes lyö äkkiarvaamatta jännitteet tappiin~17v. Kun auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen, lataa taas aivan normaalisti. Laturiin vaihdettu vastikään uudet hiilet,tätäennen ei sekoillut.Kuinkapaljon mahtaa tuollaisen säätimen lämpötilankesto olla,tuntuu tuo laturi melko kuumalta kun kokeilin(nippanappa kärsi kuoreen koskea)
Juhani LS1 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 III G on laturi kuumassa paikassa ja CS130 ei siitä tykkää, todennäkönen säädin vika tai löysä contakti laturin sisällä. Teoriassa myös akun napa jos kontakti huono vois tehä ton jos kuormaa vähän esim valot riitää kuormaksi. Koita vetää johto säätimen S pinnistä suoraan akkuun jos ei rauhoitu niin säädin kaputt. http://oljeep.com/gw/alt/Alternator_Theory.html#Section_3
z 28 jari Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2008 Säädin uusittu,testilenkillä ainakin pelasi hyvin.Tarkkaillaan...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään