Jump to content

Laturin jännitesäädinkö sekoaa?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli tehnyt parikertaa seuraavanlaisen tempun:latailee ensin aivan normaalisti,kunnes lyö äkkiarvaamatta jännitteet tappiin~17v.

Kun auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen, lataa taas aivan normaalisti.

Laturiin vaihdettu vastikään uudet hiilet,tätäennen ei sekoillut.Kuinkapaljon mahtaa tuollaisen säätimen lämpötilankesto olla,tuntuu tuo laturi melko kuumalta kun kokeilin(nippanappa kärsi kuoreen koskea)

Kirjoitettu

III G on laturi kuumassa paikassa ja CS130 ei siitä tykkää, todennäkönen säädin vika tai löysä contakti laturin sisällä. Teoriassa myös akun napa jos kontakti huono vois tehä ton jos kuormaa vähän esim valot riitää kuormaksi. Koita vetää johto säätimen S pinnistä suoraan akkuun jos ei rauhoitu niin säädin kaputt.

http://oljeep.com/gw/alt/Alternator_Theory.html#Section_3

Kirjoitettu

Säädin uusittu,testilenkillä ainakin pelasi hyvin.Tarkkaillaan...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...