Galopping Major Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Perästä löytyi stanssattuna 6HT merkintä ja kirja väittäisi että olis -89 2.73 lukkoperä. Onko kenelläkään tarkempaa tietoa kyseisen perän vetareista että onko 26 vai 28 booriset? Ite en kyseistä tietoa löydä sitten millään...
Galopping Major Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2008 Eikö kukaan tiedä?
Mark Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2008 Mulla tuli perän sisuksien vaihto, olin yhteydessä US-partsiin ja mulla kans väitti kaikki kirjat et -89 ja sama välitys kuin sulla mut ei lukkoperä. Ei siinä mitään...US-partsilta tuli vastaus että tollaista välitystä ei ole kuin -88 asti....piti aukaista perä ja todeta et on juuri toi välitys ja US-partsilta tuli sit perän tyyppi....mut kun tarkemmin valmistajan sivuilta sit katsoin ja jos oikein ymmärsin niin pitäis olla juuri 28 booriset vetarit mut juuri tänä aamuna laskin ja oli 26 booriset.....eli tais mennä sit US-partsin ehdottama perä uusiksi...täältä päättelin et mikä olis http://www.auburngear.com/aftermarket...tuolta sit otin GM ja sit perän tyypin.....eli en tiedä sit et onko tuossa 88-89 taitteessa laitettu peräksi mitä on hyllyssä aina sattunut olemaan ku tuolta voi päätellä et eri perät passaa 88 asti tai siitä eteenpäin ihan riippuen boorien määrästä...mut eihän se toteaminen nyt iso homma ole jos kerta kaikkiaan sen haluaa selville....ei muuta kuin koppa auki....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään