Jump to content

"Väriä" konehuoneeseen...

Recommended Posts

Kirjoitettu

Nyt saa munkin TPI hiukan poikkeavan värityksen, kun ne tossa levällään onkin... Eli plenumi, runnerit ja venttiilikopat saa uuden värityksen. Kysymys kuuluukin, miten maalata ne sillä tavalla, että väri myös pysyy niissä viikkoa pidemmän aikaa? Senior ainaski on maalaillu... ;)

Kirjoitettu

Pysyy, kun :

- pinnat ovat aivan puhtaat ( pese vaikka bensalla )

- älä käytä halpis ( spray ) maaleja

- 2-komponenttituotteet ovat parhaimpia ( uretaani/epoksi )

Ruiskulla saa parhaimman näköisen jäljen.

Kirjoitettu

Mulla ainakin on vielä pysyny pinnassa tommonen moottoripyörän pintaväri lakkoineen. Imusarjassa&venakopissa on pohjamaali, päällä hopea ja lakka pinnassa. Ja on kisattu&dynottu, eli kuumana on käyny.

Kirjoitettu

Pulverimaalaus on hyvä vaihtoehto,kestää ja hyvän näköinen.

Kirjoitettu

Onnistuukos pulverimaalin levitys kotikonstein? Mitenkäs?

Osat, jotka mahtuu himassa uuniin olis kai kokoluokka.

Kirjoitettu

Ei se varmaan kotona onnistu,mutta eiköhän niitä firmoja oo pilvin pimein,jotka tota suorittaa.

Kirjoitettu

mulla oli pulverimaalattu imusarja ja se ei oikeen tykkää bensasta.. menee ruman näköseksi.

Kirjoitettu

en minäkään välttämättä ihan koneen osia pulverimaalaisi, mutta olis ihan pätevä konsti pinnoittaa esim alustan osia, on näet pirun kestävä pinnoite

Kirjoitettu

Jep. Vaatii sähköstaattisen ruiskutuksen onnistuakseen. Ja perään 200 °C uunia 10 min.... Epoksiahan nuo pulverimaalitkin ovat.

Kirjoitettu

Taidankin lykätä palikat kaverille, siitä kun pitäis tulla automaalari niin saa treenata sit mun koneen palikoilla...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...