Jump to content

Puuhiksen GTA

Puuhis

Recommended Posts

Kirjoitettu

Katoppa Puuhis se tarra sieltä konsolin luukun sisältä tai ota kuva niin saa tääkin keskustelu rauhan *clap*

• Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Puuhis

33

• Cosa

12

• rstuning

12

• Vici

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Tossahan lukee itseasiassa että "GTA:ssa on jo kaikki paitsi nuo mainitut, jotka on ollu optiona myös GTA:han"

Kattokaa täältä, jotka osaa lukea englantia:

http://www.gtasourcepage.com/newauthentication.html

Kuvien perusteella tämän jutun yksilössä:

-Trans am takavalot (GTAssa ruudulliset)

-Nokassa Trans am vakia kotka (GTAssa emalinen lätkä)

-Perus Trans am ratti (GTAssa kolmipuolainen nahkanen vain -87, siitä eteenpäin aina radionapillinen)

-Firebird vanteet(GTAssa aina kultaset. Trans amissa korinvärisillä puolilla samat kuin GTAssa)

Vin koodista ei saa katottua onko GTA vai ei, jos ei alkuperästä keskikonsolia oo tai sielä

tarraa, josta löytyy varustekoodilista sisältäen AUTON OMAN VIN KOODIN JA Y84 koodin,

niin silloin jää arvailujen varaan muiden yksityiskohtien perusteella.

Itseltä löytyy helmikuntoinen -87 GTA lähes alkuperäisessä kunnossa ajettu 110tkm.

Tuli katteltua vakavammin parivuotta jona aikana tuli perehdyttyä GTA tunnistukseen

ja tulipa suututettua pari "GTA kauppiasta" ;D

Itse sitämieltä, että hyvin varusteltu TA:kin olisi kelvannu ja myös hyvin tehty feikki GTA,

koska GTA:han on "vaan lisävarustepaketti" ja kaikki varusteet on ollu saatavana erikseenkin...

radio ratin kohdalla hiukan epatarkkuuksia. -89 jos valitsi cd-soittimen sita ei saanut ::)

Kirjoitettu

radio ratin kohdalla hiukan epatarkkuuksia. -89 jos valitsi cd-soittimen sita ei saanut ::)

Joo joka oli todella harvinainen valinta (siis CD-soitin) ja tuskin ainoatakaan alkuperäistä yksilöä

Suomessa, joka olis tehtaalta lähtien CD-soittimella. KOrkeintaan 1 tai 2

Esim. -89 Pace Car Turbo Trans Am:kin yleisempi kuin CD-soittimella olevat GTA:t :o

Kirjoitettu

Joo joka oli todella harvinainen valinta (siis CD-soitin) ja tuskin ainoatakaan alkuperäistä yksilöä

Suomessa, joka olis tehtaalta lähtien CD-soittimella. KOrkeintaan 1 tai 2

Esim. -89 Pace Car Turbo Trans Am:kin yleisempi kuin CD-soittimella olevat GTA:t :o

Äläs sano...puuhiksen mukaan lähti 80luvun lopun soitin jossa cd, kasetti sekä radio et ei ne nyt niin harvinaisia sentään oo ollut :-X

Kirjoitettu

... faijakin osti metrosta uutena ...

Toi nyt ei oo mikään varmuus yhtään mistään, ne kun on vaihtanu siellä periäki ni ihan hyvin on voinu myydä mitävaan minävaan...  *clap*

Kirjoitettu

Äläs sano...puuhiksen mukaan lähti 80luvun lopun soitin jossa cd, kasetti sekä radio et ei ne nyt niin harvinaisia sentään oo ollut :-X

GTA:ta ei oo montaa alkuperäsellä CD:llä ja muistaakseni siinä ei ollu kasettisoitinta samassa.

ps. Ratista vielä. Ei tainnu -90 tai ainakaan -91 jälkeen enää muutenkaan olla radion nappeja, kun tuli airbagi...

Ei jaksettais enää... On muuten komia yksilö muuten. Onko mustalla sisustalla?

Kirjoitettu

-87 ei ole. Uudemmista en tiedä.

-89 GTA:ssa on kyllä ainakin ittellä nappulat ratissa.

Kirjoitettu

ala nyt -89 394kpl ja -90 1kpl, joten gta.n ratti ei aina ole radio ohjaimella ;D  -88 nayttais kaikissa olleen m/ huomattavasti yleisempi kuin 1le jarruoptio ;)

hieno auto ja oikea valinta, kylla luukkulamput on vain komeat 8)

Kirjoitettu

Sitä paitsi kun näitä kuka tahansa rakentelee, niin siellä voi olla vaikka mitä palikkaa asennettuna. *clap*

Hieno auto kuitenkin! 8)

Kirjoitettu

Toi nyt ei oo mikään varmuus yhtään mistään, ne kun on vaihtanu siellä periäki ni ihan hyvin on voinu myydä mitävaan minävaan...  *clap*

voe voe... pitääkö tääkin vääntää rautalangasta... noh en jaksa... sovitaan sitten, että metro myi isälleni tai oikeastaan hänen serkkunsa sieltä joka oli automyyjä niin tavis 6koneisen birdin... ei vaan kukaan hiffannut  m/ m/

Kirjoitettu

Katoppa Puuhis se tarra sieltä konsolin luukun sisältä tai ota kuva niin saa tääkin keskustelu rauhan *clap*

hä hää  \m/ tossahan se,elikkä on GTA alunperin  *clap*

todiste.jpg}

Kirjoitettu

PhotoShopattu!  :o  ::)

Mulla tuota tarraa ei ole autossa koskaan ollut. Mulla on sit varmaan Camaro. :-X

Kirjoitettu

PhotoShopattu!  :o  ::)

Mulla tuota tarraa ei ole autossa koskaan ollut. Mulla on sit varmaan Camaro. :-X

Juu phoshoppasin omat sormet,lampun,ruuvin ja rikkinäisen tarran  8)

NOT ! Ihan aito kuva on.

Otin muuten n. 5 kuvaa ennenkuin löysin macron kamerasta  ;D

Kirjoitettu

Mua vähä jännitti, että onko omassa tarraa vaikka ihan kaikki muu oli 100% alkuperäistä

(ehkä se lisäs epäilyjä?) ja muuten helmi, mutta keskikonsolin kansi oli risa eikä kuulemma

saa auki. :-\ No sain kuitenki raotettua ja huippukuntoinen tarrahan se sielä oikealla

VIN koodillakin.

ps. Korjasin kantta hiukan myöh. ja nykyään aukeaa, mutta vaatii lievää väkivaltaa :P

Kirjoitettu

hä hää  \m/ tossahan se,elikkä on GTA alunperin  *clap*

Seuraava kysymys kaikilta epailijoilta onkin sitten etta onko lapussa oleva VIN koodi sama kuin kojelaudan kulmassa?  ;D

Ihan sama mulle. Oli se sitten GTA, Formula, TransAm tai jotain muuta, niin paletsi kuitenkin ajaa siita ovet.  \m/ Eli ei muuta kuin metsastamaan uusia ovia sitten vain.  m/

Kirjoitettu

Seuraava kysymys kaikilta epailijoilta onkin sitten etta onko lapussa oleva VIN koodi sama kuin kojelaudan kulmassa?  ;D

Ihan sama mulle. Oli se sitten GTA, Formula, TransAm tai jotain muuta, niin paletsi kuitenkin ajaa siita ovet.  \m/ Eli ei muuta kuin metsastamaan uusia ovia sitten vain.  m/

Mun autosta saa ihan vapaasti ajaa noi nykyset ovet. Tarttis saada uudet ja ruosteettomat... Toisaalta vois ajaa joltain uudet ja ruosteettomat ovet itelleen. Hei. Otetaas semmonen laki, että jos toinen ajaa ovet niin sille on oikeesti annettava autostaan ovet  ;D  \m/ \m/

Kirjoitettu

Miksi tuo tärkeä lappu on vain yhdessä paikassa autossa? Olis kiva tietää kans varusteet, mutta ei ole lappua näkyny...  :'(

Kirjoitettu

Miksi tuo tärkeä lappu on vain yhdessä paikassa autossa? Olis kiva tietää kans varusteet, mutta ei ole lappua näkyny...  :'(

Eiks ne varusteet nay ku kattelee autoa ??? ;)

Kirjoitettu

Eiks ne varusteet nay ku kattelee autoa ??? ;)

Joo. olet aivan oikeassa. Ei ole mitään varusteita, on pelkkä kori.  ::)

Kirjoitettu

Joo. olet aivan oikeassa. Ei ole mitään varusteita, on pelkkä kori.  ::)

Onhan sillä lapulla historiallista arvoa. Voi katella mitkä on alkuperäisiä varusteita ja mitkä mahdollisesti lisätty jälkeen päin. Kyl musta ainakin oli kiva huomata, että se lappu oli tallessa. Muutenkin ois mukava katella noita vanhoja kuitteja. Multa saa aina auton ostaja semmosen 1-2 cm nipun kuitteja, ku ostaa auto. Yleensä sillälailla ei käy, ku oon ostamassa autoa. Ponissakin oli vaan muutama kuitti konerempasta.

Ilku: mut toisaalta, jos on pelkkä kori niin painossa on säästetty vit*sti....

Kirjoitettu

Ilku: mut toisaalta, jos on pelkkä kori niin painossa on säästetty vit*sti....

Kuskissa sitten otetaan se takaisin.  :-X

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...