Jump to content

Happi loppuu? (Ilmanputsari)

Guest juze

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tervehdys.

Henkeä on hitusen puhalleltu 3.1 kutoseen ja tulin putsanneeksi ilmanputsarinkin..

Testailin koneen hengitystä ja annoin hieman kierrosta konehuoneenpuolelta.

Ilmanputsarikopan torvessa ei ole näemmä edes mulkunmentävää reikää ja tekee aikamoista pölynimuriefektiä kierroksilla.

Mitenkäs moisen pullonkaulan olette fiksailleet? Teiniputsari ei oikein innosta.

Kirjoitettu

Tarkoitin kartiosuodatinta. Tuollainen paistinpannun tilalle laitettava passaa ihan ok ~78 autoon.

Mutta mulla on ~91 monipisteruisku ja imukotelo on apparinpuolen ajovalon vieressä, lisäksi pitäisi tuo anturi siirtää jne...

EDIT: Jos vaikka sahailis torven poikki ja kikkailis jotain patopaineramairkeksintöä?

Kirjoitettu

taitaa olla ilmamittari siinä kotelossa ,joteska kartiosuodatin ei niin vaan käy.mutta k&n :llä on

suodatin siihen koteloon.imuputken pää on vaivaiset 3-4 cm,juuresta poikki vaan.siitä saa paksummalla

putkella vietyä vaikka auton alle....49,95 taalaa

knn-33-2038_w.jpg}

Kirjoitettu

Mulla on greenin vapari, joka siis sopii suoraan nykyiseen pömpeliin.

Juuresta poikki vaan. Olisko joku tehny rammairia? Bansheesta sais kätevästi tuotua toisesta rööristä tai jotain ..?

Kirjoitettu

Mulla on greenin vapari, joka siis sopii suoraan nykyiseen pömpeliin.

Juuresta poikki vaan. Olisko joku tehny rammairia? Bansheesta sais kätevästi tuotua toisesta rööristä tai jotain ..?

htp 75mm putkella ja käyrillä esim. voi viedä tosta kotelosta ilmanoton vaikka auton alle.ei maksa

montaa euroa osat ja helppo työstää. ;D suodatin kyllä likaantuu nopeasti.suurissa nopeuksissa voi tollasesta

"ramairista" olla kuvainnollinen hyöty.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...