Marko Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 5.7 maffissta on koodi 0 280 213 009 ja 5.0 0 280 213 004. Monet lähteet sanoo että sama osa korvaa, mutta ei tuo 5.0:n maffi pelannut 5.7:ssa onko jollain tietoa asiasta. Nakkeelee silloin tällöin koodi 34 ja saatta sammahtaa pieniltä kierroksilta ja käydä miten sattuu.
Marko Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 5.0 on 87 ja 5.7 on 89.
Ernesti Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 sama hässäkkä mulla.. eri numeroinen maf kiinni ja 34 loistaa..
Marko Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 mulla tuli tuolla toisella maffilla 33 koodi. Boschilta kysyin maffia niin lähtö hinta oli 1100€..
z 28 jari Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Jos katsot rockauton sivuilta ac delcon maffeja,niin korjatuille(276$+rahti)antaa saman varaosanumeron 5,0 ja 5,7:aan.Uusille(485$+rahti) eri numerot.
Marko Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Jos katsot rockauton sivuilta ac delcon maffeja,niin korjatuille(276$+rahti)antaa saman varaosanumeron 5,0 ja 5,7:aan.Uusille(485$+rahti) eri numerot. Mielenkiintoista. Delcohan eri tosin ole tehdas asennus osa. Saanekko suomen maalta jostain järkihintaa?
z 28 jari Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Eiköhän noi Delcot oo omaasukua Bosch.Kato sieltä rokkiautosta paljonko maksaa sulle himaan ja laske päälle mahdollinen tulli(4,5%)ja tuohon summaan päälle alv(22%),niin tiedät mikä saa olla vastaavan uudenosan maksimihinta Suomessa.
Karppa Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2008 mulla tuli tuolla toisella maffilla 33 koodi. Boschilta kysyin maffia niin lähtö hinta oli 1100€.. Jännää,Biltemassa boschin maffit 69-109e kiinnitystavoissa varmaan eroa,muuten sama kapine. 5.7 maffissta on koodi 0 280 213 009 ja 5.0 0 280 213 004. Monet lähteet sanoo että sama osa korvaa, mutta ei tuo 5.0:n maffi pelannut 5.7:ssa onko jollain tietoa asiasta. Nakkeelee silloin tällöin koodi 34 ja saatta sammahtaa pieniltä kierroksilta ja käydä miten sattuu. Herjas mullakin muuten Maffia mut vika olikin ite ECM:ssä,onneks oli varaboksi hommattuna,sain kaverilta lainaan varmasti ehjän(630e maffin) ,mut ei muuttunu mikskään,joten vaihdoin toisen ecm;n ja v´òila taas pelitti.
äksy Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2009 Terve vuan. Jatketaas tähän. Mulla tuossa omassa on sellaista ongelmaa että jos maf- liitin on kiinni, niin käynti on kuin metanolidragsterissa, ei ota kierroksia ja tyhjäkäynti kierrokset on noin 700. Mutta jos liittimen irrottaa niin, tk- kierrokset nousee n. 1000een ja käynti on ihan nättiä, mutta, ses syttyy. Ja se miksi tässä tätä valitan on, että mulla on numeroiden mukaan 5.7n maf 5.0ssa, siis väärä maf väärässä koneessa? Voisiko tuo härö johtua tuosta maf jutusta? Catiskan ostin tuossa marras- joulukuulla ja jo nyt aloin sitä laittamaan. Jos jotkut ystävälliset sielut katsoisi omista härveleistä nuo numerot, mielellään 89 vuosimallista vieläpä. Ja jos jostain löytyisi sähkökaavio ja tai sähköisten osien vastus ym. arvot, että pääsis mittaamaan, niin olis pop ja hot. Ainiin, Cottero on- gen 3 iroc 305 tpi kattilalla. Toivottavasti joku edes saa selvää.. Niin ja myyjä oli poistanut ses- ongelman sähköteipillä, pari kerrosta teippiä päälle.. Turhaan, en uutta ostanut, vaan pikku projektin..
Marko Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kannattaa koitaa jos noin selvät oireet on niin oikealla MAFilla.
äksy Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2009 Terve vuan. Jatketaas tähän. Mulla tuossa omassa on sellaista ongelmaa että jos maf- liitin on kiinni, niin käynti on kuin metanolidragsterissa, ei ota kierroksia ja tyhjäkäynti kierrokset on noin 700. Mutta jos liittimen irrottaa niin, tk- kierrokset nousee n. 1000een ja käynti on ihan nättiä, mutta, ses syttyy. Ja se miksi tässä tätä valitan on, että mulla on numeroiden mukaan 5.7n maf 5.0ssa, siis väärä maf väärässä koneessa? Voisiko tuo härö johtua tuosta maf jutusta? Catiskan ostin tuossa marras- joulukuulla ja jo nyt aloin sitä laittamaan. Jos jotkut ystävälliset sielut katsoisi omista härveleistä nuo numerot, mielellään 89 vuosimallista vieläpä. Ja jos jostain löytyisi sähkökaavio ja tai sähköisten osien vastus ym. arvot, että pääsis mittaamaan, niin olis pop ja hot. Ainiin, Cottero on- gen 3 iroc 305 tpi kattilalla. Toivottavasti joku edes saa selvää.. Niin ja myyjä oli poistanut ses- ongelman sähköteipillä, pari kerrosta teippiä päälle.. Turhaan, en uutta ostanut, vaan pikku projektin.. Joo, maf vika. Oikealla ja ehjällä tuli homma kuntoon.
pptalo Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2009 Joo, maf vika. Oikealla ja ehjällä tuli homma kuntoon. Tämä äksyn vanha Camaro on nyt mulla. Eikä vielä täysin pelaa. Käy nättiä tyhjäkäyntiä, mutta kun kaasua alkaa hiljaa painamaan jossain 1000r/min. kohdalla alkaa käymään tosi rikkaalla tai siltä se ainankin kuulostaa. Vaihde päällä sammuu tai meinaa sammua jos kaasua lisää hitaasti. Vikakoodi 33 Missä in MAP anturi? Veikkauksia missä via. Ja tämähän oli 5.0 Tpi -89
jontte Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2009 -89 vuosmallissa ei ole MAP anturia vaan MAF anturi.
rokzetä Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2009 Tämä äksyn vanha Camaro on nyt mulla. Eikä vielä täysin pelaa. Käy nättiä tyhjäkäyntiä, mutta kun kaasua alkaa hiljaa painamaan jossain 1000r/min. kohdalla alkaa käymään tosi rikkaalla tai siltä se ainankin kuulostaa. Vaihde päällä sammuu tai meinaa sammua jos kaasua lisää hitaasti. Vikakoodi 33 Missä in MAP anturi? Veikkauksia missä via. Ja tämähän oli 5.0 Tpi -89 33 viittaa suoraan maffiin, 34 ja 36 maffin releitä.bosch tarjoaa eri numerolla maffia 305 ja 350:n.acdelco,standard ja airtex taas samaa. bosch 0986280103 toimii 305tpi:ssa.
pptalo Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2009 Kokelin toista maffia. Ei apua. Paikalaan oli 0280 213 004 Ja Z-mo:lta ostetusta tekniikasta 5,7 Tpi -87 on samalla maffi. Joku aikaisempi omistaja on vaihtanut kuskinpuolella tulipellissä olevista releistä keskimmäisen (uusi roikkui johtojen varassa) Laitoin alkuperäisen käyttöön, ei vaikutusta. Puhdistus spray ruiskuttelu paljasti runnerien ja imusarjan tiivisteiden vuotamisen. Olisikohan vika siinä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään