z 28 jari Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2008 Elikkäs tekee semmoisen tempun toi komeron kone,että hiljaa ajettaessa ja kierrosten laskiessa koneen ollessa normaalilämpöinen lämmöt nousevat nopeasti yli 220F.Kun moottorille antaa lisää kierroksia,niin lämmöt lähtee laskuun.Tekee samaa maantiellä od:llä ajettaessa(kiekat~1500rpm). Termostaatti on summitin high flow malli johon on porattu reikiä "kaulukseen,ja jäähdytin Modinen 1r951(perus alusyylari näihin kolmoskorisiin)Nykyinen vesipumppu on ihan perus rautapumppu.Ilmanohjain on paikallaan syylarinalapuolella. Eli onko vesipumppun teho riittämätön pikkukierroksilla?.Jos menee vesipumpun vaihdoksi,onko suosituksia?Usapartsi tarjosi weiandin alupumppua hintaan ~90€.
Mopo305 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2008 Onko ilmanohjain paikalla?????
Marko Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2008 Tulisi mieleen että termostaatti jumittelee tai jos urahihna niin luistaa jostain syystä.
F350 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2008 toinen ääni termostaatille, kyllä siinä valurautapumpussa kierto riittää, jos syyläri ei oo tukossa. Tosin itselläkin tosi hitaassa kaupunkiajossa lämmöt lähtee nousuun, mutta heti kun saa vähänkin nopuetta jotta ilma lähtee kulkemaan syylärin läpi, tippuu lämmöt normaaliksi. Mutta sullahan se ei ilmeisesti toimi noin, vaan jos ajaa esim 60 km/h ja kiekat on matalat lämmöt nousee?
z 28 jari Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2008 Ilmanohjain on paikoillaan.Ei ainakaan kuulu hihnanluistoon viittaavia ääniä.Termostaatti on vaihdettu toissapäivänä.Löysin od:lta topikin jossa oli -91 Roadmasterissa juuri ko. oireet ->vesipumppu vaihtoon.Ruokiksella isollekirkolle jollei Keravalta löydy hyllystä. edit:Eläköön kiinalais-amerikkalainen yhteistyö.Weiand actsioondirect vai olikos se action plus tarttui matkaan...
z 28 jari Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2008 Ylilämpöongelma poistui vanhan pumpun vaihtamisen myötä.Hassu juttu sinänsä,ei se vanha vuotanut,eikä siinä ollut käsinpyöritettäessä väljää.Ainoa mikä oli,niin hyvin pieni "nykiminen"tuntui laakerissa kun pyöritti käsin.Olisko vaan pumpun juoksupyörän ja pesän välykset menneet liian isoiksi?
F350 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 oliko siinä vanhassa valettu siipipyörä vai sellainen pellistä taivutettu(niinkuin laturissa)? Sen peltisen siipipyörän teho on kymmeniä prosentteja huonompi kuin sen valamalla tehdyn. Millaisen pumpin laitoit?
z 28 jari Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Todennäköisesti siipipyörä on "laturimallia",koska oli ihan perus rautapumppu.Tilalle tuli Weiandin action plus alupumppu(89€).
F350 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Noita rautpumppujakin on molemmilla siipipyörillä, noissa alupumpuissa on se valettu .
Guest Jukka Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Yhyres tapaukses oli tuollaanen pellinen siipipyörä irronnu hitsausksestaan, eli pyöri pääasiassa tyhyjää pumpun akselilla. Päällepäin näytti ja tuntu ihan toimivalta vaan totuus paljastui kun pumpun kantta raotettiin
5.7targa Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Todennäköisesti siipipyörä on "laturimallia",koska oli ihan perus rautapumppu.Tilalle tuli Weiandin action plus alupumppu(89€). Mistä "puljusta" ostettu
z 28 jari Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Weiadi ostettu uspartsista.Hyllykamaa.
Guest Jukka Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Weiadi ostettu uspartsista.Hyllykamaa. Pistetääs tämä hankintalistalle. saa vähä painoa pois keulalta
Z-mo Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Weiadi ostettu uspartsista.Hyllykamaa. Mulla meni viime keväänä kans pumppu, sillon ei ollu ku rautasia made in china pumppuja us-partsilla...
z 28 jari Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Mulla meni viime keväänä kans pumppu, sillon ei ollu ku rautasia made in china pumppuja us-partsilla... Älä sure,on tääkin taattua kiina laatua.Hassu juttu,avasin vanhan pumpun takakannen ja propelli oli kunnolla kiinni.Ilmeisesti kone tuottaa senverran hukkalämpöä ettei vakiopumppussa riittänyt kierrätyskapasiteetti.Kävin tänään ajaan toisen testilenkin ja hyvin pelas.
z 28 jari Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Houhou,killisilmän tekemästä pumpusta tuli tunnit täyteen.Pumpun ja peltilätkän välinen tiiviste antoi myöten.Hyvä ettei leiponut lämmöistä.Vit*llinen höyry nousi pellinalta.Eläköön kolopalisaatijo!!!
rokzetä Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 eiku mustalle listalle weiandin alupumppu.eihän tuollasta arvaa laittaa.
z 28 jari Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Joo ei kovin vakuuttava tulos.Kesti 1300miles.Toivottavasti ei kansipahvit palaneet.
balez Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 tekis mieli sanoa.. mutta ei... ei puhuttu välimiitissä sun vesipumpusta..
z 28 jari Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2008 Juurikin mainitsin kaverille(Jukalle)tuosta käydystä keskustelusta.Ken pirua kutsuu...
z 28 jari Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2008 Jepjep,uusi pumppu laitettu paikoilleen.Pisteet US-partsille suoraselkäisestä toiminnasta.Tuli uusi pumppu takuuseen. edit:tuntuis pelaavan
Sport Truck Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2008 Just tollasta Weiand:n alupumppua meinasin hommata...taidan jättää sitten väliin ja ostaa Edelin #8881,vaikka maksaakin kai kolminkertasesti...tosin kai sekin on tehty Kiinassa. Miksei nykyisin saa enään mitään kunnollista,ihan sama vaikka ostaisi letkan tiiliä,niistäkin puolet halki...
z 28 jari Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2008 Oli meinanneet US-Partsin tiskillä,että olis toi tiiviste ollut jo huonosti paikoillaan tehtaalta lähtiessä.Toi uus takuuseen saatu osoittaa onko laatu sama,vai oliko kyseesä"maanantaikappale".Sieltä vaan kysymään löytyykö halvalla vähänajettua pumppaa...
pantera Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2008 Miksei nykyisin saa enään mitään kunnollista,ihan sama vaikka ostaisi letkan tiiliä,niistäkin puolet halki... Globalisaatiota ja Kvarttaalitalous kapitalismia on meidan ilolla ylistettava, se on syyna kun laatua ei saa enaa vaikka maksaa taydenhinnan
Cosa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2008 Globalisaatiota ja Kvarttaalitalous kapitalismia on meidan ilolla ylistettava, se on syyna kun laatua ei saa enaa vaikka maksaa taydenhinnan Ooteetä: Väärin meni. Kukaan ei tahdo maksaa täyttä hintaa. Siksi rojuja tehdään missä halvimmalla pystyy. Maksimikate ja maksimivolyymi. Kukaan kuluttaja ei suostu maksamaan siitä oikeasti paremmasta Näkeehän sen täällä meidänkin palstalla; "Mistä saa halvimmalla ja nopeimmin" Jatkot jossain muussa topikissa, ettei asiat mene sekaisin, kiitos
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään