Jäsen F Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 http://www.mnrelectronics.com/delcoradios1.html Onko kellään kokemuksia tuosta firmasta? Ponusta hajosi mankka ja uusi on nyt saatava tilalle. Tuolla olisi tarjolla hintaan 124,95 taalaa Delco Pontiac #1614 7922, eli käytännössä sama kuin autossani oli. Ajattelin hommata tasan samanlaisen radiokasettisoittimen, tuo taso kun riittää minulle. Taidan lähettää s-postia tuonne ja kysyä miten olis mankka tänne Suomeen? Luottokortilla maksu. Kertokaa, jos tiedätte jotain, mitä pitää ehdottomasti huomioida. Ja jos jollain on tuommoinen toimiva ekvalisaattorilla varustettu Delcon kasettipeli vapaana, niin nyt olisi hyvä tilaisuus päästä siitä eroon rahakorvausta vastaan. Yv-osoite profiilissa.
balez Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 http://www.mnrelectronics.com/delcoradios1.html Onko kellään kokemuksia tuosta firmasta? Ponusta hajosi mankka ja uusi on nyt saatava tilalle. Tuolla olisi tarjolla hintaan 124,95 taalaa Delco Pontiac #1614 7922, eli käytännössä sama kuin autossani oli. Ajattelin hommata tasan samanlaisen radiokasettisoittimen, tuo taso kun riittää minulle. Taidan lähettää s-postia tuonne ja kysyä miten olis mankka tänne Suomeen? Luottokortilla maksu. Kertokaa, jos tiedätte jotain, mitä pitää ehdottomasti huomioida. Ja jos jollain on tuommoinen toimiva ekvalisaattorilla varustettu Delcon kasettipeli vapaana, niin nyt olisi hyvä tilaisuus päästä siitä eroon rahakorvausta vastaan. Yv-osoite profiilissa. mulla tollanen hyllyssä..saat halvalla...otin pois toimivana ja ehäjänä välimiittiin voin vaikka ottaa messiin?
Jäsen F Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 mulla tollanen hyllyssä..saat halvalla...otin pois toimivana ja ehäjänä välimiittiin voin vaikka ottaa messiin? Nähdään keskiviikkona välimeetissä. Ota laite mukaan niin katsotaan mihin suuntaan se lähtee.
balez Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2008 Nähdään keskiviikkona välimeetissä. Ota laite mukaan niin katsotaan mihin suuntaan se lähtee. näin teemme... saat kokeilla että pelittäää vielä enne kuin pyydän nimellistä korvausta
Senior Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2008 Mulla on myös. Tuon välimiittiin...
Jäsen F Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2008 No niin, kilpailutilanne.
kati Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Mulla on radiocdsoitin hyllyssä
rokzetä Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 jos poikain mallit ei täsmää,kuvan mukanen soitin saatavissa.
Jäsen F Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 jos poikain mallit ei täsmää,kuvan mukanen soitin saatavissa. Hyvä tietää, juuri tuohan se on.
Jäsen F Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2008 Mulla on radiocdsoitin hyllyssä Näitähän löytyy hyvinkin.
balez Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 ainakin yhden kpl jäsen f osti tänään
Jäsen F Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2008 Kiitokset kaikille vastanneille. Balezin kanssa tehtiin kaupat.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään