Jump to content

narinaa takapäästä

Recommended Posts

auto on alkanut narista takapäästä, hitaissa vaudeissa ja liikkeelle lähtiessä ääni kuulu ja myös kun ravistelee autoa. en oo saanut äänenlähdettä paikallistettua tarkemmin, mikäs siellä on menossa/mennyt? toisella puolella kyllä näytti takavakaajan pusla olevan heikossa hapessa, löytyykö niitä tavistarvike liikkeistä?

LCA eli alatukivarsien puslat oli mun autossa narinan aiheuttaja taannoin. Eipä noita puslia taida löytyä tavisliikkeistä

LCA eli alatukivarsien puslat oli mun autossa narinan aiheuttaja taannoin. Eipä noita puslia taida löytyä tavisliikkeistä

no mä vähän kuulostelinkin että ne alatukivarsien puslat jotka on lähinnä auton keulaa narisis. eli onko se sitten niin että metroautosta alkuperäiset tilaamaan? saako polypuslia mistään halvemmalla tjms. hankinta vinkkiä?

no mä vähän kuulostelinkin että ne alatukivarsien puslat jotka on lähinnä auton keulaa narisis. eli onko se sitten niin että metroautosta alkuperäiset tilaamaan? saako polypuslia mistään halvemmalla tjms. hankinta vinkkiä?

Älä nyt Metrosta vaan mee tilaamaan... Us-Parts, Us-Center, Racers Place... kaikkien kautta saat varmasti uretaanista puslaa, sellaset tilaukseen. Tai sitten samalla esim. Lakewoodin jäykemmät alatukivarret, niitten mukana tulee jo urtsipuslatkin.  ;D

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=LAK%2D20140&N=700+4294848363+115&autoview=sku

Sorry tämä: Mustangissa narina nimen omaan alkoin urdepuslien vaihdon jälkeen. Oli kyllä parempi ajaa.

Olivat tainneet unohtaa rasvauksen asennuksessa  ;D

Sorry tämä: Mustangissa narina nimen omaan alkoin urdepuslien vaihdon jälkeen. Oli kyllä parempi ajaa.

Olivat tainneet unohtaa rasvauksen asennuksessa  ;D

Eiks ne hepat hirnu aina

kiitoksia

kaippa se on parempi tilata lakewoodin tukivarret samalla jos ei ton kalliimmat ole. takavakaaja vaikuttaa aika ohuelta mutta kaippa se riittää..

En toki tarkoittanutkaan että meetroautosta noi pitä hommata, sorry, en hokannu tarkentaa :(

Mä hommasin omaani uretaanipuslat SWT:stä, asennuksessa reilusti vaseliinia ja pulttien kiristys lopulliseen tiukkuuten vasta kun auto on omilla jousillaan. Ahdasta jos ei oo nosturia tms mutta muuten puslat joutuu koville kun liikerata "loppuu" kesken

• 4 weeks later...

kiitoksia vastanneille. tuli nyt nämä lakewoodin tukivarret, näihin tulee rasvanipat mutta eivat olleet sitten tehneet kierteitä reikiin.. onko tossaasennuksessa mitään ihmeellistä? rasvat vaan väliin ja osat nippuun

Lyöt vaan ne nipat niihin reikiin, ei niissä kierteitä kuulu ollakkaan. Varo vaan, ettei nipat ota itteensä lyötäessä.

Kyllä ne taitaa mennä ihan kiertämällä vaikkei kierteitä olekkaan  ;)