Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Muuten nätti pirssi mutta... tuo keula ei vaan ole niitä onnistuneimpia ::) siis minun mielestä.

Keulahan on aivan mahtava.....  \m/

Kolmoskoppasesta se vasta rumaksi meni.......

Mutta en kyllä tuota takaisin hakisi tuolla hinnalla, vaikka onkin vähän hinkattu.......

Kirjoitettu

tää on jotenkin tutun näköinen, kerholaisen(base78)?

ja minimiehen sitä ennen

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4365714

TBI:t, TPI:t ja kaasarit luulen tietäväni, mikä tämä Efi on ?

On hienossa kunnossa tuo muuten, hinta tippui tonnilla kyllä heti kun vähän kyseli.

Keula näyttää jopa fiksulta läheltä, ei ole valoja liimailtu ja ruuvattu miten sattuu. Peilit vaan vaihtoon...

Kirjoitettu

On hienossa kunnossa tuo muuten, hinta tippui tonnilla kyllä heti kun vähän kyseli.

Keula näyttää jopa fiksulta läheltä, ei ole valoja liimailtu ja ruuvattu miten sattuu. Peilit vaan vaihtoon...

Kyllä se ihan ehta TBI on.

Kirjoitettu

Jenkkiautoille pitäisi olla joku ostajan ajokortti. Jos on tuningtaipumusta, niin vois pysytellä nissaneissa.

Kirjoitettu

Jenkkiautoille pitäisi olla joku ostajan ajokortti. Jos on tuningtaipumusta, niin vois pysytellä nissaneissa.

ymmärsinkö oikein et mun pitäs myydä camaro ja palata nissaneihin vaik ei niis rouskuis ollu mitää tuninkia mut camaro on moisia viitteitä saanu, selvä meen nurkkaan häpeemään...

Kirjoitettu

Ei vaan jos suunnittelet asentavasi alu siipiä, kylki teippejä karvakonepeltiä jne...niin voisi olla pieni uudelleen funtsimisen paikka :-P

Kirjoitettu

ymmärsinkö oikein et mun pitäs myydä camaro ja palata nissaneihin vaik ei niis rouskuis ollu mitää tuninkia mut camaro on moisia viitteitä saanu, selvä meen nurkkaan häpeemään...

Ei missaan nimessa! Sun hommat hyvaksytaan kun sa oot sentaan ex-El Presidente.  m/ ;D

Kirjoitettu

Keula näyttää jopa fiksulta läheltä, ei ole valoja liimailtu ja ruuvattu miten sattuu.

ei yhtään hassumpi,vielä jos olis upottanut levyyn m/

Kirjoitettu

Jos noista pitäis valita niin Huittisten RS, siistin näköinen ja jos tosiaan venavarren kumit vaihdettu niin hyvä, tiemmä veemäinen homma?

Kirjoitettu

Hyvat kuvat Ramista.  m/ *clap*

No ei toi tarvi kuvia, lukemat riittää  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...