Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

-99 on mun mittapuulla suht uusi peli. miten on mahdollista että joku ostaa noin kalliin auton ja pitää sitä huonosti :(

joo, hyvä kysymys :o

Kirjoitettu

-99 on mun mittapuulla suht uusi peli. miten on mahdollista että joku ostaa noin kalliin auton ja pitää sitä huonosti :(

Mulla on pihassa  vuokrakäytössä oleva ykkössarjan -12 mallia oleva bemari, 13 tuhatta ajettu.

Lapinkeikalla olivat lumilapiolla putsanneet bemarin lumesta, auto lähtee nyt maalarille, katto, konepelti ja ovet myllytetään / maalataan.

Mietin vain että mitä nää ihmiset oikein ajattelee... no vastaus on ilmeinen, ne ei ajattele :(

Kirjoitettu

Eihan mulla tietenkaan ole mitaan tietoa miten Remu tai aikaisemmat omistajat ovat autoaoohdelleet, mutta esim. kojelaudan paallinen ja Ponun ovipahvit ovat nelosgennereissa sellaisia jotka menevat sokoksi ennemmin tai myohemmin ihan itsekseen. Niihin ei pitaminen paljoa vaikuta.

Takapenkin reika ja muut voivat sitten kylla olla huolimattomuutta tai piittamatomuutta.

Kirjoitettu

Lapinkeikalla olivat lumilapiolla putsanneet bemarin lumesta, auto lähtee nyt maalarille, katto, konepelti ja ovet myllytetään / maalataan.

WTF??? :o ;D

No siina vuokraajalla omavastuut paukkuu. :o Vai oliko otettu joku lisavakuutus nollan euron omavastuulla ja laitettu sikaillen? ::)

Kirjoitettu

"Kalliita" noi on vasta kun on täällä ja kilvissä. Siellä mistä ne useimmiten tänne tulee on hintataso vähän eri, ei niin syletä rikkoo vehkeitä.

Harvemmin ne kait täällä päässä rikotaan ja paremmin pidetyt ja arvokkaammat useimmin jää tuomatta tänne hinkattaviks.

Kirjoitettu

Mulla on pihassa  vuokrakäytössä oleva ykkössarjan -12 mallia oleva bemari, 13 tuhatta ajettu.

Mietin vain että mitä nää ihmiset oikein ajattelee... no vastaus on ilmeinen, ne ei ajattele :(

Niin toisille ne on vaan laitteita joilla siirrytään paikasta A paikkaan Bee.Ite kattelin muutamaviikko sitten paikallisen osuuskaupan parkkihallissa kun tätsä piikkas jostain suht tuoreesta perheautosta jäätä pois takapuskurinpäältä että sai takaloosterin auki.Maalit tykkäs varmaan hyvää.

Kirjoitettu

Niin toisille ne on vaan laitteita joilla siirrytään paikasta A paikkaan Bee.Ite kattelin muutamaviikko sitten paikallisen osuuskaupan parkkihallissa kun tätsä piikkas jostain suht tuoreesta perheautosta jäätä pois takapuskurinpäältä että sai takaloosterin auki.Maalit tykkäs varmaan hyvää.

Niinpa, meika katteli muutama paiva sitten kun pari taloa eteenpain pihassa on tuore navigaattori ja kakarat pelas koripalloa auton ymparilla. Kauhia pauke kavi kun pallo pamahteli konepellille, katolle jne :o aiti kavi valilla katselemassa ja ei ollut moksiskaan kasittelysta :o

Kirjoitettu

Niinpa, meika katteli muutama paiva sitten kun pari taloa eteenpain pihassa on tuore navigaattori ja kakarat pelas koripalloa auton ymparilla. Kauhia pauke kavi kun pallo pamahteli konepellille, katolle jne :o aiti kavi valilla katselemassa ja ei ollut moksiskaan kasittelysta :o

Mitä välii... repomies sen hakee kuitenki kohta pihasta ku peimentit on jääny pitkäks  :W

Kirjoitettu

Mitä välii... repomies sen hakee kuitenki kohta pihasta ku peimentit on jääny pitkäks  :W

;D voi olla nainkin :o

Kirjoitettu

Niin... Eihan se ole hullu joka pyytaa, vaan... ::)

eipä menis kuin 20-40K kun laittaa kulkee...

peltityöt ym...426 hemi ym ym  :o

Kirjoitettu
kauppa kä ytänäki päivänä ku hinta ja laatu kohillaan.

Tuo pitaa kylla paikkaansa. m/

Kirjoitettu

http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/5340586

Einy aivan mahottoman hintanen ....Manuaalista + väristä plussaa  \m/ mitenkä muistan että tää olis jonkun kerholaisen ex?

Hyvin muistettu, oli minulla 2007-2010  *clap* Itsekin huomasin päivällä tulleen myyntiin ja myöhään illalla jo mennyt  :o Takavalojen mustat kuoret näyttää hiljattain hävinneen kun takavaloissa vielä teipin jämät ja vanteita ei ole hetkeen kuvien perusteella hoidettu  m-

Kirjoitettu

niin hän sanoi, että kova rahan tarve ja arvo nousee, ;D ;D

mietin vaa et jos talvella nousee noin nopeasti niin mitä onkaan keväällä tai kesällä  :W

Kirjoitettu

mietin vaa et jos talvella nousee noin nopeasti niin mitä onkaan keväällä tai kesällä  :W

plus 25% *clap* :W ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...