Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kannattaa vielä ehkä soittaa myyjälle ennenku starttailee trailerin kanssa. Mä ymmärrän tuon hyvin laaditun ilmoituksen siten, että renkaat/vanteet myynnissä 2000€. Tämän takia ilmotuksessa myös tuo 2000€? Kenties?

Auton hinta on sit jotain, mitä lie myyjä haluais. Varmasti kyllä enemmän ku 2000€.

Pakkohan se on uskoa ammattimiehen sanaa. Minustakin myydään pyöriä à 500€ ja autostakin voi tarjota jotain.  Omituinen ilmoitus.
Kirjoitettu

Kannattaa vielä ehkä soittaa myyjälle ennenku starttailee trailerin kanssa. Mä ymmärrän tuon hyvin laaditun ilmoituksen siten, että renkaat/vanteet myynnissä 2000€. Tämän takia ilmotuksessa myös tuo 2000€? Kenties?

Auton hinta on sit jotain, mitä lie myyjä haluais. Varmasti kyllä enemmän ku 2000€.

niin soittamalla se vois selvitä. :W :W

Kirjoitettu

Pakkohan se on uskoa ammattimiehen sanaa. Minustakin myydään pyöriä à 500€ ja autostakin voi tarjota jotain.  Omituinen ilmoitus.

ymmärsin, että auton hinta 2000tusaa ilman vanteita ja renkaita, silti halpa, jos on aito ws6,

toki penkit kangasta, :W :W

Kirjoitettu

Hyva etten ollut ainoa joka ymmarsi asian juuri noin.

ymmärsin, että auton hinta 2000tusaa ilman vanteita ja renkaita, silti halpa, jos on aito ws6,

toki penkit kangasta, :W :W

Eipa ole ollut kyseinen optio vaihtoehtona kutospyttyiseen Firebirdiin. ;)

Kirjoitettu

Hyva etten ollut ainoa joka ymmarsi asian juuri noin.

Eipa ole ollut kyseinen optio vaihtoehtona kutospyttyiseen Firebirdiin. ;)

no joo sitten, :W :W

Kirjoitettu

ilman pyörii vois muutaman satkun antaa  ::)

pistin kyselyn, hinta ilman pyöriä, saas näkee tuleeko vastausta, :W :W

Kirjoitettu

Tuttu rekkari, tais olla ennen punanen  :W

pyys 3500 alkuper. vanteilla ja renkailla, :W :W

Kirjoitettu

350 ja pitäkööt renkaas ja tunkkis  ::)

Kirjoitettu

Ja eikun katta taskuun. m/

Kirjoitettu

350 ja pitäkööt renkaas ja tunkkis  ::)

ja 3400,- ilman vantei ja renkai, :W

Kirjoitettu

Halapa ku saippua  :-X

niin jos kori kunnossa, 6lovinen manu ja lukkoperä niin

tohon 5000,-masiinaan ei paha, :W

Kirjoitettu

Hakemaasi auto ID-numeroa tai rekisterinumeroa ei löydy.

no se oli nopee.. joku tarjos mini projektia laitettavaks ilmaseks mut sillä ehdolla et se pitää palauttaa 18 vuoden päästä kunnossa..

Kirjoitettu

Tuttu rekkari, tais olla ennen punanen  :W

Täähän on mun vanha talvikulkine. Oli punainen vielä n. vuosi sitten. Kuitua yritin tuosta itse ostaa, muttei lähtenyt parilla sadalla. Oli myös rullaavana myynnissä tuolloin.

Kirjoitettu

niin jos kori kunnossa, 6lovinen manu ja lukkoperä niin

tohon 5000,-masiinaan ei paha, :W

Viislovinen manu tässä vehkeessä. Korin nykyisestä kunnosta ei mitään havaintoa m-

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...