Jump to content

WWW.NETTIAUTO.COM

Jarno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jääkö multa nyt jotaki huomaamatta vai onko tuo vähä niinku kalliin puoleinen..?  :o Ei näytä kunnoltakaan miltään "uudenveroselta"..  ::)

Itse en ole livenä tuota nähnyt mut ostoa hinkuva kaveri väittää auton olevan tosi tiptop.. Jos ei oo, niin sitten kyllä dyyris.

Kirjoitettu

Paletsi on vissiin ollut liikaa duunissa tai jotain...  :-\ Sekaisin koko jatka.  m-

Kirjoitettu

Meilla oli itse asiassa presiis samanlainen (varia, sisustaa sun muita myoten) joitakin vuosia sitten ennen kuin sekaannuttiin noihin Voortteihin. Muuten hyva peli, mutta loppuaikana alkoi kummasti jaahdytinnesteet katoamaan jonnekin ja lammotkin nousivat koko ajan...  :W

Kirjoitettu

etuvetoisuuden takia en itse ostaisi tollaista  :-\

en mäkään, deville  m/

Kirjoitettu

etuvetoisuuden takia en itse ostaisi tollaista  :-\

harmi homma noissa, ovat muute komeita käkkylöitä

Kirjoitettu

eikö se oo tommoselle cruisinki lotjalle sama mistä päästä se vetää kunhan vetää :W

Kirjoitettu

eikö se oo tommoselle cruisinki lotjalle sama mistä päästä se vetää kunhan vetää :W

Vetää ovista ja ikkunoista, ;D :W

Kirjoitettu

Vetää ovista ja ikkunoista, ;D :W

Ainakin tossa pirssissa!  :o ;D

Kirjoitettu

Ei se oo vaikka iteki monesti niin oon ajatellu, meeppä käyppä kokeilemassa tuollasta isoa lotjaa etuvetoosena ja perään takavetoosena niin kyllä se vaan vituttaa se etuvetosuus, ainakin mua suunnattomasti ja harmittaa että osa cadillaceista on pilattu tuolla etuvetoisuudella kun olisivat muuten niin loistokkaita "ökypirssejä"  :-\ m-

Kirjoitettu

Ei se oo vaikka iteki monesti niin oon ajatellu, meeppä käyppä kokeilemassa tuollasta isoa lotjaa etuvetoosena ja perään takavetoosena niin kyllä se vaan vituttaa se etuvetosuus, ainakin mua suunnattomasti ja harmittaa että osa cadillaceista on pilattu tuolla etuvetoisuudella kun olisivat muuten niin loistokkaita "ökypirssejä"  :-\ m-

kun olin talviautoa ostamassa niin kävin kokeilemassa sitä uudempaa eldoradoa huvikseen, ja se oli mukava, mielyttävän näköinen ja muutenkin ihan ok. mutta kun painaa kaasun pohjaan niin  :-\ kulki ihan hyvin mutta tuntuu jotenkin väärin...

Kirjoitettu

Harvinaisella bw t5 laatikolla  ;D

Älä nyt, onhan se harvinainen kun se on vielä yhdessä nipussa ;D

Kirjoitettu

Älä nyt, onhan se harvinainen kun se on vielä yhdessä nipussa ;D

Jep, m/ m/ ;D

Kirjoitettu

Erittäin asiallinen Formula, tosta sais tehtyä kivan käyttis/ratalelun. Hyvä väri, manuaali, kovakatto, 9-pulttinen perä, ei ilmastointia yms.

http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/3076879

onkohan tuo sama mitä oon nähny kesätapahtumissa, siisti peli mut hyvä esimerkki ameriikan maaleista... lastuja sieltä täältä irti  :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...