Jump to content

Linkit hyviin diileihin (ebay/huuto.net)

Recommended Posts

Kirjoitettu

Fiero täytyy olla -88 GT manuskalla \m/ -88 kuulemma korjasivat jotain jousitus juttua siksi se on ainut oikea :W

Juuri näin!

it was the suspension the Pontiac engineers had designed in the beginning, along with what they learned from the racing program. Up front were revised control arms and knuckles that reduced steering effort and improved the scrub radius. In the back, the old Citation parts were replaced with a real tri-link suspension with all new knuckles. This new suspension came with staggered wheel sizes on WS6 suspension equipped models, with 15 in (380 mm) by 6 in (150 mm) wide wheels up front and 15 in (380 mm) by 7 in (180 mm) wide wheels in the rear for improved handling balance and to offset the slightly increased front track that resulted from the improvements. Topping off the package were the new vented disc brakes at all four corners

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Hitto toi olis hieno laite meijän kerrostalonpihalle kun jo subbe oli liian iso  ;D ;D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

HUUTAKAA  ;D

mutta alle kympin on todella epävarmaa saada tota...sillä eihän toi  tuolla tallissa seisominen maksa mitään ja arvo nousee  :W

Kirjoitettu

HUUTAKAA  ;D

mutta alle kympin on todella epävarmaa saada tota...sillä eihän toi  tuolla tallissa seisominen maksa mitään ja arvo nousee  :W

ei nouse ja tallissa seisottaminen se vasta kallista on  ;D

Kirjoitettu

ei nouse ja tallissa seisottaminen se vasta kallista on  ;D

ei sillo jos on tilaa....

Kirjoitettu

ei sillo jos on tilaa....

Mulla on pantera seisonu tallissa ... vuodesta 1991 eli 23vx12k x 10€/m2 x 25m2

Säilyttäminen maksanu 70000€,  arvonousu ei ihan riitä kuittaamaan tota  ???

Kirjoitettu

Mulla on pantera seisonu tallissa ... vuodesta 1991 eli 23vx12k x 10€/m2 x 25m2

Säilyttäminen maksanu 70000€,  arvonousu ei ihan riitä kuittaamaan tota  ???

no mä voin maksaa siit 10K+hopan ni pääset eroon siitä  :W ;D

Kirjoitettu

no mä voin maksaa siit 10K+hopan ni pääset eroon siitä  :W ;D

nääh ..  tarvii varmaan säilyttää 10v lisää kuusen alla jotta saadaan homma balanssiin  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...