Jump to content

Linkit hyviin diileihin (ebay/huuto.net)

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ei paha, m/ m/

mutta ei mitään mikä sais mun perseen ylös sohvalta.. ei niin mitään.. ei tuu sellasta ooh aah ihanaa toi tänne.. jos joskus täytyy vielä auto ostaa, sen täytyy olla valmiiksi laiteltu niin säästyy miljuuna euroa

Kirjoitettu

Tuohon hintaan vielä autovero, niin joo-o...  Tuohon allaolevaan mustaan Comeroon vero on vaan muutaman tonnin..

No mutta,mä en vertais keskenään.Kuten en vertais -05 mussea -10 camaroon.

Kirjoitettu

No mutta,mä en vertais keskenään.Kuten en vertais -05 mussea -10 camaroon.

No ei, mä vertasinkin vaan sitä, että mun ainakin olis helpompi ostaa kymppitonnin auto kuin viidenkymmenen tuhannen auto. Ja tuossa Comero-linkissä ihmettelin ehkä eniten sitä, miten vähän ko. autolla on ajettu.. PAITSI vaikka on jo 11 vuotta vanha auto, niin kyllähän hyvässä lykyssä meidän katsurit vaatis siihen sitten vaikka mitä prkleen muutoksia.. joten olkoon..

Kirjoitettu

Tuohon allaolevaan mustaan Comeroon vero on vaan muutaman tonnin..

n.3500€

Kirjoitettu

No ei, mä vertasinkin vaan sitä, että mun ainakin olis helpompi ostaa kymppitonnin auto kuin viidenkymmenen tuhannen auto. Ja tuossa Comero-linkissä ihmettelin ehkä eniten sitä, miten vähän ko. autolla on ajettu.. PAITSI vaikka on jo 11 vuotta vanha auto, niin kyllähän hyvässä lykyssä meidän katsurit vaatis siihen sitten vaikka mitä prkleen muutoksia.. joten olkoon..

Mut balezin ois paljo helpompi ostaa tuollane mustang,enkä ihmettele  ;D

Ei kai siihen kummempia joudu muuttamaan...Kilsat voi olla mitä vaan ja vieläki halvempia o olemassa.

Kirjoitettu

n.3500€

Vero ei olekaan paha... vaan sit ne kaikki mahdolliset muutokset, mitä sitten vaaditaan..

Kirjoitettu

vaan sit ne kaikki mahdolliset muutokset, mitä sitten vaaditaan..

toi on muutenkin varsinainen sekasikiö (japan versio)  e peilit+usa takapuskuri

Kirjoitettu

toi on muutenkin varsinainen sekasikiö (japan versio) ,e peilit+japan takavalot ja usa takapuskuri

Niin onkin... mut mitkäs valot ? Tuo olis helppo mennä katsomaan.. samalla voisi tuoda Jeepin takakontin täynnä kesän janojuomia (lauluviiniä sanois presidente... ), ettei tarvitsis pelkkiä terveisiä kuskata  :D

Kirjoitettu

98-02 e valot

No sittenhän noiden kanssa ei tarvitsis miekkailla..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...