Jump to content

Linkit hyviin diileihin (ebay/huuto.net)

Recommended Posts

Kirjoitettu

"This posting has been deleted by its author.

(The title on the listings page will be removed in just a few minutes.)"

Pantera tais ostaa sen jo....

Kirjoitettu

"This posting has been deleted by its author.

(The title on the listings page will be removed in just a few minutes.)"

Pantera tais ostaa sen jo....

En osta mitaa cmro/fbirdia enaa tanavuonna  ;)ja nayttaa tuo ad tuola viela olevan ??? ainakin mun kuvaputkinaytolla nakyy ;D

Kirjoitettu

ja nayttaa tuo ad tuola viela olevan ??? ainakin mun kuvaputkinaytolla nakyy ;D

This posting has been deleted by its author.

(The title on the listings page will be removed in just a few minutes.)

Kirjoitettu

This posting has been deleted by its author.

(The title on the listings page will be removed in just a few minutes.)

THIS IS THE FIRST YEAR FOR THE LS1 MOTOR!! ORIGINAL PAINT,NEVER WRECKED!! LEATHER,CD,AND ALL POWER OPTIONS! ONLY 25,000 MILES ON REBUILT MOTOR!!! VERY FAST CAR!!! RUNS AND DRIVES LIKE NEW!! DRIVE IT,YOU WILL BUY IT!! KELLY BLUE BOOK IS 6900,WHAT A STEAL FOR ONLY $3950!! YES A CONVERTIBLE Z-28!! PLEASE CALL 561-351-3090

Kirjoitettu

Sorry pantera, sulla taitaa olla koneen muistissa tuo sivu. ;)

Joop ei nay lapparilla, tallin putkelta naky.... ::)

Kirjoitettu

Kohtuullisen halpoja noi vanhat camarot ja F-birdit täällä.. saattaa johtua ylitarjonnan lisäksi bensan ja vakuutuksien hinnasta  ;D

Mua oikeen kauhistuttaa ku saan oman auton tänne että mitä vakuutukset maksaa.. Täkäläisten mielestä ku mulla ei ole ollu kortti ku kuukauden tai kaks  ;D ja

luottotietoja ei ole... saattaa hipoa lähelle 1300 taalaa vuodessa perus vastuuvakuutus ilman vapaaehtoisvakuutuksia.. Varsinkin kun itseni tuntien en varmaan

osta alle 300hp laitetta kerta täällä ollaan 8)

Kirjoitettu

Kohtuullisen halpoja noi vanhat camarot ja F-birdit täällä.. saattaa johtua ylitarjonnan lisäksi bensan ja vakuutuksien hinnasta  ;D

Mua oikeen kauhistuttaa ku saan oman auton tänne että mitä vakuutukset maksaa.. Täkäläisten mielestä ku mulla ei ole ollu kortti ku kuukauden tai kaks  ;D ja

luottotietoja ei ole... saattaa hipoa lähelle 1300 taalaa vuodessa perus vastuuvakuutus ilman vapaaehtoisvakuutuksia.. Varsinkin kun itseni tuntien en varmaan

osta alle 300hp laitetta kerta täällä ollaan 8)

mulla makso vakuutus GTO.hon eka puolivuotta 1450$. auto oli uusi ja sama tilanne kuin sulla. muutamat vakuutus yhtiot eivat edes antaneet vakuutusta, ika viela vaikuttaa tohon hintaan. norjan nuoret pojat makso reilut 3000$ puolestavuodesta ja auto -06 C6 vette, lisapainona muutama virhepiste kuminpoltosta \m/.

onneksi nyt maksut kahdesta autosta on jo ihan kohtuulliset.

Kirjoitettu

mulla makso vakuutus GTO.hon eka puolivuotta 1450$. auto oli uusi ja sama tilanne kuin sulla. muutamat vakuutus yhtiot eivat edes antaneet vakuutusta, ika viela vaikuttaa tohon hintaan. norjan nuoret pojat makso reilut 3000$ puolestavuodesta ja auto -06 C6 vette, lisapainona muutama virhepiste kuminpoltosta \m/.

onneksi nyt maksut kahdesta autosta on jo ihan kohtuulliset.

siis $2900 vuodessa PIP ja liability vaan ??? vai onko tossa collision ja full coverage ???

Kirjoitettu

siis $2900 vuodessa PIP ja liability vaan ??? vai onko tossa collision ja full coverage ???

aikas matalla oli kaikki muuten hinta olis karannut tahtitieteellisiin lukemiin. Tietysti voihan floridan alueella olla korkeammat vakuutus hinnat kuin houstonissa, kun taalla on noita jungle bunnyja riskisti ;D

Kirjoitettu

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...