Jump to content

Linkit hyviin diileihin (ebay/huuto.net)

Recommended Posts

Kirjoitettu
  missä siinä se rättikatto on?

Nojuu... Eli siis AVO-taunkaar. ::)

Kirjoitettu

toi rullahuuli/ mehiko vanteistus on ulkonäöltään ihan suolesta  m- :W

Sää et vaan ymmärrä nykytrendejä  ;)

Kirjoitettu

sit niitä en ymmärrä minäkää... ::)

Kirjoitettu

onneksi en  ;D

Kirjoitettu

toi rullahuuli/ mehiko vanteistus on ulkonäöltään ihan suolesta  m- :W

Onneks suomessa verottaja pitää huolen ettei jou jou pojilla oo varaa tollasiin vanteisiin :W ;D

Kirjoitettu

Siisti pirssi  8)

Its a gud car 28 davins 355 motor sun roof trunk did inside did never been drove on the street grill every thang get at me

se on jumalan ? auto 28 davins 355 moottori aurinko katto takaluukku teki sisäpuolen koskaan ajettu tiellä maski kaikki tangat? saada minua

Kirjoitettu

Its a gud car 28 davins 355 motor sun roof trunk did inside did never been drove on the street grill every thang get at me

se on jumalan ? auto 28 davins 355 moottori aurinko katto takaluukku teki sisäpuolen koskaan ajettu tiellä maski kaikki tangat? saada minua

;D

Kirjoitettu

\m/

Kirjoitettu

Mutta parempaan suuntaan. m/

ehdottomasti  \m/

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Liian isot vanteet. Pitäis olla max. 15".  Ja ihan liian matala, tolla olis kiinni kaikissa hidastustöyssyissä.

Ja muovimoottori, pitäis heti vaihtaa siihen kunnon moottori. 403 oldsi, tai 301 turpo...

Kirjoitettu

Liian isot vanteet. Pitäis olla max. 15".  Ja ihan liian matala, tolla olis kiinni kaikissa hidastustöyssyissä.

Ja muovimoottori, pitäis heti vaihtaa siihen kunnon moottori. 403 oldsi, tai 301 turpo...

;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...