Guest pena Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2004 Ostin näkemättä renkaat ja vanteet:vanteet 10x14pelti,ja renkaat M50-14,eli kertokaahan viisaat minkä levyset tulossa olevat nakit on.
Guest black Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 en tiedä,mutta mulla takana 295/50/15,vanne 10/15,en nyt vanno mutta offset oli muistaakseni 5 tuumaa,ja vanne mahtuu taakse renkaineen.toivottavasti sulle tulee oikea offset. edessä on 265/50/15,vanne 8/15.auto 79 camaro
Guest iroc Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Melkoinen offset jos se on viisi tuumaa kymmenen tuuman vanteessa, silloin olisi kiinnityspinta jotakuinkin vanteen reunassa. Mulla sama rengaskoko ja sama vannekoko 3rd gennerissä ja offset tasan 0.
Guest black Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 otapa selvää mitä offset tarkoittaa.
Guest pena Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Vanteet ei niin ongelma,kun mulla on ittellä noi auto-dragit ja kun ne on kasattavat niillä pystyy välilevyillä muljaan tota offsettia,ja saahan noista tulevistakin pistettyä keskiön sorvissa irti kun ovat peltiä.Mutta se myyjä sanoi ,että toi M50 vastais jotain 325:ttä,tuntus aika hurjalta 14tuumaisellle(hyvä,hyvä,jos pitää paikkansa).Neistä en löytänyt tolle koolle vastaavuutta,sopii kuitenkin tyyliin "Back to seventies".Vielä kun löytäis ne viiksivalluläpät...
Guest iroc Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Offset ilmoittaa vanteen kiiniityslaipan etäisyyttä vanteen reunasta. Offset nolla tarkoittaa että vanteen kiinnityslaippa on vanteen keskipisteessä, siitä sitten negatiivista tai positiivista offsettia riippuen sijoittuuko kiinnityslaippa lähemmäs ulko vai sisäreunaa. Joten luulen että kyseisten vanteittesi offset on joko 5mm tai viisi prosenttia.
Pontiac-Pete Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Offset = vanteen keskilinjan etäisyys vanteen keskiön kiinnitystasoon.
Guest black Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 no amerikkalainen mittaustapa on vanteen sisäreunasta mitattuna kiinnityslaippaan.muista mittaustavoista ei tietoa.
Guest iroc Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2004 No amerikkalaiset vanteet kai noi American Racingitkin on, mitkä mulla on alla, ja ne ilmoitti offsetiksi 0. Mutta sama se kunhan alla sopii pyörimään.
Guest pena Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2004 sain renkaat kotio ja lähes uudenveroset Kelly super Charger M50-14.leveys on tosiaan joku 325,ainaskin 295:t on selvästi kapeemmat,näistä saa hyvät pyhä pyörät,kun saan ton hottentotti "museoinnin" valmiiksi. vielä tosiaan puuttuu ne viiksivallulätkät,sivuputket,jalanmalliset poljinpinnat ja pari pirun pitkää antennia ja paljon tarroja.koneeseen on hyllyssä crowerin mek.rolleri,proformin main body ja trottle plate,hurstin shifteri ja se manuaali nakuttaa takaraivossa,oikeastaan odottaa talvea,että pääsee rakenteleen,kesällä ei malta.
T0ni Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2004 Aikas hirviöt oli noi penan nakit ku eilen kattelin Saat alkaa katteleen niskatukia jostain ettei mee niskat poikki ku revittelet
Reiska Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2004 pena, viiksivallut oli myytävänä V8 n:o 4/2004 40 ernoo pari,kannattaa varmaan soitella. numeroa en kehtaa laittaa tänne mutta ilmo on sivulla 61 alakulmassa lehti varmaan löytyy joka jampalta
Guest pena Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2004 Soitin kun lehti tuli,oli mennyt 1/2 tuntia aiemmin
Reiska Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2004 voi vidu, no kyllä ne vielä jostain tulee eteen. kysyntää näyttää olevan läpille! onhan lehti tullut jo aikaa sitte mutta aattelin että onko menny ilmo ohi silmien.
Arska Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Mulla on sellainen muistikuva että olisin nähny semmoiset joskus Jari Mäellä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään