z 28 jari Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Mites on käyttäjät oliko sytkäboxista hyötyä,ja jos oli niin minkälaista?Mites haittapuolet,toimiiko ajoituslamput yms?
Soppa Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Jos puhe 6AL:stä, niin itellä ainaki koneen käynti tasaantu huomattavasti. Tyhjäkäynnin räkimiset jäi pois. Tehopuolesta en tiedä ku ei tullu kokeiltua.
z 28 jari Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Tarvii vissiin erikseen piuhasarjan? http://www.jegs.com/i/MSD/121/8876/10002/-1/747792|10385 Onko muuta eroa tolla 6al/6a:lla kuin että al:ssä kierrostenrajoitus?Meinaan vaan että jos mä sorvaan sen haltekin kiinni,niin siinähän on kanssa kiekkarajoitin.
xaekx Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Tarvii vissiin erikseen piuhasarjan? http://www.jegs.com/i/MSD/121/8876/10002/-1/747792|10385 Onko muuta eroa tolla 6al/6a:lla kuin että al:ssä kierrostenrajoitus?Meinaan vaan että jos mä sorvaan sen haltekin kiinni,niin siinähän on kanssa kiekkarajoitin. Kannattaa tosiaan se piuhasarja hommata samalla niin säästyy monelta murheelta. 6a on hyvä Haltekin kanssa. Ja MSD on ainakin mulla toiminut hyvin. Tiedä sitten mitkä on todelliset hyödyt.
Soppa Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Joo piuhasarja kannattaa olla, mullaki on se. Jotkut väittää, että kulutus tippuu ton vehkeen kans, ite en muista, oliko noin, ku en oo pariin vuoteen ajellutkaan..
z 28 jari Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Jos laittaa 6A:n,niin tämäkö käy? http://www.jegs.com/i/MSD/121/6200/10002/-1/747792|10385 ja jos 6AL,niin http://www.jegs.com/i/MSD/121/6420/10002/-1/747792|10385 Toimiiko kiekkamittari normaalisti vai tarviiko jotain lisähärpäkkeitä väliin(kattelin että oli tarjolla jotain tach adaptereita)Meneekö toi sytkänsäätö ajoituslampulla samallatavalla kuin orkkis versiollakin?
Soppa Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Tuo laite ei ajotukseen kajoa, vaan vahvistaa ja tietyllä kierrosalueella antaa useamman kipinän. Kiekkamittari ja kaikki muut toimii niinkuin ennenkin. Tehopuola kannattaa samalla laittaa.
z 28 jari Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Sitä meinasin tuolla ajoituslamppujutulla että näkeekö normi ajoituslampulla sytkän ajoituksen niinkuin normaalistikiin,ts.sekoittaako tuo boxin antama tuplakipinä lampun välähdyshetkeä?
406cid Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Sitä meinasin tuolla ajoituslamppujutulla että näkeekö normi ajoituslampulla sytkän ajoituksen niinkuin normaalistikiin,ts.sekoittaako tuo boxin antama tuplakipinä lampun välähdyshetkeä? - Ei multikipinät häiritse ajoituslamppua - Kylmäkäynti paranee, varsinkin kaasarikoneella - Kerran tuli testattua perus HEI- jakaja vs. MSD 6AL , ei ollut maantiekulutuksessa mitään eroa samoilla ennakkosäädöillä - MSD boxissa on oma RPM lähtö esim. rundimittareille - MSD 6 ja 6al boxien ulkoinen ero on al- boxin sisäänrakennetussa rajoittimessa. Sisäisesti ovat täysin eri piirilevyillä sekä jonkun verran peruskomponenttien eroja. Hieman luotettavampi on MSD 6 , tehotrankut ovat isompia, sekä väljempi piirilevyn komponenttisijoittelu ei lämmitä boxin kriittisiä komponentteja niin paljoa. Toisaalta noita al- boxejakin tosi harvoin kosahtaa. Tässä vähän meikäläisen MSD testailua :
z 28 jari Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Ja eikun hra 406cid vaan pyytämään msd:ltä rahallista korvausta myyntivideon tekemisestä.Senverran oli kipunassa voimaa että tämä ukko kyllä pisää msd:n laatikon kohtapuolin tilaukseen.
z 28 jari Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2008 No niin, 6A survottu kiinni.Pakokaasut haisee nyt kukkasille.
z 28 jari Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2008 Hassu juttu tuli ilmi,kun tänään mittasin/vertasin winaldl:n näyttöjä innovaten wb näyttöön.Kun winaldl kytketty ja tyhjäkäyntikiekat on 1000rpm on int 126...132 ja blm 123,o2= 0.2v...0.7v.WB näyttää 15.1-15.8 afr.Eli kaikki suunilleen linjassa,hiukkasen laihalla käy tyhjää wb:n näytön mukaan. Mutta kun winaldl irtikytketty(ei 10kohm vastusta a-b välissä)ja käy tyhjää~750rpm,niin wb:n mukaan tyhjäkäynnin afr on laihimmillaan 20.1.WTF.Mistä tämä johtuu.Säädöt pysyneet samana,ainoastaan MSD:n boksi tullut kuvioon mukaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään