Guest lepanoksa Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 elikkä vilkut oikealle ei toimi kun laitan valot päälle..normaalisti toimii ilman valoja..parkkikaan ei pelaa edessä mutta takana pelaa,,ja silloin kun on valot päällä niin sisällä palaa oikean vilkun merkkinuoli..
Guest Ezzy Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 jotain ihme kosketushäiriöitä tms. itellä samaa ongelmaa just ny.
balez Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 polttimo jumissa.. johto oikarissa... parkki selkeesti aiheuttaa häiriön.. vilkun rele mitä olet jo tutkinut?
Guest lepanoksa Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 polttimo jumissa.. johto oikarissa... parkki selkeesti aiheuttaa häiriön.. vilkun rele mitä olet jo tutkinut? sulakkeet, lamppujen kannat, ränklänny vilikkuviiksiä, johtoja hetkutellu ja sutsuttia turruuttanu..rele on vielä kopeloimatta..
balez Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 alko yhtäkkiä? vai ollut pidemmän aikaa? prkl kun näissäkin on ties kenen tekemiä johto virityksiä niin vaikea lähteä arpomaan
Mika Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Katsoppa polttimoiden kannat. Minulla oli TA:ssa takavalojen muovikannoissa oikosulkua ja pieni tinaus sai ihmeitä aikaan.
Guest lepanoksa Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 alko yhtäkkiä? vai ollut pidemmän aikaa? prkl kun näissäkin on ties kenen tekemiä johto virityksiä niin vaikea lähteä arpomaan i ihan yhtäkkiä..lähin työpäivän jälkeen herkisteleen jarruja ja kaikki pelas ihan oikein mutta kun käännyin kotipihaan niin sillose alko ja emäntä tuli samalla töistä ja kerto että oli saanut varattua katsastusajan huomiseksi..tuskin inssi tuon takia pomppautt aa,mutta jos sitä sattuu olemaan vielä jotaki pientä lisäksi niin huh huh
Guest lepanoksa Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 jeps..lähempä talliin tutkailemaan.. suuret kiitokset vinkeistä..en usko että kun nämä käyn läpi niin vielä juonittelee..
macmax Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 mulla oli aikoinaan kasaus vaiheessa just sama ongelma! ja huomasin syyksi irralleen jääneen maadoitus piuhan!
5.7targa Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 Maadotukset? Ääni tälle omassa oli just samaa, mittaristossa paloi vilkun "nuoli" himmeesti=>maadoitukset huonoja
Guest lepanoksa Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 konttorilla käyty..inssi kokeili vilkut valot sammuksissa eli silloinhan ne toimii, mutta kierrejousi oli poikki eli hylky tuli..ei onneksi muuta..nyt vaan hommaamaan uudet jouset ja takaisin konttorille
Guest lepanoksa Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2008 konttorilla käyty..inssi kokeili vilkut valot sammuksissa eli silloinhan ne toimii, mutta kierrejousi oli poikki eli hylky tuli..ei onneksi muuta..nyt vaan hommaamaan uudet jouset ja takaisin konttorille itse itseä lainaten pitäähän mun tietenkin ruveta rappaamaan niitä vilkkujakin
F350 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 itse itseä lainaten pitäähän mun tietenkin ruveta rappaamaan niitä vilkkujakin kyllähän tuo maavialta kuulostaa, kun valot on sammuksissa, saa vilkut maita valojen plussan kautta kiertelemällä. sitten kun sinne tulee plussaa alkaa vilkut sekoilee.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään