Jump to content

AUTTAKAA!!!! HUOMENNA KATSASTUS

Recommended Posts

Kirjoitettu

elikkä vilkut oikealle ei toimi kun laitan valot päälle..normaalisti toimii ilman valoja..parkkikaan ei pelaa edessä mutta takana pelaa,,ja silloin kun on valot päällä niin sisällä palaa oikean vilkun merkkinuoli.. ???

Kirjoitettu

jotain ihme kosketushäiriöitä tms. itellä samaa ongelmaa just ny.

Kirjoitettu

polttimo jumissa.. johto oikarissa... parkki selkeesti aiheuttaa häiriön.. vilkun rele

mitä olet jo tutkinut?

Kirjoitettu

polttimo jumissa.. johto oikarissa... parkki selkeesti aiheuttaa häiriön.. vilkun rele

mitä olet jo tutkinut?

sulakkeet, lamppujen kannat, ränklänny vilikkuviiksiä, johtoja hetkutellu ja sutsuttia turruuttanu..rele on vielä kopeloimatta..

Kirjoitettu

alko yhtäkkiä? vai ollut pidemmän aikaa?

prkl kun näissäkin on ties kenen tekemiä johto virityksiä niin vaikea lähteä arpomaan  :-\

Kirjoitettu

Katsoppa polttimoiden kannat. Minulla oli TA:ssa takavalojen muovikannoissa oikosulkua ja pieni tinaus sai ihmeitä aikaan.

Kirjoitettu

alko yhtäkkiä? vai ollut pidemmän aikaa?

prkl kun näissäkin on ties kenen tekemiä johto virityksiä niin vaikea lähteä arpomaan  :-\

i

ihan yhtäkkiä..lähin työpäivän jälkeen herkisteleen jarruja ja kaikki pelas ihan oikein mutta kun käännyin kotipihaan niin sillose alko ja emäntä tuli samalla töistä ja kerto että oli saanut varattua katsastusajan huomiseksi..tuskin inssi tuon takia pomppautt aa,mutta jos sitä sattuu olemaan vielä jotaki pientä lisäksi niin huh huh :-\

Kirjoitettu

jeps..lähempä talliin tutkailemaan..

suuret kiitokset vinkeistä..en usko että kun nämä käyn läpi niin vielä juonittelee..

Kirjoitettu

mulla oli aikoinaan kasaus vaiheessa just sama ongelma! ja huomasin syyksi irralleen jääneen maadoitus piuhan!

Kirjoitettu

Maadotukset? 

Ääni tälle omassa oli just samaa, mittaristossa paloi vilkun "nuoli" himmeesti=>maadoitukset huonoja
Kirjoitettu

konttorilla käyty..inssi kokeili vilkut valot sammuksissa eli silloinhan ne toimii, mutta kierrejousi oli poikki eli hylky tuli..ei onneksi muuta..nyt vaan hommaamaan uudet jouset ja takaisin konttorille

Kirjoitettu

konttorilla käyty..inssi kokeili vilkut valot sammuksissa eli silloinhan ne toimii, mutta kierrejousi oli poikki eli hylky tuli..ei onneksi muuta..nyt vaan hommaamaan uudet jouset ja takaisin konttorille

itse itseä lainaten pitäähän mun tietenkin ruveta rappaamaan niitä vilkkujakin :)

Kirjoitettu

itse itseä lainaten pitäähän mun tietenkin ruveta rappaamaan niitä vilkkujakin :)

kyllähän tuo maavialta kuulostaa, kun valot on sammuksissa, saa vilkut maita valojen plussan kautta kiertelemällä. sitten kun sinne  tulee plussaa alkaa vilkut sekoilee.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...