gmc63 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Joo nyt sit on pieni/iso pulma eip saa päästöjä kohdilleen on reilusti liian korkeet häkäarvot ja kone käy liian rikkaalla oliko nyt häkäarvo ~7.xx kun vissiin pitäis olla alle 1.0 ja muutki arvot koholla ja moottori on 93LT1 ei säädettävää boxia :'( jos ei nyt auta noi lamdan vaihdot niin sit en tiedä mitä tekis kun sit on vaihdettu tulpat ,suuttimet ,tulpanjohdot, tps ,iac.Pitääkö ruveta tekeen kansiremonttia vai mitä >
Cosa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Mulla oli lambda syynä. Mites sun katti? Onko ehjä? Mun (ehjät) katit ei lämmennyt kunnolla. Piti käydä työntämässä urku auki muutama sata metriä ja sitten tuli putkista kukkasia.
gmc63 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Mulla oli lambda syynä. Mites sun katti? Onko ehjä? Mun (ehjät) katit ei lämmennyt kunnolla. Piti käydä työntämässä urku auki muutama sata metriä ja sitten tuli putkista kukkasia. Kyllä niiden pitäis olla ehjiä toinen on vaihdettu joku kuukaus sitten kun meni pompussa särki ja toinenkin on vasta vuoden vanha
Cosa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Aloita niistä lambdoista. Eikös niiden toiminnan pysty mittaamaan, jos ei halua suorilta vaihtaa
-vellu Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Eikös sulla vaihdettu se ohjelmachippi siihen sitten viime mittausten? Meinasin, jos on laitettu liian tuhdit seokset siihen. Koittais sillä vanhalla ohjelmalla?
-vellu Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Aloita niistä lambdoista. Eikös niiden toiminnan pysty mittaamaan, jos ei halua suorilta vaihtaa Toki lambdat on oltava kunnossa, muuten menee mäkeen
gmc63 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Eikös sulla vaihdettu se ohjelmachippi siihen sitten viime mittausten? Meinasin, jos on laitettu liian tuhdit seokset siihen. Koittais sillä vanhalla ohjelmalla? Kokeiltu on ja ei vikutusta mikke otti sen pois ja sit päästöihin niin sama tulos eli liian korkeat arvot
gmc63 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Toki lambdat on oltava kunnossa, muuten menee mäkeen Mutta kun noi lamdatkaan ei oo kuin vuoden vanhat ja kuka pystyis mittaamaan noi arvot?
-vellu Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Mutta kun noi lamdatkaan ei oo kuin vuoden vanhat ja kuka pystyis mittaamaan noi arvot? Onkos muuten GM:n lambat vai jotkut tarvikkeet? Mulla olis yks ehjä GM-labda hyllyssä jota vois kokeilla.
gmc63 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Onkos muuten GM:n lambat vai jotkut tarvikkeet? Mulla olis yks ehjä GM-labda hyllyssä jota vois kokeilla. Taitaa olla halpislamdat :-[sen verran vielä että ei oo tehty muita muutoksia kun putket vaihdettiin että ilmapumppu pois ja egr myös
-vellu Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Olikos muuten päästöt ihan samat (tai yhtä huonot) molemmilta puolilta mitattuna?
gmc63 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Olikos muuten päästöt ihan samat (tai yhtä huonot) molemmilta puolilta mitattuna? Eip mitattu kuin toiselta puolelta kun on toi X putki.
-vellu Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Eip mitattu kuin toiselta puolelta kun on toi X putki. Ai niin
-vellu Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Taitaakin olla 93:ssa eri lambdat http://www.hotrodlane.cc/ONLINETECH/o2sensors.html 94:ssa on tuo malli C, eli 4-napainen GM# 25312184 AC DELCO# AFS-75
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään