Jump to content

PÄÄSTÖT LIIAN KORKEAT

Recommended Posts

Kirjoitettu

Joo nyt sit on pieni/iso pulma eip saa päästöjä kohdilleen on reilusti liian korkeet häkäarvot ja kone käy liian rikkaalla oliko nyt häkäarvo ~7.xx kun vissiin pitäis olla alle 1.0 ja muutki arvot koholla ja moottori on 93LT1 ei säädettävää boxia :'( jos ei nyt auta noi lamdan vaihdot niin sit en tiedä mitä tekis kun sit on vaihdettu tulpat ,suuttimet ,tulpanjohdot, tps ,iac.Pitääkö ruveta tekeen kansiremonttia vai mitä >:( >:(

Kirjoitettu

Mulla oli lambda syynä. Mites sun katti? Onko ehjä?

Mun (ehjät) katit ei lämmennyt kunnolla. Piti käydä työntämässä urku auki muutama sata metriä ja sitten tuli putkista kukkasia.

Kirjoitettu

Mulla oli lambda syynä. Mites sun katti? Onko ehjä?

Mun (ehjät) katit ei lämmennyt kunnolla. Piti käydä työntämässä urku auki muutama sata metriä ja sitten tuli putkista kukkasia.

Kyllä niiden pitäis olla ehjiä toinen on vaihdettu joku kuukaus sitten kun meni pompussa särki ja toinenkin on vasta vuoden vanha ::)
Kirjoitettu

Aloita niistä lambdoista. Eikös niiden toiminnan pysty mittaamaan, jos ei halua suorilta vaihtaa  ???

Kirjoitettu

Eikös sulla vaihdettu se ohjelmachippi siihen sitten viime mittausten? Meinasin, jos on laitettu liian tuhdit seokset siihen. Koittais sillä vanhalla ohjelmalla?

Kirjoitettu

Aloita niistä lambdoista. Eikös niiden toiminnan pysty mittaamaan, jos ei halua suorilta vaihtaa  ???

Toki lambdat on oltava kunnossa, muuten menee mäkeen m-

Kirjoitettu

Eikös sulla vaihdettu se ohjelmachippi siihen sitten viime mittausten? Meinasin, jos on laitettu liian tuhdit seokset siihen. Koittais sillä vanhalla ohjelmalla?

Kokeiltu on ja ei vikutusta mikke otti sen pois ja sit päästöihin niin sama tulos eli liian korkeat arvot >:(
Kirjoitettu

Toki lambdat on oltava kunnossa, muuten menee mäkeen m-

Mutta kun noi lamdatkaan ei oo kuin vuoden vanhat ja kuka pystyis mittaamaan noi arvot?
Kirjoitettu

Mutta kun noi lamdatkaan ei oo kuin vuoden vanhat ja kuka pystyis mittaamaan noi arvot?

Onkos muuten GM:n lambat vai jotkut tarvikkeet? Mulla olis yks ehjä GM-labda hyllyssä jota vois kokeilla.

Kirjoitettu

Onkos muuten GM:n lambat vai jotkut tarvikkeet? Mulla olis yks ehjä GM-labda hyllyssä jota vois kokeilla.

Taitaa olla halpislamdat :-[sen verran vielä että ei oo tehty muita muutoksia kun putket vaihdettiin että ilmapumppu pois ja egr myös :o
Kirjoitettu

Olikos muuten päästöt ihan samat (tai yhtä huonot) molemmilta puolilta mitattuna?

Kirjoitettu

Olikos muuten päästöt ihan samat (tai yhtä huonot) molemmilta puolilta mitattuna?

Eip mitattu kuin toiselta puolelta kun on toi X putki.
Kirjoitettu

Eip mitattu kuin toiselta puolelta kun on toi X putki.

Ai niin :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...