Sarita Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Olisi mielenkiintoista tietää, miten värit f-bodeissamme jakaantuvat. Tämä ei oikeastaan ole edes äänestys, vaan mielenkiintoista tilastointia, miten värit jakaantuvat meillä. On tosi ikävää, jos joku pelleilee täällä äänillään. Emmehän me ole lapsellisia, emmehän, vaan haluamme vain tietää tämän värijakauman.
driv3r Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 oook sää kännnissä? kun kaks kertaa saman äänestyksen laitoit , no molempiin vastattu ja mä oon kännissä editointia meinaan, asia o korjattu visiiin näin, mutta musta kyllä toimii auton värinä
Sarita Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 oook sää kännnissä? kun kaks kertaa saman äänestyksen laitoit , no molempiin vastattu ja mä oon kännissä En, mutta, kun siihen ekaan ei voinut tilastoida kuin yhden f-bodyn, mutta on kuitenkin jäseniä, joilla on useita f-bodeja ja on epäreilua, jos ei voi kaikkia niitä "tilastoida".
Nupa Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Mää vastasin toiseks oranssin, kun sellanen tosta toisesta tulee -e- eikä tossa ollu auringonpolttamaa -vaihtoehtoa
Diore Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 vastasin musta kun sen värinen tuo ennen oli..
Sarita Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Projektit tietysti lasketaan, mutta ei mielikuvitusautoja. Mulla on niitä ainakin kahdeksan!
Jake Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 tosta puuttuu mielestäni muutama värivaihtoehto, en voinu äänestää kun ei siinä ole viininpunasta helmiäisväriä jota varmaan löytyy "muutamalta" muultakin
Sarita Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 tosta puuttuu mielestäni muutama värivaihtoehto, en voinu äänestää kun ei siinä ole viininpunasta helmiäisväriä jota varmaan löytyy "muutamalta" muultakin Nyt on!
camaro iroc Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2008 Ei löydy meillekään vaihtoehtoa ellei rastita ne viisi väriä, jotka näkyvät katselukulmasta ja valoisuudesta riippuen.. Eikä viitsisi valita alkuperäistä väriä, mustaa, kun ei mustaa ole korissa ollut enää moneen vuoteen.
AnttiK Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Oranssi!! Ettei huku parkkipaikalle!
Guest Jukka Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 vastasin notta punainen ja vihiriä, kun auto on päältä punainen ja sisältä vihiriä. ja tulee joskus olemaan päältäkin vihiriä
Cowboy Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 eipä taida kovin montaa violettia olla?
Samira Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Pinkki olis kova. Jos ton blondais?
sive Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 auton värille iha sama, kunhan se on vaan musta
camaro82 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Silmät edelleen ristissä Juhanniksen jäljiltä vastasin huomiossa-epä että autoni on sininen.. ehkä se olis enempi vaaleansininen ja himppu keltaista ja sillai
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään