Jump to content

käyttöohjekirja/ omistajan käsikirja

Recommended Posts

Kirjoitettu

puhelimitse kyseltiin -85 Trans am:n käuttöohjekirjaa että tietäisi mitä mistäkin löytyy, onko näitä saanu suomen kielisenä vai onko kaikki lontooksi. maahantuojan edeustaja oli ollu tahmee toimittamaan kirjaa mut jos jostain sais kopion tai onko nää jossain sähkösesti. koitin therdgenin tai sinnepäin sivuilta kattoo mut ei heti löytyny.

Kirjoitettu

silloin kun mulla oli se -85 TA tilasin siihen owners manual:in Alfameriltä(suomesta). Vieläköhän se  opus olis jossain autotallin nurkassa.....

Kirjoitettu

Mun mielestä täällä oli joku linkki noihin pdf:iin jossain...

Kirjoitettu

Mun mielestä täällä oli joku linkki noihin pdf:iin jossain...

Joo, mutta taisivat olla kaikki Lontooksi. Ja olikohan niin etta sielta loytyi vain nelosgennerin kirjat...?

Kirjoitettu

silloin kun mulla oli se -85 TA tilasin siihen owners manual:in Alfameriltä(suomesta). Vieläköhän se  opus olis jossain autotallin nurkassa.....

ei näkyny alfamerin sivuilla soittamalla varmaan selviäi mut jos semmonen kirja pyörii jossain ylimääräsenä sille löytys tarvitsia.

Kirjoitettu

tommost korjaamo manuaalii mäkin ehdotin mut hakuses ois omistajan käsikirja mist selvii mitä mikäkin valo tarkottaa kojelaudas tai kuinka t-top palojen kanssa toimitaan yms.

Kirjoitettu

Jos ei Alfameriltä eikä metrosta saa niin ebay jää ainoaks. Tai nippelimies.

Ebayssä tais nyt olla 84 ja 86, mut ei 85...

Eikä mun mielestä noita oo suomennettu.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...