mikke Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2008 puhelimitse kyseltiin -85 Trans am:n käuttöohjekirjaa että tietäisi mitä mistäkin löytyy, onko näitä saanu suomen kielisenä vai onko kaikki lontooksi. maahantuojan edeustaja oli ollu tahmee toimittamaan kirjaa mut jos jostain sais kopion tai onko nää jossain sähkösesti. koitin therdgenin tai sinnepäin sivuilta kattoo mut ei heti löytyny.
F350 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 silloin kun mulla oli se -85 TA tilasin siihen owners manual:in Alfameriltä(suomesta). Vieläköhän se opus olis jossain autotallin nurkassa.....
Nupa Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Mun mielestä täällä oli joku linkki noihin pdf:iin jossain...
TexFinn Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Mun mielestä täällä oli joku linkki noihin pdf:iin jossain... Joo, mutta taisivat olla kaikki Lontooksi. Ja olikohan niin etta sielta loytyi vain nelosgennerin kirjat...?
mikke Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 silloin kun mulla oli se -85 TA tilasin siihen owners manual:in Alfameriltä(suomesta). Vieläköhän se opus olis jossain autotallin nurkassa..... ei näkyny alfamerin sivuilla soittamalla varmaan selviäi mut jos semmonen kirja pyörii jossain ylimääräsenä sille löytys tarvitsia.
Vici Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 http://www.haynes.com/products/searchType/vehicleApplicationSearch2/searchEnd/yes/sfID1//sfID2//sfID3//year/1986/make/Pontiac/model/Firebird/x/23/y/6/productID/453 Tuossa ois haynesin kirjaan linkkiä. Itseltä löytyy tommonen. Huuto.netistä kiljuin.
mikke Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 tommost korjaamo manuaalii mäkin ehdotin mut hakuses ois omistajan käsikirja mist selvii mitä mikäkin valo tarkottaa kojelaudas tai kuinka t-top palojen kanssa toimitaan yms.
Nupa Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Jos ei Alfameriltä eikä metrosta saa niin ebay jää ainoaks. Tai nippelimies. Ebayssä tais nyt olla 84 ja 86, mut ei 85... Eikä mun mielestä noita oo suomennettu.
Ilku Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 http://www.haynes.com/products/searchType/vehicleApplicationSearch2/searchEnd/yes/sfID1//sfID2//sfID3//year/1986/make/Pontiac/model/Firebird/x/23/y/6/productID/453 Tuossa ois haynesin kirjaan linkkiä. Itseltä löytyy tommonen. Huuto.netistä kiljuin. Mulla on tuo sama kirja. Mun mielestä voisi olla parempikin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään