Jump to content

Shifteri

camaro82

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mä kun en näistä kauheesti ymmärrä niin kertokaas onko ko. linkin shifteri "räikkä" (tuotetiedoissa lukee ratchet) ja mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa. Oon ajanu yhdellä Impalalla jossa oli joku räikkäshifteri ja se oli aika surkee, tosin ehkä sellaisen käyttöön oppis.

Linkki: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=BMM%2D80692&N=700+4294822068+115&autoview=sku

EDIT: tän vois muuten siirtää tuonne vaihteistot TH-osioon. Ikäänkuin vahingossa laitoin tänne. Yrtitin poistaa muttei sallita ::)

Kirjoitettu

Toimii käytännössä niin, että Parkilta ollessa pitää nykästä tos takana olevasta vivusta ja vetää alas, ni menee normi kaavion mukaan pakille eka, sit vapaalle.

Nykäisemällä alas(ts. taaksepäin), vaihtaa pienemmälle ja ylös tönäsemällä vaihtaa isommalle. Näin mulla. Käänteiseksikin sen saa, niinku msk383:lla oni, mut sillä o manuaalikoneistoinen th700, mulla tomaatti.

Ihan hupaisa vekotin kyl, jos tykkää automaatillaki välillä leikkiä pakkovaihteilla. Shift kitillä ja kunnon turbaanilla sais varmaan aika rempseät vaihdot.

Ratchet = Räikkä

Kirjoitettu

Toimii käytännössä niin, että Parkilta ollessa pitää nykästä tos takana olevasta vivusta ja vetää alas, ni menee normi kaavion mukaan pakille eka, sit vapaalle.

Nykäisemällä alas(ts. taaksepäin), vaihtaa pienemmälle ja ylös tönäsemällä vaihtaa isommalle. Näin mulla. Käänteiseksikin sen saa, niinku msk383:lla oni, mut sillä o manuaalikoneistoinen th700, mulla tomaatti.

Ihan hupaisa vekotin kyl, jos tykkää automaatillaki välillä leikkiä pakkovaihteilla. Shift kitillä ja kunnon turbaanilla sais varmaan aika rempseät vaihdot.

Ratchet = Räikkä

Kiitän tietouteni lisäämisestä m/ Tommonen sit jos en saa tuota alkup. OD-mallin shifteriä sopimaan
Kirjoitettu

Seuraavan kerran ku nähään ni käyt testaa tota mun shifteriä.Mullon tollanen b&m normaali kaaviolla. Tosiaan millon vaan voi heittää pienempään jos on pokkaa...Mullon tuossa jatkona transgon competition kitti ja onhan tuo napakka ku hanaa antaa :) 

Kirjoitettu

Seuraavan kerran ku nähään ni käyt testaa tota mun shifteriä.Mullon tollanen b&m normaali kaaviolla. Tosiaan millon vaan voi heittää pienempään jos on pokkaa...Mullon tuossa jatkona transgon competition kitti ja onhan tuo napakka ku hanaa antaa :) 

Tämä selvä m/
Kirjoitettu

mulla th350 ja hurst pro matic2 sekä lootassa tci:n paketti kaikkinen hiluineen  mukava vedellä tai siis tyrkkiä täyskaasulla 2:sta ja antaa kumin savuta..

2:sella täyskaasu kiihdytys 6200rpm ja kolmosta niin vielä niskat paukkuu..

emäntä ajelee D:llä mut minä tykkään veivata pakkovaihteita ;D

Kirjoitettu

Ilmeisesti räikkäversio on sit varmempi kun pakkovaihteita käyttää? Oon tuolla normiversiolla rankonu ihan samaan tyyliin kyllä: ykkösellä kierrokset "tappiin" asti ja sit tyrkkäys kakkoselle jne

Kirjoitettu

juu, räikällä et voi tehdä vahingossakaan vikavaihtoa kun ei yksinkertaisesti mene kuin seuraavaan loveen kerrallaan  ;)

Kirjoitettu

juu, räikällä et voi tehdä vahingossakaan vikavaihtoa kun ei yksinkertaisesti mene kuin seuraavaan loveen kerrallaan  ;)

m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...