Jump to content

LT1 lämmöt

ice_man76

Recommended Posts

Kirjoitettu

Aikaisempia juttuja lukeneena.

Mietin tuossa vaan että , onko sillä termarin vaihdolla mitään merkitystä koneen käyntilämpötilaan??

Koska eikös se vaan auta myllyä lämpeämään normikäyntiin nopeampaa ja sitten avauduttuaan koko jäjestelmä pyrkii pitämään oikean lämmön?

Eikös se ilma ole tässä kuitenkin se pääjäähdyttäjä ja jos sitä ei ole niin lämpöhän nousee.

Jokaisella tuntuu olevan sama ongelma, onko siis sittenkin normi lämpötila tälle LT1 myllylle käydä pikkasen hottina.?

Vai onko jäädytysjärjestelmä riittämätön tälle koneelle jos ajetaan kaupunki nopeuksia.

Kuitenkin tehtaan flektien käynti lämmöt on aika korkeat jo valmiiksi.

Onko termarin vaihdosta ollu hyötyä lämpöjen seilaamiseen?

Tai onko tullut vaihdon myötä ongelmia koneen ohjelman kanssa esim. käyntihäiriöitä tai kakkua ruvennut kulumaan?

Eikös se kylmempänä käydessään ala syöttään enemmän ruokaa koneelle.

Tänään tein jäähdytysjäjestelmän putsauksen ja lämmöt on edelleen kaupungissa 210F ja varmaan helteellä sitten flektit pyörii edelleen.

Vai olenko ihan kännissä?????

Kirjoitettu

Tänään tein jäähdytysjäjestelmän putsauksen ja lämmöt on edelleen kaupungissa 210F ja varmaan helteellä sitten flektit pyörii edelleen.

Mulla ihan normaalia, että kaupungissa 220F (ns. keskikohta). Väljemmillä teillä laskee sitten selkeästi alle.

Vai olenko ihan kännissä?????

Ainaskin mä olen  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...