Markkien Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Taitaa olla nuo lokasuojan "taaemmat" sivuvilkut "tiensä päässä" eli ruuvit/pohjat ruostuneet jne.. Kysymys kuuluukin mitä, mistä ja mitkä sivuvilkut noiden tilalle kannattaa ja voi laittaa? Onko Motonet/Biltema akselilla jotain sopivia/hyvännäköisiä/edullisia vilkkuja? Ei nuo E1-merkityt nykyiset vilkut mitkään kovin kauniita ole kyllä katsella eli jos vaikka jotain hieman kauniimpaa olisi tarjolla?
Mika Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Riippuu paljolti siitä, että millaiset siinä on nykyisin paikallaan. Jos sulla on pieni reikä sinä, niin sitten on mahdollista laitella erilaisia variaatioita vilkuksi.
Markkien Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Riippuu paljolti siitä, että millaiset siinä on nykyisin paikallaan. Jos sulla on pieni reikä sinä, niin sitten on mahdollista laitella erilaisia variaatioita vilkuksi. Nykyiset vilkut on tuollaiset "venytetyn pisaran"-mallitset joita Metro-auto käytti kait aikoinaan? Näytti olleen noin peukalon kokoinen pyöreä reikä ja ruuvin reiät siinä molemmin puolin? Jos jollain olisi vinkkiä, kuvia tms.. noihin omiin asennuksiinsa?
Mika Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Aiemmassa -87 TA:ssa minulla oli 190 Mersun vilkut ja osalla taitaa olla pyöreät Opelin vilkut. Ai niin, minulla olisi tallin hyllyllä joutilaana uudet Opelin sivuvilkut
Markkien Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2008 Aiemmassa -87 TA:ssa minulla oli 190 Mersun vilkut ja osalla taitaa olla pyöreät Opelin vilkut. Ai niin, minulla olisi tallin hyllyllä joutilaana uudet Opelin sivuvilkut Ei taida nuo Ooppelin vilkut riittää peittämään noita reikiä eli taitaa olla etsittävä Mersun tms. vilkut
F350 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2008 Biltemasta saa led sivuvilkkuja, eikä maksa paljo mitään.
Mika Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2008 Biltemasta saa led sivuvilkkuja, eikä maksa paljo mitään. Minulla on nykyisessä TA:ssa Bilteman led sivuvilkut
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään