Jump to content

Mysiikkiä

Guest Jake77

Recommended Posts

Kirjoitettu

Oisko tuo silti virallinen Firebird-biisi tuo Brother firetriben ja anette olzonin "Heart full of fire"... ;)Muutenkin biisinä upea.

Toi on kyll pirteä ja hieno biisi, anette on 100x parempi tossa ku nightwishissä...uuden nw:n biisit pistää vaan vituttamaan ku ei sanoista saa yhtään mitään selvää anetten epäselvän laulun, aksentin ja huonon ääntämisen takia.

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

5

• Nupa

4

• Zuski

4

• Samira

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

ei sanoista saa yhtään mitään selvää anetten epäselvän laulun, aksentin ja huonon ääntämisen takia.

Oon niin samaa mieltä. Sit jotkut on niin haltioissaan, kun Anette on niin söpö ja laulaakin niiiiin hyvin... ::)

Kirjoitettu

Mitenhän ois aikakoneen Sanilta onnistunu..Kuulin vasta että Anette ja Sani(!!?) oli viimeiset 2 joista valinta tehtiin,aika yllättävää... ???

Kirjoitettu

Mitenhän ois aikakoneen Sanilta onnistunu..Kuulin vasta että Anette ja Sani(!!?) oli viimeiset 2 joista valinta tehtiin,aika yllättävää... ???

Huhuja ja ihan yhtä kehno se olis kyl ollu...

Kirjoitettu

tottakai vanha kunnon death metal esim.(napalm death,death, carcass,obituary,mobid angel,ym..) menee vähän vanhenpanakin. 4,5 vuotta norjassa asuessa tuli kuunneltua paikallista (gorgoroth,mayhem,dimmy borgir,immortal,carpathian forest ym..) mutta yksi on yli muiden vanha kunnon SLAYER, on ollu 18v nr:1 ja tulee aina olemaan. kuunnelkaa "reign blood" parasta asenne musiikkia auton laittoon  \m/

Kirjoitettu

tottakai vanha kunnon death metal esim.(napalm death,death, carcass,obituary,mobid angel,ym..) menee vähän vanhenpanakin. 4,5 vuotta norjassa asuessa tuli kuunneltua paikallista (gorgoroth,mayhem,dimmy borgir,immortal,carpathian forest ym..) mutta yksi on yli muiden vanha kunnon SLAYER, on ollu 18v nr:1 ja tulee aina olemaan. kuunnelkaa "reign blood" parasta asenne musiikkia auton laittoon  \m/

Musiikkimaku kohallaan \m/

Kirjoitettu

Maailma on muuttunu aikalailla esim.8-90 luvusta,ei iällä enää juuri mitään merkitystä musamaun suhteen..Täälläpäin nuoret kollit luukuttelee iskelmää karvanoppavehkeissä.. m-

Kirjoitettu

Musiikkimaku kohallaan \m/

ja vielä yhdyn minäkin Soppaan (tai lähinnä mielipiteeseen  :-*\m/

tarkennan vielä pikku-kuvalla.. k.o. orkesterin logoa on tullut kannettua takeissa jonku 13v ajan...  \m/

detaili_rotsista.jpg}

Kirjoitettu

Kevyemmästä rokista 3 doors downin its not my time aivan helmi biisi! m/

Kirjoitettu

ja vielä yhdyn minäkin Soppaan (tai lähinnä mielipiteeseen  :-*\m/

tarkennan vielä pikku-kuvalla.. k.o. orkesterin logoa on tullut kannettua takeissa jonku 13v ajan...  \m/

\m/ \m/ \m/ \m/

Kirjoitettu

Metallin lisäksi ainut muu genre jota on tullu ihan tosissaan diggailtua,on punk-osasto,ja tarkotan nimenomaan jenkkipunkkia,suomalainen punkki nyt on sitten luku sinänsä... :'( No inttiaikoina tietysti "mä lähden himaan"oli kova mutta Bad religionia siis etupäässä tarkotan,myös Green day ihan jees..Yksittäisistä levyistä Stranger than fiction oli,ja on edelleen kovin punk levy.. \m/

Sama juttu, mut mä jättäisin noi ostoskeskuspunkkibändit väliin... 8)

Green Day tuli joskus tsiigattua Kultsalla teininä, mutta enemmän uppoo Misfits, Ramones, Dead Kennedys, Clash, Cro-Mags, yms. oikee punk.  ;)  :-P

• 2 years later...
Kirjoitettu

Tossa 3rdgenin versio Disturbedia ja f-bodeja, volyymit kaakkooon...

\m/ m/

Onks kellaan meaning of life videoa missaan serverilla piilossa???

Prkl WMG tuntuu blokkaavan joka kopion netissa :(

Kirjoitettu

Onks kellaan meaning of life videoa missaan serverilla piilossa???

Prkl WMG tuntuu blokkaavan joka kopion netissa :(

No hits. Try adding an asterisk in you search phrase.

Musa kyllä tarjolla mutta videota autoista ei  ???

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

pääosin kuuntelen Countryä mutta kunnon Rock'n'Roll ei ole ikinä väärin!

muuten menee kyllä melkein kaikki musa laidasta laitaan paitsi  joku vitun Cheek tai vastaavat ja myös U2, Coldplay ym. pistää hermot kireelle :-X

Kirjoitettu

Metalli uppoaa aina. Laidasta laitaan.  \m/

miä oon kans sanonu joskus että mulla on laaja musamaku, kuuntelen melkeen kaikkea metallia  ::)

mut uppoo kyllä paljon muutakin... rock, klassinen, vanha pop...

Kirjoitettu

miä oon kans sanonu joskus että mulla on laaja musamaku, kuuntelen melkeen kaikkea metallia  ::)

mut uppoo kyllä paljon muutakin... rock, klassinen, vanha pop...

Joo kyllä sitä kuuntelee muutakin. Mutta tuppaa se ensimmäinen vaihtoehto oleen metallia kun masiinaan levyn lyö  :)

Kirjoitettu

Mulla painottuu tonne roots osastolle, eli 50`s rock, rock a billy, blues, country, soul, 70`s funk, ja HURRIGANES!! ;D Saatan kyllä joskus häyrääntyä kuuntelemaan -70 ja -80 luvun heavy klassikoita kuten, Deep Purple, Judas Priest, Iron Maiden, Dio jne.

Koneilla tehtyä skeidaa en voi sietää!!

• 2 months later...
Kirjoitettu

Musaa on kehno, mut kattokaapas video  m/

Itse olen muusikko/ koneistaja ja kuunetelen kaikkee metallin ja kone musan välistä ja progressiivinen rock on lähellä sydäntä tyyliin pink floyd ja kingston wall

kingston:

http://www.youtube.com/watch?v=5rG7dPVEaLU

Led zeppelin:

http://www.youtube.com/watch?v=tCvMKcNJCAY

Hyvää floydyä:

http://www.youtube.com/watch?v=YgvAwBDbuIo

White stripes:http://www.youtube.com/watch?v=5roz5-wdjBg

Ja jotain metallia:

machine head:

soilwork:

Nightwish:

http://www.youtube.com/watch?v=Ibp9r2g8Rsk

Inflames:

http://www.youtube.com/watch?v=AHEuGlyUaL8

Kyyria:

Amorphis:

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

No, voisin pari bändiä tässä sanoa mitkä suht hyvin kuvastaa mun musamakua:

KISS, Iron Maiden, WASP, Megadeth, Bodomit, Mötley Crüe, Stray Cats, Deathchain, Darkthrone, Manowar, Elvis, Leevit, Pantera, Alice Cooper, Ozzy, Motörhead, Slayer, Anthrax, Faith No More, Katatonia, Hanoit, Hardcore Superstar, Crashdiet, Annihilator, Accept, AC/DC, Skid Row, Helloween, (vanha)Metallica, Marilyn Manson, Whitesnake, Purple, Hypocrisy, Cannibal Corpse, Viikate.... the list goes on and on... Sit menee jotkut klassiset esim. Mozartit ja Bachit.. Turhaa enempää luetella mutta ehkä käsititte et hyvää musaa pääasiassa. Ja näyttäis et tossa cd-soittimen päällä pari viimeksi kuunneltua levyä on Sex Pistols ja Napalm Death..

Kirjoitettu

Joskus hyvällä biisillä on taipumusta jostakin kumman syystä tehdä kaasujalasta hieman raskaampi tai kun ajelee perjantaina duunista himaan raskaan työviikonjälkeen, kun perjantait on meillä töissä vähän muutenkin aina levottomia päiviä :-P

guane apes

Velcra

• 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...