Guest Ezzy Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2008 Oisko tuo silti virallinen Firebird-biisi tuo Brother firetriben ja anette olzonin "Heart full of fire"... ;)Muutenkin biisinä upea. Toi on kyll pirteä ja hieno biisi, anette on 100x parempi tossa ku nightwishissä...uuden nw:n biisit pistää vaan vituttamaan ku ei sanoista saa yhtään mitään selvää anetten epäselvän laulun, aksentin ja huonon ääntämisen takia.
Zuski Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2008 ei sanoista saa yhtään mitään selvää anetten epäselvän laulun, aksentin ja huonon ääntämisen takia. Oon niin samaa mieltä. Sit jotkut on niin haltioissaan, kun Anette on niin söpö ja laulaakin niiiiin hyvin...
Guest Jake77 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2008 Mitenhän ois aikakoneen Sanilta onnistunu..Kuulin vasta että Anette ja Sani(!!?) oli viimeiset 2 joista valinta tehtiin,aika yllättävää...
Guest Ezzy Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2008 Mitenhän ois aikakoneen Sanilta onnistunu..Kuulin vasta että Anette ja Sani(!!?) oli viimeiset 2 joista valinta tehtiin,aika yllättävää... Huhuja ja ihan yhtä kehno se olis kyl ollu...
Rale Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2008 tottakai vanha kunnon death metal esim.(napalm death,death, carcass,obituary,mobid angel,ym..) menee vähän vanhenpanakin. 4,5 vuotta norjassa asuessa tuli kuunneltua paikallista (gorgoroth,mayhem,dimmy borgir,immortal,carpathian forest ym..) mutta yksi on yli muiden vanha kunnon SLAYER, on ollu 18v nr:1 ja tulee aina olemaan. kuunnelkaa "reign blood" parasta asenne musiikkia auton laittoon
Soppa Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2008 tottakai vanha kunnon death metal esim.(napalm death,death, carcass,obituary,mobid angel,ym..) menee vähän vanhenpanakin. 4,5 vuotta norjassa asuessa tuli kuunneltua paikallista (gorgoroth,mayhem,dimmy borgir,immortal,carpathian forest ym..) mutta yksi on yli muiden vanha kunnon SLAYER, on ollu 18v nr:1 ja tulee aina olemaan. kuunnelkaa "reign blood" parasta asenne musiikkia auton laittoon Musiikkimaku kohallaan
Guest Jake77 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 Maailma on muuttunu aikalailla esim.8-90 luvusta,ei iällä enää juuri mitään merkitystä musamaun suhteen..Täälläpäin nuoret kollit luukuttelee iskelmää karvanoppavehkeissä..
HFB Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 Musiikkimaku kohallaan ja vielä yhdyn minäkin Soppaan (tai lähinnä mielipiteeseen ) tarkennan vielä pikku-kuvalla.. k.o. orkesterin logoa on tullut kannettua takeissa jonku 13v ajan...
Guest Jake77 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 Kevyemmästä rokista 3 doors downin its not my time aivan helmi biisi!
Rale Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 ja vielä yhdyn minäkin Soppaan (tai lähinnä mielipiteeseen ) tarkennan vielä pikku-kuvalla.. k.o. orkesterin logoa on tullut kannettua takeissa jonku 13v ajan... \ \
Samira Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2008 Metallin lisäksi ainut muu genre jota on tullu ihan tosissaan diggailtua,on punk-osasto,ja tarkotan nimenomaan jenkkipunkkia,suomalainen punkki nyt on sitten luku sinänsä... :'( No inttiaikoina tietysti "mä lähden himaan"oli kova mutta Bad religionia siis etupäässä tarkotan,myös Green day ihan jees..Yksittäisistä levyistä Stranger than fiction oli,ja on edelleen kovin punk levy.. Sama juttu, mut mä jättäisin noi ostoskeskuspunkkibändit väliin... Green Day tuli joskus tsiigattua Kultsalla teininä, mutta enemmän uppoo Misfits, Ramones, Dead Kennedys, Clash, Cro-Mags, yms. oikee punk.
Guest 2gen Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2008 uudempi metalli ja vanhan osaston Hip Hoppi
Crisis Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2011 Tossa 3rdgenin versio Disturbedia ja f-bodeja, volyymit kaakkooon... Onks kellaan meaning of life videoa missaan serverilla piilossa??? Prkl WMG tuntuu blokkaavan joka kopion netissa
Puuhis Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2011 Onks kellaan meaning of life videoa missaan serverilla piilossa??? Prkl WMG tuntuu blokkaavan joka kopion netissa No hits. Try adding an asterisk in you search phrase. Musa kyllä tarjolla mutta videota autoista ei
Chonder Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2011 Onks kellaan meaning of life videoa missaan serverilla piilossa??? Prkl WMG tuntuu blokkaavan joka kopion netissa Sattu oleen file koneella, uppasin valokuvaämpäriin http://s110.photobucket.com/albums/n105/Chonder/?action=view¤t=383fbody.mp4
burzi Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2011 pääosin kuuntelen Countryä mutta kunnon Rock'n'Roll ei ole ikinä väärin! muuten menee kyllä melkein kaikki musa laidasta laitaan paitsi joku vitun Cheek tai vastaavat ja myös U2, Coldplay ym. pistää hermot kireelle
Mörkö Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2011 Metalli uppoaa aina. Laidasta laitaan.
HFB Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2011 Metalli uppoaa aina. Laidasta laitaan. miä oon kans sanonu joskus että mulla on laaja musamaku, kuuntelen melkeen kaikkea metallia mut uppoo kyllä paljon muutakin... rock, klassinen, vanha pop...
Mörkö Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2011 miä oon kans sanonu joskus että mulla on laaja musamaku, kuuntelen melkeen kaikkea metallia mut uppoo kyllä paljon muutakin... rock, klassinen, vanha pop... Joo kyllä sitä kuuntelee muutakin. Mutta tuppaa se ensimmäinen vaihtoehto oleen metallia kun masiinaan levyn lyö
Guest hdlate Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2011 Mulla painottuu tonne roots osastolle, eli 50`s rock, rock a billy, blues, country, soul, 70`s funk, ja HURRIGANES!! Saatan kyllä joskus häyrääntyä kuuntelemaan -70 ja -80 luvun heavy klassikoita kuten, Deep Purple, Judas Priest, Iron Maiden, Dio jne. Koneilla tehtyä skeidaa en voi sietää!!
Fenix Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Musaa on kehno, mut kattokaapas video Itse olen muusikko/ koneistaja ja kuunetelen kaikkee metallin ja kone musan välistä ja progressiivinen rock on lähellä sydäntä tyyliin pink floyd ja kingston wall kingston: http://www.youtube.com/watch?v=5rG7dPVEaLU Led zeppelin: http://www.youtube.com/watch?v=tCvMKcNJCAY Hyvää floydyä: http://www.youtube.com/watch?v=YgvAwBDbuIo White stripes:http://www.youtube.com/watch?v=5roz5-wdjBg Ja jotain metallia: machine head: soilwork: Nightwish: http://www.youtube.com/watch?v=Ibp9r2g8Rsk Inflames: http://www.youtube.com/watch?v=AHEuGlyUaL8 Kyyria: Amorphis:
bathory Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2011 No, voisin pari bändiä tässä sanoa mitkä suht hyvin kuvastaa mun musamakua: KISS, Iron Maiden, WASP, Megadeth, Bodomit, Mötley Crüe, Stray Cats, Deathchain, Darkthrone, Manowar, Elvis, Leevit, Pantera, Alice Cooper, Ozzy, Motörhead, Slayer, Anthrax, Faith No More, Katatonia, Hanoit, Hardcore Superstar, Crashdiet, Annihilator, Accept, AC/DC, Skid Row, Helloween, (vanha)Metallica, Marilyn Manson, Whitesnake, Purple, Hypocrisy, Cannibal Corpse, Viikate.... the list goes on and on... Sit menee jotkut klassiset esim. Mozartit ja Bachit.. Turhaa enempää luetella mutta ehkä käsititte et hyvää musaa pääasiassa. Ja näyttäis et tossa cd-soittimen päällä pari viimeksi kuunneltua levyä on Sex Pistols ja Napalm Death..
Fenix Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2011 Joskus hyvällä biisillä on taipumusta jostakin kumman syystä tehdä kaasujalasta hieman raskaampi tai kun ajelee perjantaina duunista himaan raskaan työviikonjälkeen, kun perjantait on meillä töissä vähän muutenkin aina levottomia päiviä guane apes Velcra
Fenix Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2011 kington wall Kingston Wall - The Real Thing Black Crowes - Hard To Handle http://www.youtube.com/watch?v=2CE6bgj-hx4 Kula shaker Mystical Machine Gun Otep
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään