Jump to content

Mysiikkiä

Guest Jake77

Recommended Posts

Kirjoitettu

Vähän särähti korvaan tuo "eihän rokkikaan ole pelkkää dokaamista"...Et oo sattunu ottamaan huomioon että kunnollinen soittaminen FYYSISILLÄ vehkeillä on erittäin vaikeaa,sen takia huippukitaristeja ja rumpaleita on loppupeleissä todella vähän,basisti pääsee vähän helpommalla,taitajat on tosin siinäkin erikseen.Ja kuinka paljon kuntoa syntsähommat vaatii verrattuna esim.Ac-dc,Rhcp,+varsinkin hyppymetallibändien lavashowhun..??? Ei siinä kuntoa ole varaa dokata pois,loppuu keikat muuten äkkiä..

Kärjistin vaan ihan rokkipoikien mieliksi, kuten hekin pitävät konemusiikkia yhden nappulan painamisena ja huumeiden vetämisenä :)

Miten kitaran soitto on sinusta hurjasti fyysisempää kuin syntikan soitto? Teknistä taitoa ja tuntemusta pitää olla, yleensä myös jonkinasteista musikaalista koulutusta tai kokemusta sekä soitto livenä (jos olet vaikka metallibändien kiipparinhakkaajia seurannut), on aika fyysistä sekin.

Kummasti vaan joku rollarit soittaa edelleen vaikka kaikki on alkkiksia ja elävät valkoisen puuteripinon alla.

Kuuntelen kyllä itsekin sujuvasti aivan kaikkea paitsi suomalaista/suomeksi laulettua musiikkia (iskelmää, poppia, suomirokkia) ja brittipopissa aika pitkälti sama linja. Ei vaan pää ole koskaan kestänyt moisia.

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

5

• Nupa

4

• Zuski

4

• Samira

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

konemusiikki=huumeet.. kiellettävä mun mielestä...

suomipoppi putoo muhun  8)

Kirjoitettu

Ei kai pelkkä kitaran soitto niin raskasta ole,mutta lue teksti tarkemmin: Lavashow ylipäätään! Siis mietihän zilipippureitten porukkaa esim. On siinä keikan aikana todella raju kuntotreeni... ;)

Kirjoitettu

Balezin kommenttiin ei juuri muuta lisättävää kun se että ne pulveritkin on ostettu isin rahoilla! ;D Pintaliitäjä-kermaperseitä koko konemusiikkikansa..No joo,ei oteta vakavasti,makunsa kullakin. m/

Kirjoitettu

Dj Proteus, Lisa Lashes, Infected Mushroom, Lab 4... Onhan noita kuunneltavia. Sit tietty 'ääripäästä' toiseen, eli autossa soi mm. Johanna Kurkela. Madonnan keikalle on liput marraskuulle, Antti Tuisku on ihuna ja purkkapoppi sekä kiksu yleisesti menee. m/

Sit taas joku Maideni, hyi hitto!

Kirjoitettu

Eli mä oon sitten tollanen huumeita käyttävä pintaliitäjä-kermaperse. ;D

Kirjoitettu

Meidän joukko on suuri. ;D

Kirjoitettu

olitkin hieman epäilyttävän näköinen  ::) ;D

Kirjoitettu

Dj Proteus, Lisa Lashes, Infected Mushroom, Lab 4... Onhan noita kuunneltavia. Sit tietty 'ääripäästä' toiseen, eli autossa soi mm. Johanna Kurkela. Madonnan keikalle on liput marraskuulle, Antti Tuisku on ihuna ja purkkapoppi sekä kiksu yleisesti menee. m/

Sit taas joku Maideni, hyi hitto!

Kun tuutte crisiksen kanssa käymään niin SINÄ jäät kyllä oven ulkopuolelle  :o

Kirjoitettu

Kun tuutte crisiksen kanssa käymään niin SINÄ jäät kyllä oven ulkopuolelle  :o

Mä voin mennä hotelliinkin. ;D

Kirjoitettu

Mä tykkään molemmista, hevistä ja metallista, mutta kuuntelen paljon muutakin. Myös jonkin verran trancee, lähinnä lenkkeilessä. Mauro Picotto, DJ Tiesto jne.

Kirjoitettu

Rock'n'Roll, rockabilly, country, blues ja rautalanka. Ne lähinnä sydäntä.

Mulle putoo kyllä myös metallimusa: Maiden, Metallica, Sabbath jne jne jne.

Samoilla linjoilla Texin kans eli rap hip ja hop kuvottaa suunnattomasti

Tässäpä se onkin hyvin kiteytetty... paitsi tuon metallican osalta, loppuun kulutettua on se

Kirjoitettu

konemusiikki = huumebisnes, ettekö ole uutisia lukeneet  ;D

mä kuuntelen heavyä, siihen ei huumet ja viina kuulu olleskaan  \m/

Kirjoitettu

Teinimpänä melko hevipuristi, nykyään oon laajentanut pehmompaankin suuntaan. Yleisesti heavya, kaikki suuntaukset, thrashmimmi kuitenkin henkeen ja vereen. Konemusiikki on suurimmilta osin melkoista paskoo, lukuunottamatta The Godia eli Nine Inch Nailsia ja Reznorin Trentiä.

Kirjoitettu

Teinimpänä melko hevipuristi, nykyään oon laajentanut pehmompaankin suuntaan. Yleisesti heavya, kaikki suuntaukset, thrashmimmi

no thrashihan se on ehkä jalointa metallia justiinsa  8)

slayer-exodus-sodom-destruction-kreator-sepultura-metallica-overkill-testament....  \m/

Kirjoitettu

^ Oikke!! Ja sit vielä parhautta:

edit: hoh mikä laatu, ku kaatais perunoita ämpäriin.  :-[

Kirjoitettu

"Dance with me in throw the night,in the serious moonlight......." Ja menihän tuo läpi sana väärin mutta kuiteski... \m/

Kirjoitettu

Konemusiikki on suurimmilta osin melkoista paskoo, lukuunottamatta The Godia eli Nine Inch Nailsia ja Reznorin Trentiä.

Tosta on hyvä lähtee laajentaa vaikka wumpscut, kovenant, front 242 ja Front Line Assemblyn suuntaan ;D

Kirjoitettu

Tosta on hyvä lähtee laajentaa vaikka wumpscut, kovenant, front 242 ja Front Line Assemblyn suuntaan ;D

No okei, Kovenantilta löytyy yks lätty ja KMFDM:ltä useampi. ;D

Mut se olikin suurimmilta osin...

Kirjoitettu

Metallin lisäksi ainut muu genre jota on tullu ihan tosissaan diggailtua,on punk-osasto,ja tarkotan nimenomaan jenkkipunkkia,suomalainen punkki nyt on sitten luku sinänsä... :'( No inttiaikoina tietysti "mä lähden himaan"oli kova mutta Bad religionia siis etupäässä tarkotan,myös Green day ihan jees..Yksittäisistä levyistä Stranger than fiction oli,ja on edelleen kovin punk levy.. \m/

Kirjoitettu

broidi on toiminu dj:nä 20 v +rapiat.ennen varsikin oli kova roudaaminen levyarkuissa ja vehkeissä.tokas tossa muutama vuos sitten että "Lohjalle on aina mukava tulla soittamaan,ei tarvii ottaa ku kaks levyä mukaan.james brownin"like a sex machine" ja "tiputanssi".

;D repesin....että tervetuloa täkäläiseen discoon. ;D

Kirjoitettu

broidi on toiminu dj:nä 20 v +rapiat.ennen varsikin oli kova roudaaminen levyarkuissa ja vehkeissä.tokas tossa muutama vuos sitten että "Lohjalle on aina mukava tulla soittamaan,ei tarvii ottaa ku kaks levyä mukaan.james brownin"like a sex machine" ja "tiputanssi".

;D repesin....että tervetuloa täkäläiseen discoon. ;D

haha ;D

Kirjoitettu

Oisko tuo silti virallinen Firebird-biisi tuo Brother firetriben ja anette olzonin "Heart full of fire"... ;)Muutenkin biisinä upea.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...