Guest Ezzy Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Vähän särähti korvaan tuo "eihän rokkikaan ole pelkkää dokaamista"...Et oo sattunu ottamaan huomioon että kunnollinen soittaminen FYYSISILLÄ vehkeillä on erittäin vaikeaa,sen takia huippukitaristeja ja rumpaleita on loppupeleissä todella vähän,basisti pääsee vähän helpommalla,taitajat on tosin siinäkin erikseen.Ja kuinka paljon kuntoa syntsähommat vaatii verrattuna esim.Ac-dc,Rhcp,+varsinkin hyppymetallibändien lavashowhun.. Ei siinä kuntoa ole varaa dokata pois,loppuu keikat muuten äkkiä.. Kärjistin vaan ihan rokkipoikien mieliksi, kuten hekin pitävät konemusiikkia yhden nappulan painamisena ja huumeiden vetämisenä Miten kitaran soitto on sinusta hurjasti fyysisempää kuin syntikan soitto? Teknistä taitoa ja tuntemusta pitää olla, yleensä myös jonkinasteista musikaalista koulutusta tai kokemusta sekä soitto livenä (jos olet vaikka metallibändien kiipparinhakkaajia seurannut), on aika fyysistä sekin. Kummasti vaan joku rollarit soittaa edelleen vaikka kaikki on alkkiksia ja elävät valkoisen puuteripinon alla. Kuuntelen kyllä itsekin sujuvasti aivan kaikkea paitsi suomalaista/suomeksi laulettua musiikkia (iskelmää, poppia, suomirokkia) ja brittipopissa aika pitkälti sama linja. Ei vaan pää ole koskaan kestänyt moisia.
balez Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 konemusiikki=huumeet.. kiellettävä mun mielestä... suomipoppi putoo muhun
Guest Jake77 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Ei kai pelkkä kitaran soitto niin raskasta ole,mutta lue teksti tarkemmin: Lavashow ylipäätään! Siis mietihän zilipippureitten porukkaa esim. On siinä keikan aikana todella raju kuntotreeni...
Guest Jake77 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Balezin kommenttiin ei juuri muuta lisättävää kun se että ne pulveritkin on ostettu isin rahoilla! Pintaliitäjä-kermaperseitä koko konemusiikkikansa..No joo,ei oteta vakavasti,makunsa kullakin.
Zuski Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Dj Proteus, Lisa Lashes, Infected Mushroom, Lab 4... Onhan noita kuunneltavia. Sit tietty 'ääripäästä' toiseen, eli autossa soi mm. Johanna Kurkela. Madonnan keikalle on liput marraskuulle, Antti Tuisku on ihuna ja purkkapoppi sekä kiksu yleisesti menee. Sit taas joku Maideni, hyi hitto!
tpi57 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Eli mä oon sitten tollanen huumeita käyttävä pintaliitäjä-kermaperse.
Zuski Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Eli mä oon sitten tollanen huumeita käyttävä pintaliitäjä-kermaperse. Meidän joukko on suuri.
balez Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Eli mä oon sitten tollanen huumeita käyttävä pintaliitäjä-kermaperse. olitkin hieman epäilyttävän näköinen
Guest Jukka Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Dj Proteus, Lisa Lashes, Infected Mushroom, Lab 4... Onhan noita kuunneltavia. Sit tietty 'ääripäästä' toiseen, eli autossa soi mm. Johanna Kurkela. Madonnan keikalle on liput marraskuulle, Antti Tuisku on ihuna ja purkkapoppi sekä kiksu yleisesti menee. Sit taas joku Maideni, hyi hitto! Kun tuutte crisiksen kanssa käymään niin SINÄ jäät kyllä oven ulkopuolelle
Zuski Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kun tuutte crisiksen kanssa käymään niin SINÄ jäät kyllä oven ulkopuolelle Mä voin mennä hotelliinkin.
Lady Firebird Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Mä tykkään molemmista, hevistä ja metallista, mutta kuuntelen paljon muutakin. Myös jonkin verran trancee, lähinnä lenkkeilessä. Mauro Picotto, DJ Tiesto jne.
Guest Jukka Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Rock'n'Roll, rockabilly, country, blues ja rautalanka. Ne lähinnä sydäntä. Mulle putoo kyllä myös metallimusa: Maiden, Metallica, Sabbath jne jne jne. Samoilla linjoilla Texin kans eli rap hip ja hop kuvottaa suunnattomasti Tässäpä se onkin hyvin kiteytetty... paitsi tuon metallican osalta, loppuun kulutettua on se
driv3r Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 ja nyt soi leevi and the leavings.
HFB Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 konemusiikki = huumebisnes, ettekö ole uutisia lukeneet mä kuuntelen heavyä, siihen ei huumet ja viina kuulu olleskaan
Samira Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Teinimpänä melko hevipuristi, nykyään oon laajentanut pehmompaankin suuntaan. Yleisesti heavya, kaikki suuntaukset, thrashmimmi kuitenkin henkeen ja vereen. Konemusiikki on suurimmilta osin melkoista paskoo, lukuunottamatta The Godia eli Nine Inch Nailsia ja Reznorin Trentiä.
HFB Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Teinimpänä melko hevipuristi, nykyään oon laajentanut pehmompaankin suuntaan. Yleisesti heavya, kaikki suuntaukset, thrashmimmi no thrashihan se on ehkä jalointa metallia justiinsa slayer-exodus-sodom-destruction-kreator-sepultura-metallica-overkill-testament....
Samira Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 ^ Oikke!! Ja sit vielä parhautta: edit: hoh mikä laatu, ku kaatais perunoita ämpäriin.
Guest Jake77 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 "Dance with me in throw the night,in the serious moonlight......." Ja menihän tuo läpi sana väärin mutta kuiteski...
Guest Ezzy Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Konemusiikki on suurimmilta osin melkoista paskoo, lukuunottamatta The Godia eli Nine Inch Nailsia ja Reznorin Trentiä. Tosta on hyvä lähtee laajentaa vaikka wumpscut, kovenant, front 242 ja Front Line Assemblyn suuntaan
Samira Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2008 Tosta on hyvä lähtee laajentaa vaikka wumpscut, kovenant, front 242 ja Front Line Assemblyn suuntaan No okei, Kovenantilta löytyy yks lätty ja KMFDM:ltä useampi. Mut se olikin suurimmilta osin...
Guest Jake77 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2008 Metallin lisäksi ainut muu genre jota on tullu ihan tosissaan diggailtua,on punk-osasto,ja tarkotan nimenomaan jenkkipunkkia,suomalainen punkki nyt on sitten luku sinänsä... :'( No inttiaikoina tietysti "mä lähden himaan"oli kova mutta Bad religionia siis etupäässä tarkotan,myös Green day ihan jees..Yksittäisistä levyistä Stranger than fiction oli,ja on edelleen kovin punk levy..
rokzetä Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 broidi on toiminu dj:nä 20 v +rapiat.ennen varsikin oli kova roudaaminen levyarkuissa ja vehkeissä.tokas tossa muutama vuos sitten että "Lohjalle on aina mukava tulla soittamaan,ei tarvii ottaa ku kaks levyä mukaan.james brownin"like a sex machine" ja "tiputanssi". repesin....että tervetuloa täkäläiseen discoon.
Guest Ezzy Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 broidi on toiminu dj:nä 20 v +rapiat.ennen varsikin oli kova roudaaminen levyarkuissa ja vehkeissä.tokas tossa muutama vuos sitten että "Lohjalle on aina mukava tulla soittamaan,ei tarvii ottaa ku kaks levyä mukaan.james brownin"like a sex machine" ja "tiputanssi". repesin....että tervetuloa täkäläiseen discoon. haha
Guest Jake77 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2008 Oisko tuo silti virallinen Firebird-biisi tuo Brother firetriben ja anette olzonin "Heart full of fire"... ;)Muutenkin biisinä upea.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään