Markkien Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2008 Menin sitten hukkaamaan alkuperäisten lukkomuttereiden "avainhylsyn" :'( Ei ihan helppoa saada pois vai onnistuuko itse irroittamalla pienillä tuhoilla mitenkään? Onnistuuko irrotus Metroautossa tms.. vai joutuuko tilaan tuon hylsyavaimen uudelleen?
5.7targa Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2008 Menin sitten hukkaamaan alkuperäisten lukkomuttereiden "avainhylsyn" :'( Ei ihan helppoa saada pois vai onnistuuko itse irroittamalla pienillä tuhoilla mitenkään? Onnistuuko irrotus Metroautossa tms.. vai joutuuko tilaan tuon hylsyavaimen uudelleen? Juuri kävin takarenkaat uusimas ja oli asentajan kanssa puhetta noista lukkomuttereista, ovat avanneet (rikkoneet) niitä jollain konsteilla...itsellä vielä hylsy talles
BadassZ28 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2008 Mulla kävi muutama viikko sitte sama juttu että hukkasin sen lukkomutterien hylsyn Hain rautakaupasta vastakierrehylsysarjan ja sillä sain auki nuo omat. Riippuu minkälaiset ne sun mutskut on. Tuo vastakierrehylsysarja ei välttämättä sovi ihan kaikkiin lukkomutterehin. Halvimmalla varmaan pääsee jos menee rengasliikkeeseen vaan irrotteleen ne mutskut.
Jäsen F Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2008 On sattunut minullekin. Menin autoliikkeeseen, jossa silloin oli Genital Motorsin edustus ja itkin siellä asiaa. "Ootas vähän" sano työnjohtaja ja kävi hakemassa jonkin vanhan tuumasen "piippuavaimen" ja kuminuijan. Paukutteli nuijalla avaimen lukkomutteriin ja väänsi pultit auki. Eikä ottanut edes maksua. Teetätin paikallisessa kurssikeskuksessa aikanaan uuden lukkomutterihylsyn. Vähän aikaa tosin tuli ajeltua neljällä pyöränpultilla/pyörä.
balez Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2008 sen saa itekkin auki kun lyö hylsyn väkisin.. menee vaan mutteri sököks.. sen verran uranen on tuo lukkomutteri..
Markkien Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2008 Katsotaan illalla miten nyt onnistuu eli yritetään voimalla, kun järki ei enää riitä Olisi hieman helpompi vaihtaa nuo takavakaajan pystytangot jos saisi pyörät irti
Kassu Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Edellä tulikin jo kaksi hyvää neuvoa...itse toimin samoin tässä taannoin!!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään