Jump to content

Perhettä?

Guest Jake77

Recommended Posts

Kirjoitettu

On aika henkilökohtaista tietoa ihmisillä tässä topiikissa. Oisko syytä siirtää hiekkalaatikolle?

Ittepähän posteilevat

Mun perhe = likka 13 v. ja 2 chinchillaa + bensarosvo + joukko muurahaisia jotka ovat löytäneet tänne  ;D

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Senior

3

• BlackZ

2

• F350

2

• Samira

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Meidän perhe:)

kummankin lapset asuu exien kanssa(mun 16v poika,14v tyttö,12v poika yhen äidin kanssa ja 6v kaksostytöt yhden äidin kanssa sekä vaimon 18v poika isänsä kanssa)

meillä kahestaan 5h+k+s ym ok talo turun keskustan lähellä ja 5autoa(2x trans am,2xbimmeri+portteri) sekä polkupyöräliike...

Kirjoitettu

Meidän perhe:)

kummankin lapset asuu exien kanssa(mun 16v poika,14v tyttö,12v poika yhen äidin kanssa ja 6v kaksostytöt yhden äidin kanssa sekä vaimon 18v poika isänsä kanssa)

meillä kahestaan 5h+k+s ym ok talo turun keskustan lähellä ja 5autoa(2x trans am,2xbimmeri+portteri) sekä polkupyöräliike...

oot aikamoinen kanki kukkonen! jep,lapset on mukavia,mitä enempi sen parempi. m/..ja vielähän kerkii laittaa uutta paukkua matkaan. ;)

Kirjoitettu

oot aikamoinen kanki kukkonen! jep,lapset on mukavia,mitä enempi sen parempi. m/..ja vielähän kerkii laittaa uutta paukkua matkaan. ;)

ei enäääääää :o :o

parempi vaan ajella avolla eikä tarvii mitään tilaautoja ;D ;D ;D

ei mun tarvi yksin tätä mailmaa täyttää ::) ::) ::)

Kirjoitettu

tällä hetkellä avomies (yhdessä asuttu helmikuu 2006) ja hänen kohta 4vuotias tyttärensä  :-* ( toivon mukaan jossain välissä omiakin lapsia.. :-* ) vuokralla asutaan paritalossa..autoina minun ponu,miehen rakennettu volvo v40 ja käyttiksenä rellun clio..elukoita ei ole sillä lapsella on astma.

Kirjoitettu

kotona Vaimo,tyttö 9v,poika 7v, koira(labbis poika) +1v, kani 1.5v ja kani antaa koiralle nenille jos tulee häiritsemään liiaksi ;D samoin vaimo  mulle jos "häiritsen" liiaksi ::) ;)

asutaan okt:ssä, naimisissa vuodesta 98, 12v yhdessä. joka vuosi tehty jotain tontilla ja ei loppua näy ;D töissä käydään ja velkaa maksetaan.. sitähän tää duunarin elämä on. Vaimo harrastaja ystävällinen eikä naputa turhasta.. tenavat kanssa mukana hengessä(harrastuksessa) :)

Kirjoitettu

Perheeseen kuuluu vaimo ja yksi 5-v. tytär. Talossa asustellaan ja kalustona pari käyttistä, f-body ja motskari.

Kirjoitettu

Avoliitossa emännän kanssa kutakuinkin 4.5v,

oma(pankin)kämppä 3h,k,s kerrostalosta ostettu yhdessä 2.5v sitten,

2kissaa(koira tulossa kunhan löytyy),

autoina -89 Camaro(mun), -73 Vw Kupla(vaimokkeen) ja Kia ceed farkku nafta käyttiksenä.

Kirjoitettu

Kihloissa villin naisen kanssa, autoina mielenvikainen 3-gen Camaro, saksan V8 eli SEC Mersu ja että elämä ei olisi liian helppoa niin yks Opelikin pitää olla eli Omegakin löytyy,  näiden lisäksi juonitteleva ruohonleikkuri ja naapureita sekä lähimmäisiä hermostuttava 250cc 2-tahti kisacrossi mallia Yamaha YZ ja kaikki me asutaan omassa eli pankin omistamassa omakotitalossa sulassa sovussa  ;D Ja sitten on se siili joka asuu siivellä kans pihapiirissä, pistän sen maksaa vuokraa prkl kuhan saan kiinni...  :o ;D

Ai niin, ja yhdestäkään en luopuisi  ;D Tai no, ooppelista ehkä........  ;D ;D

Kirjoitettu

Seurustellu 2½v ja kotona vanhempien luona asutaan kumpikin.

Espoossa (mun porukat) asustelen vuokralla rivitalossa mutsin ja siskon

kanssa, mut Keravalla (miehen porukat) 300m^2 Okt ^^

Autoina on tuo 3gen Firebird (-87), joka on mun ja sit tietenkin

miehenpuolikkaan sakemanni Porsche 924 (-82)

Meikäläisen kämpillä on 4 kissaa joista 2 on omaa, miehellä ei lemmikkejä.

Ei avioliittoja suunnitteilla eikä edessä, mutta maalle muutto

omakotitaloon kunhan opinnot käyty kunnol loppuun.

Ja siis muutto yksin tai yhdessä, nuoriahan tässä ollaan :)

Kirjoitettu

Autoina on tuo 3gen Firebird (-87)

No johan on eka auto nuorella tytöllä!  :o ;D

Kirjoitettu

Naimisissa vaimon kanssa vuodesta -01. Kaksi lasta löytyy, 3- ja 5-vuotiaat tytöt. Lisäksi perheeseen kuuluu 6-vuotias berninpaimenkoira ja kaksi kissaa.

Omakotitalossa asustellaan.

Pontiacin lisäksi pihalta löytyy tällä hetkellä vanha farmari Passatti ja ajettava ruohonleikkuri.

Kirjoitettu

No johan on eka auto nuorella tytöllä!  :o ;D

Jenkit ollu mielessä 8 vuotiaasta asti ;)

Kirjoitettu

Avovaimo ja 1v poika Autoina 99 ja 94 ponut ja moottoripyörä VS1400 intruder + käyttiksenä A4 -08 Audi

Vuokralla asustellaan hyvinkäällä, kun avovaimo saa opinnot loppuun ni sit omaa kämpää (n.2v)

Kirjoitettu

Avoliitossa emännän kanssa jo kuudetta vuotta, paritalo, perheenjäseninä 4 rottaa (no okei, ne on gerbiileitä mutta oikealta nimeltä antilooppirottia (aavikkorottia), ne on rottaa pienempiä mutta hiirtä isompia. Me kutsutaan niitä rotiksi) 2 niistä on mustia (black), yksi valkoinen (REW, Ruby-Eyed White) ja yksi kullanruskea (Argente). Autoina '89 Trans Am ja '85 Fiesta.

Kirjoitettu

Vaimo, jonka kanssa naitu viimekesänä (siis vihitty, naitu on jo 11vuotta ;D).

2 poikaa 4,5v ja 2v +Borderterrieri 7v. Omakotitalossa 110m2 asustettu nyt 1,5v.

Trans Am GTA tuli vajaa 2kk sitte. Lisäks on muijan CarinaII -91,

mun (nykyään talviauto) tuunattu Volvo 740GLE -90, pihan sivussa

odottelee huoltovimmaa tai ostajaa Oldsmobile Cutlass Cruiser Brougham -79 6.2d Paku

ja lisäks löytyy ikuisuusprojekti ja pari varaosa-autoo muualla... ::)

Kirjoitettu

tytär 7v. pojat 2v ja 3,5 v. tyttären hamsteri ja 2 hepoa. ja avomies vajaa 5vuotta. vuokra okt maalla, jossa tilaa harrastaa siis korjata tyhjästä ilmestyviä vikoja aina kun edellinen paikka korjattu.käyttöpelinä talvisin 89' 6.2 vani ja kesäisin käyttöautona 75' 350 camaro ihan periaatteesta noihin bensan hintoihin.eli en piruuttanikaan vähennä autoilua. ;) ai niin ja miehellä 90' 350 camaro ja talviautona joku tojota. tallissa odottaa 64' mopari konetta.  en ole vielä kyllä päättänyt mihin sen parkkeeraan kun valmis kun meinasin laittaa pihaan kyltin " chevy parking only ". ;D

Kirjoitettu

poika 6v, tytöt 2v ja 3vk, ex-vaimo, avovaimo, 1x iso koira, 1x kissa joka asuu naapurissa :-\. Liikennöinnit hoituu (toistaiseksi) kaupungin 2. nopeimmalla '88 GTA Trans amilla + '98 Chevy Trans sportilla ja opel astralla kun sattuu olemaan ajettavassa kunnossa (tällä hetkellä mm. kannentiiviste paskana). Emäntä haaveilee pihalle vielä hevosia, vuohia ja lisää koiria(kultasia noutajia). Lapsiluku lienee jo täynnä, toivottavasti 8)

Kirjoitettu

Vaimon kanssa oltu naimisissa 18 vuotta :), jälkeläisiä Ossi kohta 15 v. ja Sara-lotta 11 v. Omakotitalossa asutaan  ja viime kesänä rakennettiin ulkosauna (puulämmiteinen) ja siihen viereen uima-allas ja se on kovassa käytössä. Autoina meillä on 94 Trans Am, 72 Chevrolet Impala 2Dht ja käyttiksenä 02 Chevrolet TrailBlaizer ((firman transittia ei lasketa perheeseen. Taivas paikka lunastettu, kun tuolla sotkee vaihteita). Perheeseen kuuluu myös kaksi koiraa Reetu 4v sekä Tiksu 10 kk. Niin jäi mainitsematta Vielä Emmi neiti 19 v edellisestä nuoruuden suhteesta. Ai niin, oli unohtua tuo Ossin mönkijä projekti, joka ilmeisesti valmistuu elokuussa, kun Ossi saa mopokortin.

Kirjoitettu

Tylysti ei mitään...Noh, Camarontti on vielä jos sitä ei kukaan osta pois.Käyttiksenä Carinan reuhka ja vuokrakaksiossa majailen. Jälkikasvua on itekseen vaikee tehä jos ei ostamalla osta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...