Jump to content

keskuslukon rele?

tournee

Recommended Posts

Kirjoitettu

kysymys kuuluu!mikä on siinä kuskin puolella jalkatilan seinässä oleva rele.se oli siinä sivupahvin alla.kaks käämiä ja kahdet käret siellä näytti olevan.näki vaan sisälle ilman purkamista,koska se oli umpi ruostunut puhki.kävi mielessä josko se olis keskuslukon rele.se ei ole autossa toiminut minun olo aikana kertaakaan.

"mistä näitä tietää,ku on tuo vihiriä,ja on tuo panainen,näitä joka päivä tuu räplättyä!

Kirjoitettu

Kannattaisi laittaa omaan profiilin allekirjoituskohtaan oman auton perustiedot. Olisi hieman helpompi pähkäillä näitä ongelmia kun tietäisi edes auton vuosimallin ja tyypin...

Kirjoitettu

joo.niin mä vähä epäilin sitä.varmaan meinaan sitten alkuperäinrn se.nyt kun saa ton moottorin vielä säädettyä/moottoritilan siistittyä,niin alettava laittaa keskuslukkoa kuntoon.otettava kuskin ovipahvi pois,ja putsattava ikkunan nosto mekanismit.vähä pistää vastaan toi ikkunan nosto ja lasku.

Kirjoitettu

Tökkiikö mekaanisesti vai eikö moottori aina pyöri? Mulla oli omassa hiilet jumissa niin ikkunat ei aina liikkunu, moottoreiden ja hiilien putsaus ja toimii m/

Kirjoitettu

se on vähä niinkö voimaton siellä ala asennossa.ylempänä toimii hienosti.

Kirjoitettu

Ok, kannattaa siis tehdä se mitä ekaks meinasitkin eli mekanismien ja kiskojen putsaus/voitelu

Kirjoitettu

sellainen oli mielessä joo.noita releitä varmaan löytyy jostain..?

Kirjoitettu

Alkuperäinen keskuslukonrele maksaa aika tautisesti.

Mutta homman saa hoidettua muutamalla eurollakin.

Jos tarvit niin laita vaikka sähköposti ossu minne lähetän kuvat ja ohjeet

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...