Shadowcast Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Kun kukaan ei oo ilmotellu myyvänsä tollasta Compact Spare-vararengasta mun ostoilmoituksesta huolimatta, pitää nyt ottaa sit different course of action. Mulla on (ainakin oon 95 %:n varma) tommonen Stowaway spare, eli se täytettävä. Se on täytettynä niin iso ettei se mahdu tonne sille kuuluvaan paikkaan lokareiden väliin, vaan mun pitää sitä kuljettaa takaluukussa jolloin se nappasee sen yläosan tilan melkein kokonaan (ei mahu "kuiluun", siel on subbari yms. roinaa). Joten mietin et jos sen tyhjentäis ni millä sen sais takas täyteen jos sitä tarvii joskus tien päällä, mulla kun ei oo sitä pulloa niin voiko sellaisen ostaa jostain? Tosta compact sparesta, se valmiiksi täytetty pienempi - kaipa niitä saa ostettua rengasliikkeestä? Mulla oli Preludessa samanlainen mutta Preludehan oli köykäsempi auto, niin tuskin _ihan_ samanlaisia olivat, vai haittaako tuo + 300 kg ?
Soppa Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Osta tupakansytyttimen virralla toimiva kompura. Ei oo kallis.
HotJake Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Jalkapumpulla saa kanssa kunnon hien + vituksen lisäyksen
Guest iroc Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Saathan sä sen vararenkaan täytettyä paikkapullolla. Löytyy jokaiselta huoltoasemalta ja varaosaliikkeistä, eikä mene talous konkurssiin moisen investoinnin myötä.
th Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 paljonko haluat sijoittaa sellaseen vararenkuun? minulla olisi ponussa sellanen pieni,tiedä sitten onko se juuri sellanen kun kaipaat.
Guest terppao82 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2004 mulla on semmonen tupakansytytin kompura ja tais maksaa jotain 15 egee ja se jopa toimii!
Shadowcast Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2004 paljonko haluat sijoittaa sellaseen vararenkuun? minulla olisi ponussa sellanen pieni,tiedä sitten onko se juuri sellanen kun kaipaat. Paljollas oot valmis luopuu siitä? Pistä vaiks meilii shadowcast@sci.fi ku ei noi privaviestit näyttäny nyt toimivan...
Senior Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2004 Kyllä ne privaviestit toimii ; jostain syystä tulee vaan aina virheilmoitus.....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään