Jump to content

Mankan häiriö

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ujeltaa mankka kierrosten mukaan melkoisesti,vaikka vahvarin ja rca-kaapeleitten välissä on häiriönpoistaja.Vahvarin johdotuksia en ole vielä päässyt tutkimaan,mattojen alla kun menevät,eli olivat autossa valmiina.Ääni pysyy samana onko häiriönpoistaja paikallaan vai ei.. :-\  Mulla tuli semmonen mieleen että voiko tuo Msd-sytytys aiheuttaa tuota ilmiötä? Häikänpoistajallahan vinkuna pitäis saada kuriin vaikka rca:t kulkisivatkin liian lähellä virtakaapelia..(?).

Kirjoitettu

Ei merkistä tietoa,onhan siinä ohut mahdollisuus että olis rikki jostain..

Kirjoitettu

häiriö voi tulla laturista ja se voi siirtyä + johtoa pitkin,eikä audiojohtoa pitkin

Kirjoitettu

Onko tohon mankalle tulevan virtapiuhan väliin sitten olemassa oma häiriönpoistaja?

Kirjoitettu

Onko tohon mankalle tulevan virtapiuhan väliin sitten olemassa oma häiriönpoistaja?

Löytyy valmiita häiriönpoistomokkuloita, mutta voi myös kokeilla erikokoisia kondensaattoreita virtajohdon ja maan väliin.

Oman kokemuksen mukaan ainut VARMA konsti on että vaihtaa paremman mankan  :-\

Kirjoitettu

On toki. Niitä myydään autotarvikeliikkeissä. Mulla oli yhessä tojotassa samaa ongelmaa ja laitoin sit yhden häiriönpoistajan laturin + navasta maihin ja toisen mankan taakse + johdosta maihin. Lakkas ujellus vasta kun oli molemmat paikallaan
Kirjoitettu

Mulla johtu vinkuminen löysästä akun miinus-johdosta, joten tsekaappa akku ekaksi.

Toinen mistä tuo kans vois johtua on, että laturista on menny jännitteen säädin, joten tsekkaa laturikin.

Kirjoitettu

Joo kiitosta vinkeistä,täytyy ruveta tutkiin kun töiltä ehtii..Monesta asiasta se voi tosiaan olla kiinni.. :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...