Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mitä maksaa?

Mistä tilata osat?

Valmistajia on varmaan useita, suosituksia mikä on hyvä / toimii / helppo asentaa?

 

Ja kulutustahan tällä muutoksella haettas pienemmäksi...  ::)

Guest Jukka
Posted

Helepoin tie olis tietenki hankkia valmis orkkisruisku jostai tbi camarosta ( ;D ) tai muusta gm tekeleestä. Vaikka oma kokemus on vielä hieman hatara, niin ainakin ensivaikutelmalta tuo holley commander on toimiva laitos, tai siis ainakin tuo ecm.. kunhan muistat että et sitä omatoimisesti särje

Posted

Aika kauan saa ajella pienemmällä kulutuksella, että saa ton hinnan kuoletettua. Tietty ruiskussa on ei rahalla mitattaviakin etuja.

Posted

Niin saa.

Meinasinkin josko toi oliskin mun lopun elämäni talvikulkine...  ::)

Posted

Laitat jostaki TBi-koneesta vermeet, ei varmaan maksa montaa sataa ja varmaan toimis aika hyvin vaikket koske nokkiin tms. olleskaan  m/

 

PS. Ja JUKKA olis sun kaveri sen jälkee!!!!!  ;D ;)

Posted

Löytyys hyllyltä tbi vermeet imusarjoineen päivineen kaikkineen bokseineen. Johtosarja on puutteellinen

Guest Jukka
Posted

Laitat jostaki TBi-koneesta vermeet, ei varmaan maksa montaa sataa ja varmaan toimis aika hyvin vaikket koske nokkiin tms. olleskaan  m/

 

PS. Ja JUKKA olis sun kaveri sen jälkee!!!!!  ;D ;)

Toi TBI on varmaan helepoin ja halvin, niitä kun ei kukaan muu halua. Sitte jos jaksaa vaivautua niin tekee/teettää boksiin uuden lastun jolla karsii turhat toiminnot (lähinnä egr) ja saa säädöt kohdilleen, tai hankkii aftermarket boksin joka maksaa $$$ €€€

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...